طراحی لوگو در اصفهان

در سطح بسیار ابتدایی ، لوگو ها نمادهایی هستند که از متن و تصاویر تشکیل شده اند و به ما کمک می کنند مارک های مورد علاقه خود را شناسایی کنیم . یک لوگو خوب سنگ بنای برند شماست . این به مشتریان کمک می کند بفهمند شما چه کاری انجام می دهید ، چه کسی هستید و برای چه چیزی ارزش قائل هستید .

طراحی لوگو در اصفهان
لوگو چیست

لوگو چیست؟

طراحی لوگو در اصفهان نمادی است که از متن و تصاویر تشکیل شده و مشاغل را مشخص می کند . یک آرم خوب نشان می دهد که یک شرکت چه کاری انجام می دهد و مارک چه ارزشی دارد .

طراحی لوگو در اصفهان در واقع ایجاد علامت تجاری کامل بصری برای یک شرکت است . بسته به نوع ، یک آرم معمولاً از یک نماد یا مارک تجاری و یک لوگو ، همراه با یک برچسب تشکیل شده است .

برای اطلاع از انواع طرح های مختلف در زمینه طراحی لوگو در اصفهان و هم چنین قیمت آنها و مشاوره رایگان می توانید با شرکت ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بیشتر شما را راهنمایی کنید .

هم چنین می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت تبلیغات اصفهان مراجعه کنید و از راهنمایی کارشناسان ما در این زمینه بهره مند گردید .

آدرس :

اصفهان – خیابان رباط – جنب استاد شهریار- مجتمع سلام – طبقه اول واحد ۱۱

شماره تماس :

۰۳۱۳۴۴۲۸۱۰۵

۰۹۱۳۰۲۴۳۲۲۴

لوگو چه کاری انجام می دهد؟

لوگو ها کاری غیر از زیبا نشان می دهند ، درست است؟ بله! آرم ها عملکردهای بسیاری را ارائه می دهند .

یک لوگو خوب باعث می شود از رقبا جدا شوید .

شاید اساسی ترین عملکرد یک طراحی آرم در اصفهان ، علامت گذاری منحصر به فرد به تجارت شما باشد که شما را از سایر مشاغل متمایز کند .

این امر به ویژه درصورتی که تجارت شما دارای رقابت باشد بسیار مهم است (که ۹۹٫۹٪ آنها انجام می دهند). قبل از دریافت آرم و لوگو برای مشاغل خود ، می خواهید در مورد شکل رقبا خود تحقیق کنید تا بتوانید خود را موقعیت یابی کنید .

طراحی لوگو اصفهان

یک لوگو اطلاعات کلیدی در مورد تجارت شما را مشخص می کند

همراه با مشخص کردن مشاغل شما ، یک آرم خوب همچنین برخی اطلاعات مهم در مورد شرکت شما را در اختیار مشتری قرار می دهد . این می تواند با صنعتی که در آن وجود دارید ، خدماتی که ارائه می دهید ، اطلاعات دموگرافیک مورد نظر شما و ارزش های تجاری شما باشد .

به عنوان مثال ، یک شرکت ممکن است از تصاویر مدار در آرم خود استفاده کند تا نشان دهد که آنها در صنعت نرم افزار فعالیت می کنند . یا ممکن است آنها از یک رنگ خاص برای برقراری ارتباط با سبز یا محیطی استفاده کنند . یا ممکن است از یک فونت شیک برای لوکس بودن آنها استفاده کنند . بررسی کنید که چگونه قلب های وحشی از تصویر کتابی که قلب آن وجود دارد استفاده می کند تا نشان دهد تخصص تجارت آنها در رمان های عاشقانه است .

یک لوگو باعث شناخت برند می شود

آرم ها همچنین جلوه ای بصری از خود به جای می گذارند که به مشتریان شما یادآوری می کند که شما وجود دارید!

به عبارت دیگر ، آرم ها و لوگو ها می توانند ارتباطات بصری قوی با یک تجارت ایجاد کنند .

ساخت لوگو

نمونه کارها

عناصر طراحی لوگو در اصفهان

عناصر طراحی لوگو در اصفهان چیست؟

اکنون که دانستیم لوگو چه کاری انجام می دهد ، بیایید بررسی کنیم که آنها از چه ساخته شده اند . گرد و غبار ستاره ای ، چیپس شکلات ، بازی های روی صفحه بازیافتی؟ نزدیک است اما نه کاملا!

در حالی که پاسخ قطعی وجود ندارد ، ما می توانیم برخی از عناصر مشترک طراحی لوگو را تجزیه کنیم . این عناصر با هم کار می کنند تا ۷ نوع آرم را تشکیل دهند .

تایپوگرافی

وقتی نوبت به فرم می رسد ، یک آرم و لوگو معمولاً شامل نوعی عنصر تایپوگرافی است . این می تواند از یک حرف به سبک مونوگرام ، تا مخفف یا عنوان کامل کسب و کار باشد .

تایپوگرافی در طراحی لوگو
تصویرسازی در طراحی لوگو

تصویرسازی

گاهی تایپوگرافی با نمادها همراه است . اینها می توانند نمایشی یا متشکل از عناصر هندسی انتزاعی باشند .

در موارد خاص ، آرم ها شامل عناصر تزئینی مانند کار با خط یا علائم نگارشی مانند ستاره های کوچک یا خطوط نقطه ای هستند که لزوماً یک تصویر خاص و مستقل ایجاد نمی کنند .

رنگ

فراتر از فرم رنگ می آید . آرم ها می توانند سیاه و سفید ، تک رنگ یا چند رنگ باشند . لوگو های چند رنگ غالباً دارای پالت هایی هستند که یا مشابه هستند ، به معنی رنگ های مشابه ، یا مکمل ، به معنی رنگ های دور یا مخالف .

رنگ در طراحی لوگو
طراحی لوگو در اصفهان متن نوشته

متن نوشته

در برخی موارد ، طراحی لوگو در اصفهان نیز با توجه به زمینه استفاده از آن مشخص می شود .

با این اوصاف ، مهم است که به زمان و مکان آرم ها فکر کنیم .

معمولاً آرم ها را به صورت آنلاین ، روی کارت های بازرگانی ، ویترین فروشگاه ها ، تبلیغات و چاپ آنها مشاهده می کنیم . اما تجارت شما ممکن است نیازهای خاصی داشته باشد .

عناصر ایستا یا پویا

یکی از چنگال های موجود در جاده در طراحی آرم که قابل ذکر است تصمیم برای ایجاد یک آرم ثابت است . آرمی که هر کجا وجود دارد همان شکل است یا یک آرم پویا آرمی که بسته به زمینه آن تغییر می کند . توجه کنید که چگونه مثال عناصر را به برنامه بستگی دارد .

طراحی لوگو عناصر ایستا
طراحی لوگو

چه چیزی باعث طراحی لوگو در اصفهان خوب می شود؟

بیایید به چند نمونه از زندگی واقعی نگاهی بیندازیم و درمورد اینکه کدام عناصر را برای موفقیت در برقراری ارتباط پیام های خود بکار می برند صحبت کنیم .

یک لوگو ممکن است از تایپوگرافی ساده و یک طلسم مصور تشکیل شده است . از یک پالت رنگی تک رنگ آبی و زرد استفاده می کند . در حالی که طراحی کلی قوی است ، این آرم از نظر لطافت فراموش نشدنی تا حد زیادی موفق است!

لوگو چه تفاوتی با مارک تجاری دارد؟

یک سردرگمی رایج که در درک تفاوت بین لوگو و مارک تجاری مشاهده می شود . به نظر پیچیده می رسد اما تفاوت آن بسیار ساده است : نام تجاری شما مجموعه برداشت های مردم از شرکت شما است . به عبارت دیگر ، می توان آن را تصور کلی کرد که شرکت شما از مشتری بر جای می گذارد . این برداشت می تواند توسط بسیاری از موارد مانند تبلیغات ، تبلیغات تجاری ، خدمات مشتری و بله آرم شما نیز برجای مانده باشد .

درست است ، لوگو شما بخشی از مارک تجاری شما است (نه برعکس). به عنوان مثال ، در حالی که آرم اپل نمادین است و بلافاصله قابل تشخیص است ، اما تنها چیزی نیست که باعث ایجاد هویت نام تجاری زیبا ، آسان برای استفاده و مشتری پسند می شود . این کیفیت ها از طریق انتخاب طراحی آنها در تبلیغات بیلبورد ، تبلیغات تجاری ، طراحی وب و چیدمان فروشگاه در سایت بیان می شود . لوگو به سادگی ارتباط بصری با آن موارد را دارد . بعلاوه ، باید بپذیریم که اپل بدون آن اپل زیبا و نیمه خورده ، مثل گذشته نخواهد بود .

سفارش لوگو در اصفهان

نام تجاری شما در برابر طرح لوگو شما

اولین چیزی که باید بدانیم تفاوت بین مارک تجاری شما ، هویت برند شما و طراحی لوگو شماست .

گول نخورید ، آنها همان نیستند! با این حال ، لازم است که به هر یک از آنها بسیار توجه کنید .

نام تجاری شما

نام تجاری شما تصور شرکت شما به عنوان یک کل است . این ماموریت ، چشم انداز ، داستان و استراتژی برند شما است که همه در هم پیچیده شده اند .

هویت برند شما

هویت نام تجاری شما نمایش بصری برند کلی شماست . این چگونه مارک تجاری شما بصری ارتباط برقرار می کند و مطمئناً ، طراحی لوگو شما بخشی از هویت برند شما است ، اما موارد دیگری نیز در این زمینه وجود دارد . این زبان است که شما استفاده می کنید ، انتخاب های تایپوگرافی که انجام می دهید ، سبک عکاسی در ارتباط با نام تجاری شما و موارد دیگر .

هنگامی که برای کمک به طراحی و توسعه نام تجاری شما با یک آژانس طراحی همکاری می کنید ، آنها باید هویت نام تجاری شما را در سندی قرار دهند که اغلب به آن راهنمای هویت برند می گویند . سپس می توان هنگام کار با دیگران از آن برای کمک به برقراری ارتباط بصری برند شما استفاده کرد .

طراحی لوگو برند
طراحی لوگو شما

طرح لوگو شما

طرح آرم شما با استفاده از علامت آرم ، راه حل تایپوگرافی یا ترکیبی از هر دو ، در ساده ترین شکل تجارت شما را مشخص می کند .

این تمام چیزهایی است که در آن وجود دارد . طراحی لوگو شما ساده ترین نمایش تصویری از تجارت شما است .

طراحی لوگو در اصفهان چه کاری انجام می دهد؟

طراحی لوگوی شما چندین شاخه دارد . بیایید با جزئیات بیشتری به هر یک از آنها نگاهی بیندازیم.

طراحی لوگو شما باعث ایجاد اعتماد و شناخت برند می شود

ایجاد اعتماد و شناخت با مخاطبان و مشتریان می تواند سهم عمده ای در موفقیت مشاغل شما داشته باشد . وقتی آرم خود را روی چیزی قرار می دهید ، رسماً “مهر تأیید” را به آن می دهید و دقیقاً مانند منتقدان سینما ، منتقدان غذا ، و سایر منتقدان ، این معنی دارد . با داشتن طراحی لوگو روی چیزی ، تضمین می کنید که مارک شما به قولی که داده است عمل می کند و مشتریان می توانند به آن اعتماد کنند . مردم لوگو ها را تشخیص می دهند و این یکی از مهمترین کارهایی است که طراحی آرم شما باید برای شما انجام دهد یعنی ایجاد شناخت و اعتماد .

به آرم نایک فکر کنید . همه جا ظاهر می شود و شما هر وقت می دانید چیست . لوگوی شما نیز باید همین کار را برای مشتریان شما انجام دهد .

طراحی لوگوی شما باعث می شود در رقابت متفاوت باشید

به دور از نامگذاری موارد مختلف برای شرکت ، طراحی لوگو به شما کمک می کند تا از رقبا متفاوت شوید .

طراحی لوگو در اصفهان چه باید باشد؟

طراحی آرم شما باید پنج چیز اصلی باشد . بیایید یک تازه سازی سریع داشته باشیم .

۱- به یاد ماندنی

طراحی لوگو شما باید به یاد ماندنی باشد . اگر مردم نمی توانند آن را به یاد بیاورند ، چه فایده ای در آن دارد؟ با به یاد ماندنی بودن ، شناخت را ایجاد می کنید .

۲- ساده

ساده تر ، بهتر است . آرم خود را پایین بیاورید تا جایی که فقط قلب طرح باقی بماند ، سپس از خود بپرسید “آیا این هنوز هم نمایانگر تجارت ما است؟”

اگر چنین است ، پس شما برنده خواهید شد .

سفارش لوگو
انواع لوگو در اصفهان

۳- همه کاره

طرح آرم شما در طیف وسیعی از سیستم عامل ها استفاده خواهد شد . از وب سایت خود گرفته تا رسانه های اجتماعی گرفته تا بیانیه های مطبوعاتی و طراحی های بیلبورد بزرگ .

۴- مناسب

شما به لوگوی خود نیاز دارید تا مناسب باشد . در بخش مالی؟ احتمالاً نارنجی روشن نیست . اگرچه شاید نام تجاری شما بنیادی و متفاوت تنظیم شده باشد ، بنابراین رنگ نارنجی یک انتخاب عالی است!

۵- بی انتها

جاودانگی در طراحی آرم بسیار حیاتی است و من احساس می کنم یک پست بزرگتر به اینجا می آید ، اما “روند” طراحی آرم زباله است . از آنها دوری کنید .

آرم کوکا کولا به سختی تغییر کرده است . زیرا هرگز از رده خارج نمی شود و این روندها را دنبال نمی کند . سازگار است و بنابراین مرتبط باقی می ماند .

طراحی لوگو در شهر اصفهان

چه عناصری طراحی لوگو در اصفهان را تشکیل می دهند؟

حالا که دانستیم طراحی لوگوی شما چه کاری باید انجام دهد ، اجازه دهید چهار عنصر اصلی ساخت یک آرم را بررسی کنیم .

عناصر طراحی لوگو در اصفهان

۱- تایپوگرافی

تایپوگرافی متنی است که در طرح آرم شما وجود دارد . این معمولاً نام تجاری شما خواهد بود ، اما ممکن است یک شعار یا عنوان را انتخاب کنید .

۲- مارک لوگو

علامت آرم “بیت تصویر” است . این همان چیزی است که بسیاری از مردم وقتی به سادگی به طراحی آرم مراجعه می کنند در مورد آن صحبت می کنند . یک علامت آرم اغلب با تایپوگرافی همراه است . برخی از افراد به دنبال یک آرم انتزاعی ، برخی دیگر به دنبال یک آرم متنی یا نمایشی واقعی از کارشان هستند .

۳- رنگ

فراتر از تایپوگرافی و مارک ، رنگ است . رنگ های مختلف چیزهای مختلف را با هم ارتباط می دهند .

بیایید یک مثال بزنیم :

از رنگ آبی برای برقراری اعتماد و احساس استفاده می شود . به همین دلیل از رنگ آبی اغلب در بخش مالی استفاده می شود .

رنگ در طراحی لوگو
زمینه در طراحی لوگو

۴- زمینه

طراحی آرم شما به زمینه نیاز دارد . به زمان و مکان استفاده از آرم خود فکر کنید و آن را در این سناریوها آزمایش کنید .

ما اغلب شاهد طراحی آرم در وب سایت ها ، تابلوهای فروشگاه ، مواد چاپی ، کمپین های تبلیغاتی و موارد دیگر هستیم .

مهم است که طراحی آرم شما متنوع باشد و صرف نظر از روش ارتباطی شما کارایی داشته باشد .

فهرست