قالب Business Consultr

قالب Business Consultr رایگان و فارسی سازی شده می باشد.این قالب قابل استفاده برای سایت های شرکتی و قالبی زیبا ، سریع و راحت است. برای راه اندازی این قالب شما می توانید از بسته نصبی اسان استفاده کنید و  محتوا و مطالب مورد نظر خود را جایگزین کنید.

قالب وردپرس قالبی سفارشی سازی شده است که میتوانید تنظیمات دلخواه خود را تغییر دهیدو همچنین مطالب را اضافه ، تغییر یاحذف کنید.

این قالب امکان سفارشی سازی و صفحه سازی منحصر به فرددارد همچنین دارای فونت زیبای بی یکان فارسی و کاملا ریسپانسیو و سازگار با موبایل و تبلت است.

این قالب دارای بسته نصبی آسان می باشدو شما می توانیدبه آسانی سایتی مثل دمو داشته باشید.

قالب Business Consultr

قالب Business Consultr وردپرس مشاوران حرفه ای کسب و کار با ایده ای منحصر به فرد برای مشاوران و مشاوران حرفه ای طراحی شده است. این تم همه کاره و چند منظوره برای آژانس ، امور مالی ، آموزش ، شرکت ها ، تجارت ، شرکت ، وبلاگ و نمونه کارهای خلاقانه مناسب است. قالب Business Consultr با چیدمان پاسخگو در Bootstrap ساخته شده و دارای گزینه های رنگی نامحدود است.

این قالب به سرعت بارگیری می شود بنابراین مشتریان خود را منتظر نمی گذارید. پانل گزینه های Theme در WordPress Customizer به شما امکان می دهد مطالب خود را به صورت بلادرنگ ویرایش کنید. این بدان معناست که شما می توانید قبل از اجرای مستقیم تغییرات ، با ظاهر و احساس سایت خود با یک پیش نمایش فوری بازی کنید. Business Consulter یک تم وردپرس نهایی با ویژگی های خیره کننده مانند ، وارد کردن محتوای نسخه ی نمایشی با یک کلیک ، آماده سازی WooCommerce ، سازگاری بین مرورگر است: FireFox ، Safari ، Chrome ، IE10 + ، پشتیبانی از زبان راست به چپ ، گزینه های طرح Sidebar ، گزینه های Post Layout ، الگوهای صفحه سفارشی ، آیکون های KFI مدرن و نازک ، به روزرسانی های منظم ، پشتیبانی حرفه ای و کاملا مستند.

دانلود قالب Business Consultr

نکته مهم: نصب، استفاده و تغییرات در قالب های وردپرس به منظور طراحی وب سایت مطابق میل کارفرما و سایر فرآیند مربوط به طراحی وب سایت نیاز به تخصص در این زمینه دارد. مجموعه تبلیغات اصفهان با تجربه بالا در این زمینه، تمامی خدمات طراحی سایت در اصفهان و سایر شهرهای ایران عزیزمان را انجام میدهد. فرقی ندارد اهل کجا هستید و چه سایتی نیاز دارید. همین الان با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

اسکرچ چیست

اسکرچ چیست؟

زبان اسکرچ چیست؟ بهترین زبان برای شروع برنامه نویسی در سنین کم چه زبانی است؟ یادگیری برنامه نویسی در کودکی…