طراحی اپلیکیشن بیمه

امروزه فناوری های تلفن همراه زندگی ما را بسیار تحت تأثیر قرار داده اند. اپلیکیشن موبایل ابزاری مناسب برای مدیریت سلامت با کارها، یادآوری ها، هشدارها و غیره است. علاوه بر این برنامه های تلفن همراه نه تنها از سلامتی شما مراقبت می کنند بلکه در موقعیت های دردسرساز به شما کمک می کنند. بسیاری از شرکت های بیمه برنامه های ویژه بیمه ای را ایجاد کرده اند که همکاری با مشتریان را راحت تر و نوآورانه تر می کند. طراحی اپلیکیشن بیمه به کاربران این  امکان می دهد از خدمات بیمه بصورت آنلاین و همچنین اطلاعات مربوط به خدمات، تبلیغات و مکان های شرکت را دریافت کنند.

طراحی اپلیکیشن بیمه

برای شرکت های بیمه، توسعه برنامه های تلفن همراه و طراحی وب سایت بیمه فرصت خوبی برای افزایش وفاداری مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید است. در این مقاله می خواهیم بر امکانات اصلی طراحی اپلیکیشن بیمه تأکید کنیم:

امکانات مورد نیاز برای طراحی اپلیکیشن بیمه:

مبلغ پرداختی

دسترسی به خط مشی ها برای کاربران و توانایی پرداخت آنلاین.

بیمه نامه های مختلف

مرور بیمه نامه های مختلف پس از پاسخ دادن به یک سری از سوال ها برای پی بردن به تنظیمات کاربر

اثبات بیمه

اثبات حق بیمه از تلفن هوشمند کاربر برای ساده سازی تعامل با مشتری

یادآوری ها

ارسال یادآوری در مورد تمدید خط مشی و ارائه راهنمایی روشن برای مشتریان

ادعاها

گزارش ادعاها از طریق طراحی اپلیکیشن بیم

راهنماي تصادفات

اتصال با خدمات اورژانس از محل حادثه

مخاطب

در حال جستجو برای نزدیکترین دفتر یا مرکز خدمات

پتانسیل طراحی اپلیکیشن بیمه و فناوری اطلاعات و بازار برنامه های تلفن همراه بسیار عظیم است. در بعضی از سال ها هر شرکت موظف است که یک برنامه موبایل با کیفیت داشته باشد تا به بازار خارجی تبدیل نشود. در عصر حاضر هر روز نیازهای برنامه های تلفن همراه برای IOS و Android بیشتر و بیشتر می شود. به عبارت دیگر این برنامه باید نه تنها راحت و کاربردی باشد بلکه لذت زیبایی را نیز برای کاربر به همراه داشته باشد. نمادهای برنامه های تلفن همراه که کاربر در صفحه دستگاه می بیند چهره شرکت شما است.

با پیاده سازی فناوری های تلفن همراه برای شرکت بیمه تلفن همراه خود به دو هدف همزمان می رسید. در مرحله اول شما ابزاری کارآمد دریافت می کنید که در بسیاری از موارد جایگزین بازدید شخصی مشتری از دفتر می شود بنابراین باعث صرفه جویی در وقت و تلاش او می شود. ثانیا شما یک کانال از راه دور تعاملی دیگر در دسترس دارید برای مشتریان در هر زمان و هر مکان.

به یاد داشته باشید هنگام فروش خدمات بیمه به مشتریان خود قول می دهید که بهترین خدمات را برای اطمینان از محافظت از جان و چیزهای مهم آن ها ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.