افزونه ایجاد آزمون آنلاین در وردپرس

افزونه Quiz And Survey Master

افزونه Quiz And Survey Master (ایجاد آزمون آنلاین در وردپرس) کاملا پیشرفته است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی آزمون های کاملا فارسی و محیط گرافیکی جالب ایجاد کنید.

با افزونه آزمون آنلاین میتوان یک آزمون روان و ساده با سوالات متفاوت ساخت٬ که کاربران پس از پاسخگویی به سوالات پاسخ صحیح را مشاهده می کنند. همچنین با این افزونه میتوان فرم نظر سنجی بی نظیری را طراحی و به نمایش گذاشت. به علاوه میتوان تنظیمات را سفارش سازی کرد و طرح آزمون را به شکل دلخواه خود درآورد. همچنین در صورتی که نیاز به خدمات طراحی سایت در اصفهان و یا سایر شهرها دارید میتوانید از خدمات حرفه ای مجموعه تبلیغات اصفهان با قیمت فوق العاده استفاده نمایید و صاحب یک سایت بی نظیر شوید.

نحوه کار با افزونه Quiz And Survey Master

همانند روال همیشه افزونه را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی افزونه منو جدیدی به نام Quizzes/Surveys به پیشخوان وردپرس اضافه می‌شود. در این قسمت چندین زیر منو وجود دارد.

در ابتدا روی زیر منو Quizzes/Surveys کلیک کنید. در این قسمت، اولین آزمون سایت وردپرسی خود را ایجاد کنید. روی add new کلیک و نام آرمون مورد نظرتان را وارد کنید. در ادامه، روی دکمه edit کلیک کرده و آزمون ایجاد شده را ویرایش کنید.

در اولین تب موجود باید سوالات آزمون خود را به همراه جواب مطرح و ایجاد کنید. حال، روی دکمه Create new page / create new question کلیک کنید. در باکس محتوا سوالات خود را نوشته و در پایین صفجه در بخش answers روی دکمه add new answer کلیک و پاسخ ها را بنویسید. سپس، پاسخ درست را مشخص کنید. به همین ترتیب سوالات دلخواه خود را وارد نمایید. در آخر روی دکمه Save Questions کلیک و سوالات آزمون را ذخیره کنید.

در ادامه، در تب contact فیلدهایی که برای ثبت نام آزمون توسط کاربر مورد نیاز است را پر کنید. در تب text حالت قالب پیش فرض آزمون را انتخاب و فیلدهای قالب را به فارسی ترجمه کنید. بعد در تب options تعیین کنید بر چه اساسی پاسخ ها امتیاز دهی شوند. همچنین نمایش نوار پیشرفت، ورود کاربران برای پاسخگویی به سوالات، تعداد سوالات نمایش داده شده در هر صفحه و تعیین زمان بندی برای پاسخگویی به سوالات آزمون و تنظیمات اصلی دیگر آزمون ایجاد شده را مشخص کنید.برای دانلود افزونه کلیک کنید.

دانلود افزونه ازمخزن وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

اسکرچ چیست

اسکرچ چیست؟

زبان اسکرچ چیست؟ بهترین زبان برای شروع برنامه نویسی در سنین کم چه زبانی است؟ یادگیری برنامه نویسی در کودکی…