آموزش پایتون در اصفهان

 آموزش پایتون در اصفهان در آموزشگاه فنی حرفه ای برنامه نویسی صفر و یک (تبلیغات اصفهان) زیر نظر اساتید برتر برگزار میگردد و در انتهای دوره به شما مدرک فنی حرفه‌ای نیز اعطا خواهد شد.

 همچنین در پایان دوره آموزش پایتون در اصفهان، امکان کارآموزی زیر نظر استادتان نیز فراهم است. پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا سطح بالا، همه منظوره و تفسیر شده است.

پایتون (Python) یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی پرکاربرد و محبوب است که برای مجموعه‌ای وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این زبان به عنوان یک زبان سطح بالا و ساختار یافته شده، دارای مزایایی مانند خوانایی بالا، کد کوتاه و قابل فهم، و اکوسیستم گسترده‌ای از کتابخانه‌ها و فریمورک‌ها است.

این زبان برنامه‌نویسی پرکاربرد و محبوب است که در طول سال‌ها به یکی از زبان‌های اصلی و تاثیرگذار در جهان برنامه‌نویسی تبدیل شده است. این زبان به عنوان یکی از زبان‌هایی با خوانایی بالا، انعطاف‌پذیری و اکوسیستم گسترده ابزارها و کتابخانه‌ها شناخته می‌شود

نام “پایتون” برای زبان برنامه‌نویسی Python از آثار ارزشمندی به نام “Flying Circus of Monty Python” الهام گرفته شده است. این برنامه تلویزیونی انگلیسی یک کمدی سیاسی ساخته‌شده در دهه ۱۹۷۰ است که با الهام‌گرفتن از نام پرنده‌ی “پایتون”، سازندگان زبان Python از آن برای نام‌گذاری زبان خود استفاده کردند. آنها این نام را به دلیل خنده‌دار بودن، غیر مترادف بودن با نام‌های دیگری که در آن زمان وجود داشت و همچنین به دلیل کوتاه بودن و آسانی در تایپ انتخاب کردند. انتخاب این نام همچنین نشان از طراحی زبان Python برای برنامه نویسان است که باعث ایجاد ارتباط غیررسمی و دوستانه بین کاربران و زبان می‌شود.

مزیت های کلاس آموزش پایتون اصفهان

 

20 ساعت آموزش

آموزش حرفه ای و پروژه محور به صورت تخصصی

مدرک فنی حرفه ای

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای پس از پایان دوره

دسترسی به محتوای دوره

همه جلسات دوره ریکورد شده و در اختیار شما قرار داده می شود.

امکان کاراموزی

پس از اتمام دوره امکان کاراموزی زیر نظر استادتان فراهم می باشد.

پرداخت منعطف

امکان پرداخت اقساطی در طی دوره وجود دارد.

پشتیبانی

تا 1 ماه پس از دوره میتوانید با استادتان رفع اشکال کنید.

ثبت نام کلاس نیمه خصوصی ( هفت نفره )

زمان

20 ساعت

40 روز

استاد

استاد

(استاد مالکی)(استاد محمدی)

مدرک

مدرک

(بین المللی) فنی حرفه ای

تجهیزات

اتاق سیستم

کلاس هوشمند

روزها

روز های زوج

(شنبه . دوشنبه . چهارشنبه)

پروژه محور

پروژه

کلاس ها به صورت پروژه محور
دو میلیون و پانصد هزار تومان

سرفصل‌ های دوره آموزش پایتون در اصفهان  (مقدماتی و پیشرفته)

  • معرفی و نصب و راه اندازی
  • تعریف متغیرها و نوع داده در  Python
  • آشنایی با لیست ها
  • مجموعه های تکرارپذیر (Iterable Collections)  
  • ساختارهای تصمیم
  • ساختارهای تکرار List Comprehension
  • معرفی و بررسی توابع استاندارد  Built-in Functions
  • تعریف تابع  User-Defined Functions
  • نصب و راه اندازی ماژول ها  Modules
  • مدیریت بسته ها  Package Management
  • مدیریت فایل ها  Files I/O
  • عملیات روی فایل ها و فولدرها
  • برنامه نویسی شئی گرا و ارث بری ها
  • کار با تاریخ و زمان
  •  رمز نگاری
  •  آشنایی با ماژول ها و اضافه کردن یک ماژول
  • آشنایی به فریم ورک جنگو
  • آشنایی با سرور و دستورات دیتابیس
  • آشنایی با سوکت ها
  • بررسی و رفع خطا ها در پایتون

تماس با تبلیغات اصفهان

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون در اصفهان هم چنین قیمت آنها و مشاوره رایگان می توانید با آموزشگاه فنی حرفه ای برنامه نویسی صفر و یک (تبلیغات اصفهان) که مرجع آموزش برنامه نویسی در اصفهان است، تماس بگیرید تا کارشناسان ما بیشتر شما را راهنمایی کنید.

شماره تماس:

03132345421 – 09130243224

هم چنین می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کنید و از راهنمایی کارشناسان ما در این زمینه بهره مند گردید

شرایط براگزاری کلاس آموزش پایتون اصفهان

آموزشگاه فنی حرفه ای برنامه نویسی صفر و یک (تبلیغات اصفهان) ، برگزار کننده ی دوره اموزش حضوری پایتون در اصفهان، ای مبتدی تا پیشرفته می باشد. این دوره ها، زیر نظر اساتید مجرب و کارآزموده در حوزه ی برنامه نویسی پایتون انجام می گیرد و در راستای افزایش بهره وری و بازدهی دوره ها، آموزش به صورت پروژه محور صورت می پذیرد.

 بدین صورت، هنرجویان علاوه بر یادگیری مباحث مرتبط با برنامه نویسی، مبانی آموزشی را به صورت عملی و در قالب پروژه، پیاده سازی می کنند. آموزش به سبک پروژه محور، هنرجویان را برای ورود به بازار کار و فعالیت در زمینه ی برنامه نویسی پایتون بهتر از سایر روش ها و متد های آموزشی، آماده می سازد.

شرکت تبلیغات اصفهان، با برگزاری دوره آموزش پایتون در اصفهان با هزینه ی بسیار مناسب، تمامی اهتمام خود را جهت رعایت حال هنرجویان به کار گرفته است و از نظر پزداخت شهریه ی دوره ها، جای نگرانی وجود ندارد چرا که هدف اصلی این مجموعه، ارائه ی خدمات آموزشی به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی با هزینه ی مناسب می باشد.

علاقه مندان به حوزه ی برنامه نویسی پایتون، می توانند با ثبت نام و شرکت در دوره های مذکور، از مزایایی همچون:

  • امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی

  • فعالیت به عنوان کار آموز در شرکت پس از اتمام دوره

و … بهره مند گردید.

دوره ی آموزش پایتون، طی 12 جلسه صورت می گیرد و در پایان دوره، از هنرجویان آزمون گرفته می شود. هر جلسه، پس از آموزش سرفصل های مربوطه، تمرین مرتبط با مبحث به هنرجویان واگذار می شود و این روند در بهبود کیفیت یادگیری تاثیر چشم گیری خواهد داشت..

اساتید دوره برنامه نویسی پایتون در اصفهان

مهندس محمدی

لیسانس مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان

حوزه فعالیت :
برنامه نویسی سمت سرور، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن های اندروید

علاقه مندی ها :
توسعه سیستم های هوشمند و مدل های یادگیری ماشین

سابقه کاری :
10 سال در زمینه برنامه نویسی و تدریس برنامه نویسی

حوزه تدریس :
زبان های برنامه نویسی جاوا ، کاتلین ، c++  ، c ، c# ، html   ، css، js  ، node js  ، پایتون ، یادگیری ماشین ، php  ، پایگاه داده mysql

مهندس امیر حسین مالکی

فارغ التحصیل رشته نرم افزار کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان

حوزه فعالیت :
برنامه نویس  اندروید و هوش مصنوعی

علاقه مندی ها :
هوش مصنوعی ، توسعه سیستم های هوشمند و مدل های یادگیری ماشین

سابقه کاری :
4 سال در زمینه برنامه نویسی و تدریس برنامه نویسی

حوزه تدریس :
 تدریس برنامه نویسی در زمینه های پایتون و هوش مصنوعی، اندروید و جاوا

کاربردهای آموزش پایتون در اصفهان

پایتون انواع داده های پویا، کلاس ها و رابط های آماده را برای بسیاری از تماس های سیستمی و کتابخانه ها ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند آن را با استفاده از زبان برنامه نویسی دیگری مانند C یا ++C گسترش دهند. ساختارهای داده سطح بالا، اتصال پویا و تایپ پویا آن را به یکی از زبان های برنامه نویسی رایج برای توسعه سریع برنامه تبدیل کرده است.

Python همچنین اغلب به عنوان یک چسب یا زبان برنامه نویسی استفاده می شود که به طور یکپارچه اجزای موجود را به هم متصل می کند. کاربران می توانند از آن برای اسکریپت نویسی در فناوری صفحه سرور فعال مایکروسافت استفاده کنند.

موارد استفاده اولیه پایتون شامل موارد زیر است:

 

هوش مصنوعی

زبان برنامه نویسی پایتون از مبانی یادگیری هوش مصنوعی است که مبنای آن هوش و مغز انسان است.

اگر هدف شما فعالیت در حیطه هوش مصنوعی است، در ابتدا باید صفر تا صد زبان پایتون را به خوبی فرا بگیرید.

توسعه سمت سرور و بک اند

برای اتصال به سرور و دریافت و ارسال دیتا از بخش فرانت به سرور، احتیاج به زبان سمت سرور قوی مانند پایتون داریم. پایتون با انعطاف و سرعت و  امنیت بالا میتواند این اتصال را برقرار کند.

پس اگر به برنامه نویسی سمت سرور علاقه مند هستید به شما آموزش پایتون را پیشنهاد میکنیم.

توسعه نرم افزار

پایتون یک زبان سطح بالا بوده و به علت فراگیری راحت، به یک زبان برنامه نویسی پرطرفدار بین توسعه دهندگان مبتدی و حرفه ای تبدیل شده است.

اخیرا کمپانی اینستاگرام به علت محبوبیت پایتون و توسعه راحت آن ،  اقدام به توسعه بخشی از نرم افزار های تحت وبشان کرده اند.

هک و امنیت

حیطه هک و امنیت یکی از جذاب ترین شاخه های پایتون می باشد و طرفداران زیادی مشغول به فعالیت در این حوزه هستند.

پایتون دارای یک ساختار ساده وتوسعه پذیری آسان می باشد.
همین خصوصیات باعث شده است که برنامه نویسان بتوانند نرم افزار های ضد نفوذ تولید کنند و یا بتوانند ابزار های مختلفی برای تست نفوذ به سرور ها و منابع تولید کنند.

هر کسی که از فیس بوک، گوگل، اینستاگرام، ردیت، اسپاتیفای یا یوتیوب استفاده می کند با کد پایتون مواجه شده است. کد پایتون را می‌توان در سیستم امتیازدهی زمین کریکت ملبورن (استرالیا) نیز یافت. Z Object Publishing Environment، یک سرور کاربردی وب محبوب، به زبان پایتون نوشته شده است.

مزایای یادگیری زبان پایتون

پایتون همواره به عنوان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان رتبه بندی می شود و مزایای آموزش برنامه نویسی پایتون اصفهان بسیار زیاد است.

در شاخص برنامه‌نویسی رایانه‌ای TIOBE، شاخصی از محبوبیت زبان‌ها، پایتون در فوریه 2022 مقام اول را کسب کرد. همچنین در نظرسنجی توسعه دهندگان Stack Overflow در سال 2021، پایتون با حدود 42 درصد از برنامه نویسان حرفه ای (عمدتاً وب) از پایتون، جایگاه چهارم را برای رایج ترین زبان برنامه نویسی به دست آورد.

پایتون همه کاره است

از آنجایی که این یک زبان همه منظوره است، می توانید پس از آموزش برنامه نویسی پایتون در اصفهان برای انجام و ایجاد بسیاری از موارد مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال، یک متخصص داده ممکن است از پایتون برای تولید تصویرسازی یا دستکاری داده ها استفاده کند و یک توسعه دهنده وب ممکن است از پایتون برای ایجاد یک وب سایت استفاده کند.

یادگیری پایتون ساده و آسان است

اگر کسی در زمینه کدنویسی تازه کار باشد، زبان های بهتری نسبت به پایتون برای شروع وجود دارد. نحو آن ساده است، دستورات مبتنی بر انگلیسی هستند و طرح بندی آن نسبتاً ساده است که درک هر خط کد و هدف آن را آسان می کند، خواه کاربر با تجربه باشد یا نه. از این رو دوره پایتون اصفهان یه فرصت عالی است.

پایتون منبع باز است

از آنجایی که پایتون منبع باز است، استفاده از پایتون برای همه رایگان است. مزیت اضافه شده این است که هر کسی می تواند ابزارها، کتابخانه ها و چارچوب های اضافی برای پایتون ایجاد کند که سایر کاربران بتوانند از آنها استفاده کنند. به عنوان مثال، کتابخانه های پایتون از پیش ساخته شده برای همه چیز از چت ربات گرفته تا رمزنگاری وجود دارد.

کتابخانه ها، چارچوب ها و بسته های پایتون

از زمان انتشار اولیه، جامعه پایتون به‌ طور تصاعدی رشد کرده است، همانطور که تعداد کتابخانه ‌ها و چارچوب ‌های موجود برای طیف گسترده‌ ای از وظایف و کاربردها افزایش یافته است.

به عنوان یک مثال، در سال‌های پس از انتشار اولین پایتون در سال 1991 میلادی، فناوری ‌های هوش مصنوعی و ML به ابزارهای مهمی تبدیل شده‌ اند. جامعه پایتون با ایجاد کتابخانه ها و بسته هایی با تمرکز بر هوش مصنوعی و ML به این نیاز پاسخ داده است.

در اینجا چند مورد از روش هایی که ما شاهد تکامل پایتون برای مطابقت با نیازهای توسعه دهندگان و فناوری های پیشرفته بوده ایم آورده شده است:

چگونه پایتون در طول سال ها تکامل یافته است؟

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در اصفهان در طول عمر خود تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. با توجه به اینکه این زبان به عنوان پروژه سرگرمی ون روسوم شروع شد و به یکی از برجسته ترین زبان های برنامه نویسی جهان تبدیل شد، جای تعجب نیست.

در اینجا چند مورد از روش هایی که ما شاهد تکامل پایتون برای مطابقت با نیازهای توسعه دهندگان و فناوری های پیشرفته بوده ایم آورده شده است:

چرا کلاس آموزش پایتون در اصفهان؟

 

شرکت ‌ها و متخصصان صنایع مختلف از پایتون برای طراحی وب سایت در اصفهان و سایر شهرها، اجزای نرم ‌افزاری و برنامه‌ های کاربردی یا برای کار با داده‌ ها، فناوری‌های هوش مصنوعی و ML استفاده می‌کنند از این رو ما در آموزشگاه پایتون در اصفهان تصمیم گرفتیم تا دوره‌ای با کیفیت جهت آموزش python در اصفهان برگزار نماییم.

افرادی که از پایتون استفاده می کنند شامل دانشمندان داده، توسعه دهندگان و طراحان وب، مهندسان نرم افزار و بسیاری دیگر هستند. برنامه نویسان هنگام کار با پایتون می توانند عبارات را در چندین سیستم عامل، از جمله سیستم های مبتنی بر یونیکس، سیستم عامل مک، MS-DOS، OS/2 و نسخه های مختلف مایکروسافت مانند ویندوز 10 و 11 تفسیر کنند.

پایتون یک زبان برنامه نویسی همه منظوره محبوب است که کاربردهای متنوعی دارد. زبان برنامه نویسی پایتون همه انواع راه حل های تکنولوژیکی را در هسته خود دارند، از برنامه های کاربردی وب، موتورهای جستجو و بازی ها گرفته تا نرم افزارهای انیمیشن و حتی سایر زبان های برنامه نویسی.

به دلیل انعطاف پذیری و تطبیق پذیری آن، پایتون توسط تعداد زیادی از متخصصان و نه فقط برنامه نویسان یا توسعه دهندگان استفاده می شود. در اینجا فقط چند مورد از مشاغلی که پایتون یک مهارت کلیدی است آورده شده است:

دانشمند داده

تحلیلگر داده

مهندس داده

مهندس DevOps (عملیات توسعه)

مهندس نرم افزار

محقق

توسعه دهنده بازی

توسعه دهنده Back-end (سمت سرور)

توسعه دهنده Front-end (سمت مشتری)

توسعه دهنده تمام پشته (هم مشتری و هم سمت سرور)

طراح وب

توسعه دهنده پایتون

مهندس یادگیری ماشین

آمارشناس

شرکت های معتبری که از پایتون استفاده می کنند

 

فهرست کردن همه شرکت‌هایی که از پایتون استفاده می‌کنند غیرممکن است، زیرا تعداد بسیار زیادی از آنها وجود دارد، اما در اینجا چند نام بزرگ و شناخته شده وجود دارد:

Intel

IBM

Pay Pal

NASA

You Tube

Reddit

Netflix

Pinterst

Instagram

Face Book

Spotify

Uber

Ammazon

Drop Box

سوالات متداول آموزش پایتون

Guido van Rossum در اواخر دهه 1980 پایتون را اختراع کرد. اولین نسخه عمومی پایتون 0.9.0 بود که در سال 1991 منتشر شد.
کار ون روسوم روی پایتون کمک مهمی به توسعه نرم افزار و فناوری به طور کلی بود. امروزه پایتون یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است. سهولت استفاده، تطبیق پذیری و انعطاف پذیری، آن را برای انواع وسیعی از وظایف ایده آل می کند.

بستگی به اهداف شما دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک دانشمند داده باشید، قبل از یادگیری پایتون نیازی به دانستن HTML نیست.
اگر در درجه اول می خواهید یک طراح یا توسعه دهنده وب شوید، باید HTML را یاد بگیرید.
زبان نشانه گذاری فرامتن (معروف به HTML) در همه جای وب وجود دارد، بنابراین یادگیری این زبان هرگز ایده بدی نیست، اما این یک زبان برنامه نویسی همه منظوره مانند پایتون نیست.

بله، پایتون برای همه کاربران، چه افراد و چه مشاغل، رایگان است. شرکت های بزرگی مانند گوگل، اوبر، پی پال و بسیاری دیگر از پایتون برای همه چیز استفاده می کنند.
پایتون دارای مجوز منبع باز تایید شده توسط OSI است، به این معنی که می توان از آن برای اهداف فردی یا تجاری استفاده کرد.

پایتون به شدت تحت تاثیر زبان برنامه نویسی ABC قرار گرفت. Guido van Rossum پس از چند سال کار با ABC پایتون را اختراع کرد. او مشکلاتی را با ABC و چیزهایی که دوست نداشت پیدا کرد، بنابراین تصمیم گرفت یک جایگزین پیدا کند.
امروزه پایتون یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. در مقایسه، ABC به ندرت استفاده می شود.

مطمئنا، اما این یک کار بسیار طولانی و بالقوه سخت خواهد بود. راه بهتر برای یادگیری کدنویسی با یک ارائه دهنده آموزش شناخته شده است.

توسعه دهندگان پایتون ممکن است به طور متوسط بیشتر از توسعه دهندگان جاوا درآمد داشته باشند.
طبق داده‌های سال 2022 Indeed، میانگین حقوق توسعه‌دهنده پایتون در ایالات متحده 113.114 دلار است در حالی که میانگین حقوق توسعه‌دهنده جاوا 105.925 دلار است.
البته، این ارقام با توجه به سطح تجربه توسعه دهندگان، موقعیت جغرافیایی و شرکت هایی که برای آنها کار می کنند متفاوت است.

بستگی دارد. اگر تجربه قبلی با زبان برنامه نویسی دیگری مانند جاوا یا سی پلاس پلاس دارید، ممکن است بتوانید پایتون را در کمتر از یک ماه یاد بگیرید.
Python یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری است، بنابراین حتی مبتدیان نیز می توانند در عرض چند هفته به درک اولیه این زبان دست یابند. تسلط کامل ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، اما می‌توانید به دانش پایتون خود اضافه کنید و در حین تمرین مهارت ‌های خود را تقویت کنید.
برای آموزش پایتون در اصفهان می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.