ایندکس کردن صفحات

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. دنیای طراحی سایت
  4. chevron_right
  5. ایندکس کردن صفحات

راهنمای ایندکس کردن صفحات در گوگل

برای ایندکس شدن در گوگل چند نکته مهم وجود دارد :

  • ربات گوگل باید صفحات جدیدو به روز وب سایت شما را پیدا کند.
  • گوگل تشخیص دهد صفحات وب شما ،برای کاربرانش مفید است.
  • سایت باید به صورت منظم به روز رسانی شود.
  • لینک سایت در سایت های بزرگ وپربیننده قرار داده شود.
  • تغییر ندادن آدرس صفحات تاجایی که امکان دارد.

ایندکس کردن صفحات

در واقع ایندکس شدن به معنی انتخاب شدن صفحه وب جدید شما ،برای نمایش در نتایج جستجو و دریافت ترافیک ،مشتری ،محبوبیت و…  ازگوگل می باشد

 و همچنین قرار گرفتن و پیدا شدن  صفحات سایت شما و یا مهمترین آنها درموتورهای جستجو مانند یاهو ، گوگل ، بینگ و … است.

**محتوای جدید بدون نمایه سازی: سعی کنید مطالب را از ناشران خبر بزرگ پیدا کنید که همیشه محتوای را می کشند و اگر در روز گذشته فیلتر شده باشید، نمی توانید چیزی را پیدا کنید.

اگر گوگل وب سایت شما را نشان نمی دهد، شما بسیار نامرئی هستید. شما برای هر یک از پرس و جوهای جستجو نمایش داده نخواهید شد و هیچ ترافیکی ارگانی را دریافت نخواهید کرد

این مقاله به شما می آموزد که چگونه هر یک از این سه مشکل را رفع کنید:

کل وب سایت شما شاخص نیست.
بعضی از صفحات شما شاخص هستند، اما دیگران نیستند.
صفحات تازه منتشر شده شما به اندازه کافی سریع نمایش داده نمی شوند.

گوگل صفحات جدید وب را با خزیدن وب پیدا می کند، و سپس آن صفحات را به فهرست خود اضافه (ایندکس) می کند. آنها این کار را با استفاده از یک عنکبوت وب به نام Googlebot انجام می دهند.

خزیدن: روند دنبال کردن لینک در وب برای کشف محتوای جدید.
نمایه سازی: روند ذخیره هر صفحه وب در یک پایگاه داده وسیع.
عنکبوت وب: قطعه ای از نرم افزار طراحی شده برای انجام فرایند خزنده در مقیاس.
Googlebot: عنکبوت وب گوگل.

هنگامی که شما چیزی از گوگل در خواست می کنید برای بازگشت همه صفحات مربوطه از شاخص خود. از آنجا که غالبا میلیون ها صفحه ها است که متناسب با این لایحه هستند، الگوریتم رتبه بندی Google بهترین کار را برای مرتب کردن صفحات می کند تا اولین و بهترین نتایج را مشاهده کنید

یک شاخص وب چیست؟

اساسی ترین فرم آن و فهرست یک لیست از اطلاعات است. مدتها قبل از اینترنت، شاخصها در بسیاری از انواع، مانند شاخصهای حروف الفبا در انتهای کتاب، وجود داشت.نمایه سازی بهینه سازی موتور جستجو جمع آوری، تجزیه و تحلیل داده ها را ذخیره می کند و اطلاعات را برای تسهیل بازیابی اطلاعات سریع و دقیق تسهیل می کند. طراحی شاخص شامل مفاهیم بین رشته ای از زبانشناسی، روانشناسی شناختی، ریاضیات، علوم رایانه و علوم رایانه است. یک نام متناوب برای این فرآیند در زمینه موتورهای جستجو طراحی شده برای یافتن صفحات وب در اینترنت، نمایه سازی وب است.

شاخص های خدمات دیگر را بارگیری کنید و یک شاخص محلی ذخیره نکنید، در حالی که موتورهای جستجوی مبتنی بر حافظه پنهان دائمی این شاخص را با corpus ذخیره می کنند. بر خلاف شاخص های متن کامل، خدمات جزئی متن محدودیت عمق نشان داده شده را برای کاهش اندازه شاخص محدود می کند. خدمات بزرگتر معمولا نمایه سازی را در یک فاصله زمانی از پیش تعیین شده به علت زمان و پردازش هزینه مورد نیاز انجام می دهند، در حالی که موتورهای جستجوی مبتنی بر عامل در زمان واقعی نشان داده می شوند.

مقالات پیشنهادی کاربران
طراحی اپلیکیشن پزشکی

عوامل تاثیرگذار در ایندکس شدن صفحات در گوگل

ادغام عوامل

چگونه داده ها به شاخص وارد می شوند، و چگونه کلمات یا ویژگی های موضوعی در طول گردش متن متنی به شاخص اضافه می شوند، و اینکه آیا چند شاخص کننده می توانند به صورت یکنواخت کار کنند. ابتدا باید نمایه ساز بررسی کنید که آیا محتوای قدیمی یا محتویات جدید را به روز می کند یا خیر. عبور به طور معمول با سیاست جمع آوری اطلاعات مرتبط است. ادغام فهرست موتور جستجو در مفهوم به فرمان SQL Merge و دیگر الگوریتم های ادغام مشابه است.

تکنیک های ذخیره سازی

چگونه می توان داده های شاخص را ذخیره کرد، یعنی اینکه اطلاعات باید داده ها فشرده یا فیلتر شوند.

اندازه صفحه

چقدر ذخیره سازی کامپیوتر برای پشتیبانی از شاخص ضروری است.

سرعت جستجو

به سرعت یک کلمه می تواند در شاخص معکوس یافت شود. سرعت یافتن ورودی در یک ساختار داده، در مقایسه با اینکه سرعت آن می تواند به روز شود یا حذف شود، تمرکز اصلی علوم رایانه است.

نگهداری

چگونه شاخص در طول زمان نگهداری می شود.

تحمل خطا

ین مهم است که سرویس قابل اعتماد باشد. مسائل شامل برخورد با فساد شاخص، تعیین اینکه آیا داده های بد را می توان در انزوا، با سخت افزار بد، پارتیشن بندی، و طرح هایی مانند پراکندگی مجدد هش یا کامپوزیت و همچنین تکرار رفتار کرد.

شاخص معکوس

فروشگاه لیستی از وقایع هر معیار جستجو اتمی، [10] به طور معمول در قالب یک جدول هش یا درخت دودویی.

شاخص استناد

نقل قول های فروشگاه یا لینک های بین اسناد برای حمایت از تجزیه و تحلیل استنادی، موضوع کتابشناختی.

شاخص Ngram

فروشگاه های طول داده ها برای پشتیبانی از انواع دیگر بازیابی و یا استخراج متن.
ماتریس مستند مدتاستفاده شده در تجزیه و تحلیل معنایی پنهان، رخ می دهد کلمات در اسناد در یک ماتریس دو بعدی.

 ‘گوگل چگونه کار می کند؟

هر موتور جستجو دارای فهرست خاص خود است. اما چون گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان است – و در جایی که اکثر بازاریابان استراتژی های SEO خود را تمرکز می کنند، ما بر روی آنها تمرکز می کنیم.

بهترین مکان برای پنهان کردن یک جسم کجاست؟

در صفحه دوم Google “. این شوخی IT هم سخت است. اکثر کاربران از صفحه اول نتایج جستجو فراتر نمی روند. اگر صفحه شما در بالای صفحه نیست، احتمالا توسط بسیاری از کاربران بازدید نخواهد شد. این بدان معنی است که علاقه کمتر به فعالیت های سازمان شما و احتمال بدتری برای رسیدن به اهداف شما وجود دارد. به همین دلیل است که SEO بسیار مهم است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست