بنر مقاله اپکوین
با مهم شدن کاربرد استفاده از رمز ارز ها ، افراد زیادی خواهان استفاده از ارز های دیجیتال رفته اند. یکی از  این رمزارز ها، نات کوین است. پس از انتشار سروصدای زیادی به پا کرد ولی طولانی نبود، زیرا قیمت احتمالی آن به واحد رایج کشورها بسیار ناچیز بود. با این تواصیف فعلا بی ارزش قلمداد می شود و آینده مبهمی دارد. درآمد زایی با رمزارز یکی از روش‌های محبوب در جهان دیجیتال امروزی است. افراد و شرکت‌ها می‌توانند از طریق مختلفی به درآمد زایی با استفاده از رمزارز بپردازند
اپکوین یک ارز دیجیتال ایرانی است که شما با ویژگی های همانند رایگان بودنش ، برای خود درآمد داشته باشید. در ادامه مقاله به بررسی تاریخچه ، انواع ، مزایا ومعایب رمز ارزها و ویژگی های اپکوین به صورت کامل می پردازیم.

 رمز ارزها یا Crypto Currency چیست؟

گونه ای از پول دیجیتال که درتولید و تایید هویت و اصالت آن با استفاده از فناوری”الگوریتم های رمز گذاری” کنترل می شود. معمولا بدون وابستگی به یک مرجع فعالیت میکند یا به عبارتی غیر متمرکز اداره می شود.
تاریخچه رمز ارزها به دهه ی 1980 میلادی برمی گردد ولی نخستین رمز ارز نامتمرکز بیت کوین است. بیت کوین در سال2009 میلادی توسط شخصی ملقب به ساتوشی ناکاموتو ایجاد و عرضه شد. ارز های دیجیتال از طریق سازوکاری به نام استخراج یا ماین ( Mine ) ایجاد می شود. استخراج فرایند استفاده از قدرت پردازش کامپیوتر برای حل مسائل پیچیده ریاضی است ، که در نهایت آن واحد رمز ارز تولید می شود. راه دیگر داشتن ارز دیجیتال آن است که از صرافی ها خرید و روی کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری خودتان نگه داری کنید.

مهم ترین کاربرد ارز دیجیتال

از رایج ترین کاربردهای ارز دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.امکان معامله و سرمایه گذاری:

ارزهای دیجیتال همانند بازارهای سهام یا فارکس ، در معاملات یک بازار بشدت پرنواسان دارد و البته بسیار نقدینگی دارند و همین موضوع باعث شده که تا درسال های اخیر این بازار رونق زیادی در حجم معادلات پیدا کند .
برای کسب سود از طریق خرید فروش ارز دیجیتال باید با کمک روش هایی تحلیلی مختلف از جمله تحلیل تکنیکال ، پیش بینی کنید که حرکت قیمت به کدام سمت و بهترین زمان برای ورود به معامله چه موقع است.

2.خرید آنلاین:

پرداخت آنلاین هزینه ها با ارز دیجیتال در بین بسیاری از کسب کارها محبوب شده و محصولات و خدمات خود را با این روش پرداخت هم ، عرضه می کنند. استفاده از ارز دیجیتال برای خرید محصولات ، نه  تنها که راحتی مشتریان را در خرید مهیا می کند بلکه به صاحبان کسب وکار نیز اجازه می دهد تا خدمات خود را به تعداد زیادی از مشتریان و مصرف کنندگان ارائه دهند. همچین در بعضی از سایت های فریلنسری روش های پرداخت با ارز دیجیتال می باشد .
(در این مقاله به صورت کامل به بررسی سایت های فریلنسری در پرداخت با ارز دیجیتال را بررسی کرده ایم.)

3.خرید و فروش NFT:

NFT دارایی دیجیتالی هستند که می توان از آنها برای نشان دادن وانحصاری کردن مالکیت یک آثار دیجیتال همانند عکس، موسیقی،فیلم و حتی موارد فیزیکی استفاده کرد. بسیاری از NFT ها روی بستر بلاک چین ارز دیجیتال اتریوم ، توسعه داده شده اند و به همین دلیل استفاده از بلاک چین، کاملا امن و غیر قابل تغییر هستند.

4.حوزه بازی و سرگرمی:

رمز ارزها در دنیای بازی و سرگرمی نیز تغییرات قابل توجهی داشته است، بازیکنان بازی های ویدیویی می توانند دارایی های مختلف درون بازی اعم ازکاراکتر ها، لباس ها ، سکه و امتیاز و… خریداری یا حتی بفروشند.

5.متاورس:

گسترده شدن NFT وارز دیجیتال باعث شده توسعه متاورس نیز سرعت زیادی بگیرد و امکانات زیادی به آن اضافه شود.از این رو که متاورس دنیای مجازی می باشد پس نیاز به پولی است که ماهیت غیر فیزیکی داشته باشد.

تفاوت بین COIN و TOKEN 

کوین و توکن دونوع رمز ارز هستند که از نظر تکنیکی با هم تفاوت متفاوت هستند وبیشتر مردم این دو را باهم یکسان می دانند. کویین ها دارای بلاک چین های اختصاصی خود می باشند ، از مطرح ترین آنها ، بیت کوین،اتریوم، یا دوج کوین را می توانه نام برد ولی توکن ها بلاک چین اختصاصی ندارند ، پس می توان گفت یک بلاک چین فقط یک کوین دارد اما با استفاده از قرارداد های هوشمند می توان بی نهایت توکن را بر روی بستر خود میزبانی کنند.
از مزایای رمز ارزها می توان گفت که این واحد پولی نمونه جدید از یک سیستم پولی غیرمتمرکز را به دنیا معرفی کرده اند که دراین سیستم ، برای برقراری عامل اعتماد و حضور واسطه ها مانند بانک ها ضرورتی ندارد . هدف دقیقا همین تهسیل در انتقال پول به صورت مستقیم بین دو طرف بدون نیاز به شخص ثالث است.ولی در مقابل یک از معایب آن می توان به تراکنش های اشاره کرد که به صورت کاملا ناشناس انجام می شوند.
اما واقعیت این است که تراکنش های رمز ارزی به صورت شبه ناشناس عمل می کنند واین تراکنش ها یک کد ردیابی دیجیتال از خود در مرورگرهای بلاک چین ثبت می کنند و توسط آژانس های نظارتی قابل ردگیری هستند. 
از دیگر معایب ارز های دیجیتال می توان به غیر متمرکز بودن این دارایی ها اشاره کرد ، که هیچ شخص یا نهادی توانایی کنترل سرمایه و بازار سایر کاربران نداشته باشند .
با این که فناوری بلاک چین به خودی خود امنیت بسیاری دارد ، امکان دارد برخی از کاربران ارز دیجیتال قربانی حملات سایبری و هک شوند.

تولد و به وجود آمدن رمز ارزی با نام  NOT COIN 

درتاریخ نوامبر 2023 این ارز دیجیتال مبتنی برشبکه بلاک چین، توسط گروه ،” TON  ” به جهان معرفی شد. این ارز از میان رمز ارز های دیگر  ، که مدت ها با نوعی استراتژی بازاریابی خاص که توسط توسعه دهندگان یک پروژه برای توضیع رایگان توکن پروژه خود  (Air Drops) به سرمایه گذاران، حوصله کاربران را سر برده بودند، با روش  جدید و راحتر استخراج ارز کاربران زیادی را را مشتاق به خود کرد.
ولی تا این لحظه به صورت رسمی از طرف توسعه دهندگان نات کوین ، قیمت گذاری ارائه نشده و همچنین غیرقابل انتقال به غیر است . ولی طبق پیش بینی های برخی افراد ، قیمت هر یک میلیون کوین 10 دلار تخمین زده اند. با یک حساب سرانگشتی می شه گفت که در مقابل وقتی که برای آن صرف می کنید، درآمدتان چیز خاصی نمیشه!

مزایا و معایب NOT COIN کدامند؟

با توجه به زمان اندکی که از معرفی پروژه نات کوین می گذرد، تا به اینجا ما آن را فعلا یک بازی ساده که چندان هم سرگم کننده نیست ، می بینیم. کلیک روی صفحه بعد از مدتی برای افراد خسته کننده می شود ، اما از سوی دیگر ، استخراج آن راحت است.

 

اگر بخواهیم مزایای آم را نام ببریم می توان به :

  1. بدون هزینه بودن
  2. مانند یک بازی  سرگرم کننده ، اوقات فراغت شما را پر می کند
   3.جامعه فعال و پرشور دارد
   4.دارای پتانسیل احتمالی برای کسب درآمد می باشد

ولی معایب آن:

   1. عدم شفافیت
   2.بدون هدف و کاربرد
   3.تقاضا کم در برابر عرضه زیاد این رمز ارز
   4. غیرقابل پیش بینی بودن در مورد ارزش و کاربرد آن

اپکوین چیست؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
اپکوین اولین کوین ایرانی است که برای دریافت آن نیاز به پرداخت نیست وفقط با کلیک روی کوین آن را دریافت می کنید.
شما می توانید روزانه 3600 تعداد کوین دریافت کنید و در ورژن اول پروژه بعد از رسیدن به حد نصاب ،  آن را تبدیل به خدمات شرکت تبلیغات اصفهان کنید  ، برای مثال برای طراحی سایت کامل نیاز به 50 هزار کوین هست.
شما می توانید با دریافت کوین طراحی سایت خود را همراه با سرور دریافت کنید ، وهمچنین برای درآمد روزانه می توانید کوین خود را به فروش برسانید.
به عنوان مثال شخصی نیاز به سایت یا اپلیکیشن دارد و تعرفه طراحی سایت معادل20 میلیون تومان است.
شما می توانید به هر قیمتی که می خواهید کوین های خودرا به دیگری واگزار کنید و هزینه مورد نظر را دریافت کنید.
اگر هم نیاز به فروش کوین های خود ندارید بعد از 3ماه کوین خود را به تومان دریافت خواهید کرد.

برای ورود یا ثبت نام در ایکوین اینجا کلیک کنید.

به طور کلی، درآمد زایی با رمزارز ممکن است به دلیل پیچیدگی و ریسک‌های مرتبط با بازارهای رمزارز، نیازمند دانش و تجربه کافی باشد. همچنین، مهم است که افراد قبل از شروع به هرگونه فعالیتی، مطالعه دقیقی در مورد بازار رمزارزها و ریسک‌های آنها داشته باشند.
اپکوین در مقابل کوین های دیگر مانند Not Coin  ارزش سرمایه گذاری برای کاربرانی که دوست دارند درآمدی راحت و بی دردسر داشته باشند ، دارد. همچنین با توجه به ایرانی بودن این ارز ، دغدغه تبدیل آن به واحد پولی کشور نیست و توسط خود توسعه دهندگان اپکوین تبدیل می شود.

4 دیدگاه. پیغام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

اسکرچ چیست

اسکرچ چیست؟

زبان اسکرچ چیست؟ بهترین زبان برای شروع برنامه نویسی در سنین کم چه زبانی است؟ یادگیری برنامه نویسی در کودکی…