تبلیغات اصفهان

mailchimp چیست؟

تعریف Mailchimp

Mailchimp چیست؟ یکی از روش‌های مورداستفاده در بازاریابی آنلاین، کمپین‌های ایمیل مارکتینگ می‌باشد. Mailchimp یک پلتفرم بازاریابی همه در یک است که به شما کمک می‌کند تا مشتریان، مشتریان و سایر علاقه‌مندان را مدیریت کرده و با آنها صحبت کنید. در اصل امکان ارسال ایمیل انبوه را به کاربر می‌دهد. رویکرد ما به بازاریابی بر روی شیوه‌های مدیریت ارتباطات سالم، کارزارهای زیبا طراحی شده و تجزیه‌وتحلیل مؤثر داده‌ها متمرکز است. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا یک بازاریاب خبره شوید. آماده برای شروع؟ در این مقاله، شما خواهید آموخت که چگونه با Mailchimp برای ایجاد کمپین‌های عالی شروع کنید، و ما منابع مفیدی را برای استفاده در هنگام کار فراهم خواهیم کرد.

ایمیل مارکتینگ یکی از کانال های بازاریابی برای کسب و کارهاست که میتواند بسیار مفید باشد. یکی دیگر از کانال های بازاریابی، سئو (seo) است. مجموعه تبلیغات اصفهان نیز به طور تخصصی و حرفه ای سئو سایت در اصفهان و سایر شهرهای ایران را انجام میدهد و میتوانید سئو خود را به ما بسپارید.

چیزهایی که در مورد mailchimp باید بدانید

قبل از اینکه به سراغ کارهای مورد نیاز پیش برویم، در اینجا چند نکته مفید برای دانستن آورده شده است.پس از پاسخ به سؤال mailchimp چیست؟ باید بدانیم، Mailchimp یک برنامه تحت وب است که در بیشتر مرورگرهای وب کار می‌کند، به این معنی که شما نیازی به بارگیری یا نصب هیچ نرم‌افزاری در رایانه خود ندارید. برای اطمینان از اینکه Mailchimp به‌درستی در مرورگر شما کار می‌کند، باید کوکی‌ها، پنجره‌های بازشو و JavaScript را فعال کنید. توجه به این نکته مهم است که هنگام ایجاد حساب Mailchimp ، موافقت می‌کنید که شرایط استفاده ما را رعایت کنید. ما تعدادی منابع آنلاین برای ارائه کمک و ایده در مورد ابزارها و ویژگی‌های خود ارائه می‌دهیم. اگر می‌خواهید بدانید چگونه چیزی کار می‌کند، یا اگر با مشکلی روبرو هستید، پایگاه دانش قابل جستجو ما را بررسی کنید.

نقشه راه مأموریت

در اینجا مروری بر وظایفی است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت:

ساخت حساب کاربری برای خود

مهم‌ترین نکته در جواب سؤال mailchimp چیست؟ این است که، وقتی برای یک حساب Mailchimp ثبت‌نام می‌کنید، نام و آدرس ایمیل خود را وارد می‌کنید، و یک ایمیل فعال‌سازی برای شما ارسال می‌کنیم. وقتی ایمیل فعال‌سازی را دریافت کردید، برای فعال‌کردن حساب خود، روی پیوند کلیک کنید.دفعه بعدی که وارد وب‌سایت ما شوید، مراحل راه‌اندازی باقیمانده را برای شما پیش خواهیم برد. شما جزئیات نمایه، مانند وب‌سایت و آدرس فیزیکی خود را وارد خواهید کرد و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را پیوند دهید. اگر محصولات را به‌صورت آنلاین بفروشید، این امکان را خواهید داشت که فروشگاه خود را به Mailchimp متصل کنید.

مخاطبان خود را آماده کنید

پایه و اساس بازاریابی عالی، سوابق تمیز و به‌روز مخاطبین شما ا

ست که به‌عنوان مخاطبان نیز شناخته می‌شود. هنگامی که یک حساب Mailchimp ایجاد می‌کنید، ما از جزئیات تنظیمات شما برای ایجاد خودکار مخاطبان خود استفاده خواهیم کرد. در صورت نیاز می‌توانید اطلاعات پیش‌فرض مخاطبان خود را ویرایش کنید یا بلافاصله شروع به افزودن مخاطبین کنید.Mailchimp به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما فقط به یک مخاطب نیاز دارید. ما تعدادی ابزار مفید برای مدیریت مخاطب داریم، بنابراین شما می‌توانید مخاطبین خود را سازماندهی و جدا کنید. اگر تصمیم دارید مخاطب دیگری ایجاد کنید، به‌خاطر داشته باشید که داده‌ها در بین مخاطبان به اشتراک گذاشته نمی‌شوند و مخاطبین بیش از یک مخاطب به طور جداگانه در محدودیت مشترکان شما محاسبه می‌شوند.

10 مرحله سفارشی سازی فرم ثبت‌نام:

اگر هنوز مخاطبی ندارید، نگران نباشید! ما به طور خودکار یک فرم ثبت‌نام برای مخاطبان شما ایجاد می‌کنیم که می‌توانید آن را به وب‌سایت یا صفحه فیس‌بوک خود ارسال کنید، بنابراین می‌توانید بلافاصله شروع به جمع‌آوری مخاطبین کنید. علاوه بر این، ما گزینه‌های زیادی برای سفارشی کردن طراحی فرم اشتراک خود به شما می‌دهیم تا متناسب با نام تجاری شما باشد.برای دسترسی به فرم ثبت‌نام سفارشی، این مراحل را دنبال کنید:

  1. روی نماد مخاطب کلیک کنید.
  2. روی داشبورد مخاطب کلیک کنید.
  3. اگر بیش از یک مخاطب دارید، روی منوی کشویی مخاطبان فعلی کلیک کنید و مخاطبانی را که می‌خواهید با آنها کار کنید انتخاب کنید.
  4. روی لیست کشویی مدیریت مخاطب کلیک کنید و فرم‌های اشتراک را انتخاب کنید.
  5. سازنده فرم را انتخاب کنید.
  6. روی منوی کشویی Forms and Reply Emails کلیک کنید و فرم موردنظر برای ویرایش را انتخاب کنید.
  7. منوی کشویی با نشانگر روی گزینه فرم ثبت‌نام
  8. روی تب Design it کلیک کنید.
  9. روی نشانگر روی تب Design کلیک کنید
  10. پس از اتمام، روی ذخیره و بستن کلیک کنید.

(برای مرور گزینه‌های سفارشی‌سازی، روی برگه‌های صفحه، متن، فرم‌ها یا Attribution کلیک کنید. از زمینه‌ها و لیست‌های کشویی برای ایجاد هرگونه تغییر در سبک‌ها، رنگ‌ها و زمینه‌ها استفاده کنید. ما تغییرات شما را به‌صورت خودکار ذخیره خواهیم کرد.)

یک کمپین ایجاد کنید

در مرحله بعدی، شما اولین کمپین خود را خواهید ساخت. کمپین پیامی است که از طریق ایمیل، تبلیغات یا کانال‌های دیگر به اشتراک می‌گذارید. در Mailchimp ، بیشتر کاربران با یک کمپین ایمیل منظم شروع می‌کنند.برای شروع یک کمپین ایمیل منظم، این مراحل را دنبال کنید:

  1. روی نماد ایجاد کلیک کنید.
  2. کلیک‌های نشانگر – ایجاد نماد
  3. روی یک ایمیل کلیک کنید.
  4. کلیک‌های نشانگر – ایمیل – ایجاد نماد
  5. روی عادی کلیک کنید.
  6. کلیک‌های نشانگر – منظم – ایجاد ایمیل برید
  7. نام کمپین را وارد کنید و شروع را کلیک کنید.
  8. دکمه – درب ورودی خودکار – کلیک روی ایمیل – شروع

طراحی یک کمپین در Mailchimp می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، اما همچنین پیچیده است، زیرا ما گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی را ارائه می‌دهیم. کمی وقت بگذارید و به کنترل‌ها عادت کنید و همیشه قبل از شروع به طراحی کمپین‌های خود برنامه‌ریزی کنید. شما قبل از اینکه بدانید متخصص خواهید بود.