بهترین سایت های آموزش طراحی سایت (5 سایت)

بهترین سایت های آموزش طراحی وب سایت

  • بهترین سایت های آموزش طراحی سایت به سایت هایی هستند؟
  • میانگین درآمد سالانه یک طراح سایت چیست؟
  • قدم اول برای شروع کار طراحی سایت چیست؟
  • بهترین روش یادگیری طراحی وب سایت چیست؟

طراحی سایت، یکی از حوزه های شیرین و پرطرفدار در دنیای وب سایت به شمار می آید. با گسترش استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی در میان مردم، سایت ها نیز به نوبه ی خود جایگاه ویژه ای یافتن و به صورت چشم گیری رشد پیدا کردند بطوریکه یک جو رقابتی در میان وب سایت ها نیز به وجود آمد؛ پس از افزایش روز افزون سایت ها، هر یک درصدد ارتقاء سایت خود برآمد و با استفاده از روش های مختلف و تکنیک های به روز، به دنبال پیشی گرفتن از سایر رقبای خود برآمده است. پس با این حساب می توان نتیجه گرفت که حوزه ی طراحی سایت در حال حاضر یک حوزه ی پر رونق و حتی پردرآمد در سطح دنیا به حساب می آید و افراد زیادی به آن گرایش پیدا می کنند.

آموزش طراحی سایت به صورت آنلاین

افراد علاقه مند به حوزه ی طراحی سایت، با شرکت در دوره های مختلف آموزش طراحی سایت در اصفهان، مهارت لازم را کسب نموده و رفته رفته با کسب تجربه های مختلف، تخصص کافی را برای فعالیت و درآمدزایی در این حوزه بدست می آورند. نحوه ی یادگیری مهارت های طراحی سایت متنوع است و باید به فراخور شرایط فرد علاقه مند، بهترین روش را برگزید. از آن جایی که آموزش غیر حضوری و آنلاین، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و به دلیل مزایایی که برای کاربران دارد، افراد ترجیح می دهند که به صورت آنلاین، به یادگیری طراحی سایت بپردازند.

مزایای آموزش طراحی سایت به روش آنلاین مزایای زیادی دارد از جمله :

  • می توانند در دوره های آموزش طراحی سایت اساتید مطرح و مجرب در هر کجای دنیا شرکت کنند.
  • می توانند جلسات را ضبط و یا دانلود کنند و هر زمانی که نیاز داشتند جلسات را مجدد تماشا کنند.
  • در هر زمان و هر مکانی، امکان دسترسی و شرکت در کلاس های آموزش طراحی سایت را دارند.
  • هزینه هایشان به طور محسوسی کاهش خواهد یافت. (هزینه های رفت و آمد، هزینه های کلاس آموزش حضوری که به مراتب بیشتر از کلاس های آنلاین است.)

با وجود مزایایی که آموزش آنلاین طراحی سایت در اختیار افراد می گذارد، افراد به دنبال بهترین سایت های آموزش طراحی سایت هستند تا بتوانند اصول طراحی سایت را به طور کامل و تخصصی فرا گیرند. ما در این مقاله شما را با بهترین سایت های آموزش طراحی سایت، آشنا خواهم ساخت و با بررسی ویژگی های هر یک، شما را در انتخاب بهترین سایت یاری خواهیم کرد.

1)  Coursera

بهترین وب سایت های آموزش طراحی سایت - تبلیغات اصفهان

کورسرا یکی از وب سایت هایی است که دوره ی آموزش طراحی سایت را زیر نظر دانشگاه میشیگان ارائه داده است. دوره های طراحی سایت در کورسرا به بخش های مختلف تقسیم شده و جزء معتبر ترین منابع آموزش طراحی سایت در سطح دنیا محسوب می شود.
ویژگی های سایت کورسرا در برگزاری دوره های آموزش طراحی سایت:

  1. آموزش اصولی مباحث مرتبط با طراحی سایت همچون طراحی واکنش گرا، Html، Css، Java Script و …
  2. اعطاء گواهی پایان دوره به هنر جویان پس از اتمام دوره که می توانند از آن به عنوان یک رزومه ی معتبر استفاده کنند و به کار فرمایان ارائه دهند.
  3. پس از اتمام دوره، هنرجو باید با توجه به آموخته های خود، یک نمونه کار ارائه دهد که خود تاثیر بسزایی در یافتن شغل و کسب درآمد از طراحی سایت خواهد داشت
  4. عضویت در این سایت و استفاده از دوره ها رایگان نیست اما هنر جویان می توانند به صورت آزمایشی در دوره ی هفت روزه ی رایگان کورسوا شرکت کنند تا ببینند آیا دوره های موجود در آن برایشان مناسب هست یا نه.
  5. دوره ی آموزش طراحی سایت در کورسرا نیاز به پیش نیاز نداشته و تمامی موارد از ابتدا تدریس می شود.

2) edX

بهترین سایت های آموزش طراحی سایت - تبلیغات اصفهان

یکی از بهترین سایت های آموزش طراحی سایت، edX می باشد که با برگزاری دوره های هفت ماهه، تمامی اصول مربوط به طراحی سایت را به طور کامل، تدریس می کند.

ویژگی های دوره آموزش طراحی سایت در edX به شرح زیر می باشد:

  1. مباحثی که در این سایت مورد تدریس قرار می گیرد شامل Html، Css، Java Script و مباحث مربوط به فرانت اند می باشد. تمرکز اصلی edX بر روی آموزش هر چه بهتر جاوا اسکریپت می باشد چرا که بر این باور است، هنرجو با یادگیری تخصصی جاوا اسکریپت، در طراحی سایت بهتر عمل خواهد کرد.
  2. دوره ی آموزش طراحی سایت در edX رایگان نبوده و جزء گران قیمت ترین سایت های برگزار کننده ی دوره های طراحی وب سایت می باشد؛ edX با دارا بودن تعهد آموزشی، صفر تا صد طراحی سایت را در یک دوره ی 5 تا 7 ماهه به صورت معتبر و تضمین شده به متقاضیان این حوزه آموزش می دهد.
  3. در دوره های edX، جهت تقویت مهارت هنرجویان در طراحی و توسعه وب، نحوه ی توسعه ی انواع وب سایت ها از جمله سایت های تعاملی، سایت های بازی و … را مورد بررسی قرار داده و اصول هر یک را آموزش می دهد.

3) Udemy

Udemy یکی از بهترین سایت های آموزش طراحی سایت برای مبتدیان محسوب می شود. این سایت با برگزاری یازده ساعت دوره ی اموزش طراحی سایت برای مبتدیان، اصول اولیه را به طور کامل به آن ها آموزش می دهد.

ویژگی های دوره ی آموزش طراحی سایت در Udemy:

 

  1. آموزش کامل مباحث Html، Css، JavaScript، BootStrap و نحوه ی ایجاد یک سایت به صورت واقعی و زنده.
  2. دوره رایگان نبوده و در ازای پرداخت مبلغی معین، علاوه بر خریداری دوره؛ دسترسی همیشگی و مادام العمر به ویدیو های آموزشی طراحی سایت و حدود 50 منبع قابل دانلود برای توسعه ی مهارت های خود به کاربر داده می شود.
  3. این دوره چون مختص افراد مبتدی است، نیاز به هیچ گونه پیش زمینه ای نداشته و پس از اتمام دوره، گواهی معتبر به هنرجو اعطاء می گردد که می تواند به عنوان رزومه از آن استفاده کند.

4) Alison

سایت های آموزش طراحی سایت - تبلیغات اصفهان

آلیسون یک پلتفرم آموزشی است که به صورت رایگان، دوره های خود را عرضه می کند و با حدود 3000 دوره و دارا بودن بیش از 20 میلیون کاربر، در شمار بهترین منابع آموزشی قرار دارد. یکی از دوره های موجود در آلیسون، دوره ی آموزش طراحی سایت می باشد که به صورت مختصر و مفید، یکسری اصول مهم در طراحی سایت را آموزش می دهد. این دوره ی سه ساعته، نحوه ی راه اندازی یک وب سایت را به شما آموزش می دهد؛ اگرچه این دوره کامل نیست و نمی توان به آن به چشم یک دوره ی جامع نگاه کرد، اما برای افراد مبتدی که قصد دارند یک سایت را راه اندازی کنند، این دوره بسیار مفید واقع خواهد شد. درواقع، این دوره ی کوتاه مناسب افرادی است که قصد فعالیت حرفه ای در زمینه ی طراحی سایت را نداشته اما علاقه مند به یادگیری آن در سریع ترین زمان ممکن هستند.

5) Webflow University

بهترین وب سایت های آموزش طراحی سایت - تبلیغات اصفهان

یکی دیگر از بهترین وب سایت های آموزش طراحی سایت رایگان، Webflow University می باشد. دوره آموزش طراحی سایت در این پلتفرم، به صورت جامع و کاربردی اصول ابتدایی طراحی سایت را به شما آموزش داده و شما در پایان دوره، قادر به ایجاد یک وب سایت خواهید بود. دوره ی آموزش طراحی سایت در Webflow University، علاوه بر آموزش مباحث پایه ای همچون Html، Css و …، به آموزش مفاهیم مربوط به سئو و بهینه سازی سایت نیز می پردازد. یکی دیگر از آموزش های موجود در این دوره، آموزش طراحی سایت با پلتفرم Webflow است که بدون نیاز به کدنویسی، امکان راه اندازی یک وب سایت را خواهید داشت.

جمع بندی

به طور کلی عوامل زیادی در امر آمزش و یادگیری تاثیر دارد از جمله، آموزش اصولی و دقیق و از همه مهم تر تلاش و پشتکار خود هنرجو؛ درواقع بسیاری از طراحان سایت حرفه ای، به صورت تجربی و در طول چندین سال توانستند مهارت خود را ارتقاء دهند و به سطحی مطلوب در طراحی سایت برسند. پس از خودتان توقع زیادی نداشته باشید و قدم به قدم پیش بروید؛ تلاش و مدوامت در یادگیری در کنار استفاده از بهترین سایت های آموزش طراحی سایت، شما را به یک طراح حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

منبع: intelligent.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.