تبلیغات اصفهان

جامع ترین لیست روش های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید

نحوه کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید

پس از گسترش و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند، برخی مشاغل، جان تازه ای گرفتند و بازار کارشان پیشرفت قابل توجهی داشت که یکی از این مشاغل، برنامه نویسی اندروید و ios است. امروزه، برنامه نویسی به یکی از پردرآمد ترین مشاغل در سطح دنیا تبدیل شده و به دلیل تنوع و گستردگی موجود در این زمینه، سالانه افراد زیادی به خیل عظیم برنامه نویسان در دنیا افزوده می شود؛ جالب است بدانید که با وجود برنامه نویسان و توسعه دهندگان متعدد در کل دنیا، این حوزه همچنان ظرفیت پذیرش نیروی برنامه نویس را دارد و یکی از مزیت های مهم آن محسوب می شود. از میان جوانان علاقه مند، دانشجویان و محصلان سهم زیادی را در این بازار از آن خود کرده اند، چرا که برنامه نویسی غالبا به صورت دورکاری نیز قابل انجام بوده و به همین دلیل مناسب افراد مشغول به تحصیل در مقاطع گوناگون می باشد.

با توجه به اینکه طرفداران و کاربران اندروید نسبت به ios بیشتر هستند، در حال حاضر برنامه نویسی اندروید بازار کار خوبی داشته و می توان از آن به کسب درآمد مطلوب دست پیدا کرد؛ به ویژه در ایران که حدود 90 درصد کاربران گوشی های همراه هوشمند، از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. حال سوالی که مطرح است این است که شما به عنوان یک برنامه اندروید، از چه راه هایی می توانید کسب درآمد کنید و یا به عبارتی، روش های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید چیستند؟ ما در ادامه، بهترین و به روز ترین روش های کسب درآمد از طریق برنامه اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد و معایب و مزایای هر یک از روش های ذکر شده را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کسب درآمد با برنامه نویسی اندروید

1)  ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و فروش آن

یکی از روش های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید، طراحی و ساخت اپلیکیشن و فروش آن در مارکت های معتبر است. لازمه ی شروع فعالیت در این زمینه، مهارت بالا و خلاق بودن است. خلاق بودن از این حیث اهمیت دارد که شما باید خودتان برای ساخت اپلیکیشن ایده دهید و مواردی در غالب اپلیکیشن پیاده سازی کنید که اولا از قبل وجود نداشته باشند و یا اگر وجود دارند، شما نسخه ی بهتر و بهینه تری از آن را طراحی و اجرا کنید؛ دوم این که کاربردی باشد و بتواند نظر کاربر را جلب کند. با سر زدن به مارکت هایی چون بازار، مایکت و گوگل پلی متوجه خواهید شد که اپلیکیشن های زیادی در یک زمینه طراحی شده، یه طور مثال برای ادیت و ویرایش تصاویر، اپلیکیشن های زیادی وجود دارد، اما فقط تعدادی از آن ها شناخته شده اند و به اصطلاح درمیان کاربران جا افتاده اند و دلیل آن هم، کارآیی بالای یک اپلیکیشن و مزایای آن نسبت به سایر اپلیکیشن هاست. یک اپلیکیشن خوب، انجام دادن برخی کارها را سهولت می بخشد و یا مشکلی را حل می کند؛ با در نظر گرفتن نکات ذکر شده می توانید از طریق طراحی اپلیکیشن در اصفهان، به کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید بپردازید.
مزایا:

معایب:

2) استخدام در شرکت ها و موسسه ها

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید، استخدام در شرکت های فعال در این زمینه است؛ شما به عنوان یک برنامه نویس اندروید، در شرکت های مربوطه استخدام می شوید و در زمینه ی برنامه نویسی اندروید مشغول به کار می شوید. در شرکت های مزبور، برنامه نویس می توانداز سطوح ابتدایی تا پیشرفته کار کند و محل مناسبی برای کسب تجربه و ارتباط با سایر برنامه نویسان است. استخدام در شرکت ها مزایا و معایب خاص خود را دارد و شما باید با توجه به شرایط خود، تصمیم بگیرید که کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید به این شیوه را می پسندید یا خیر.
مزایا:

معایب:

3) برنامه نویسی فریلنسر

برنامه نویسی فریلنسر یا دورکاری، در حال حاضر پرطرفدار ترین شیوه ی کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید به حساب می آید؛ برنامه نویسان و توسعه دهندگام اندروید، با عضویت در سایت های مرتبط با پروژه های فریلنسر، اقدام به پذیرش پروژه های مختلف کرده و از این راه به کسب درآمد می پردازند. برنامه نویسی به صورت فریلنسر مزایای خیلی خوبی نسبت به سایر روش ها دارد که انتخاب اکثر برنامه نویسان است.

مزایا:

معایب:

4) آموزش برنامه نویسی اندروید

 

آموزش برنامه نویسی اندروید دراصفهان، یکی دیگر از روش های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید است. فرد آموزش دهنده، در درجه اول خود باید یک برنامه نویس اندروید باشد و تسلط کافی را بر مفاهیم و اصول برنامه نویسی با اندروید را داشته باشد. در درجه بعدی باید با فن بیان مناسب، شیوه ارائه درست و با بهره گیری از جدیدترین و بهترین روش ها و اصول آموزشی، به آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازد. آموزش برنامه نویسی اندروید به سه شیوه امکان پذیر است:

  1. برگزاری دوره ها در موسسات و مراکز آموزشی معتبر
  2. تهیه ی ویدیو های آموزشی و فروش آن
  3. آموزش برنامه نویسی به صورت خصوصی

مزایا:

به دلیل بازار کار خوب برنامه نویسی اندروید، افراد زیادی تمایل دارند تا وارد این عرصه شوند که قدم اول، یادگیری برنامه نویسی اندروید است و به همین سبب همیشه امر آموزش در جریان است و هنرجویان زیادی وجود دارد؛ در نتیجه درآمد خوبی خواهد داشت.

معایب:
برای آموزش برنامه نویسی، در کنار مهارت و دانش تخصصی بالا، فاکتور های زیادی باید وجود داشته باشد تا بتوانید به عنوان یک مدرس فعالیت کنید از جمله فن بیان بالا، آشنایی با اصول آموزشی و کلاس داری، روابط عمومی بالا و … که شاید در شروع کار، همه ی موارد فراهم نباشد.