تبلیغات محیطی در اصفهان را باید بدون شک یکی از موثرترین و قدیمی ترین روش های تبلیغاتی دانست. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … انواع متفاوتی از تبلیغات محیطی در اصفهان بشمار می آیند. یکی از برتری های فوق العاده تبلیغات محیطی به ویژه در شهر اصفهان که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی شده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی است.
تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روشها برای تجارتهای محلی بشمار میروند، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکتهای دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان میشود. هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارتهای محلی و کوچک توان انجام آنرا ندارند. ولی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت، هزینه تبلیغات محیطی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید.
تبلیغات ترانزیت نوعی از تبلیغات محیطی هستند که روی وسائل نقلیه مانند اتوبوس، مترو، قطار مسافربری و همچنین در فرودگاه نصب میشوند. این دسته از تبلیغات محیطی به دلیل حضور در مکانهایی که افراد مختلف در آنجا رفت و آمد میکنند، برای دیده شدن درصد بیشتری را به خود اختصاص میدهند. ترانزیت به علت اینکه گستره زیادی از افراد را به صورت هدفمند تحت پوشش خود قرار میدهد، هزینهی کمتری را نسبت به دیگر رسانههای تبلیغاتی دارد.
بیلبوردها به صورت سنتی، در حوزهی کشوری عمل میکنند و معمولا در اندازههای استاندارد وجود دارند و از اصول سیستم اندازهی مشخصی بر مبنای دامنهی دید مخاطب پیروی میکنند. آنها نیز مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، میتوانند در سطح ملی و برای پوشش دادن بازار تودهای خریداری شوند. به علاوه بیلبوردها، تأثیر خلاقانه و نمایشی خاصی دارند، آگاهی مخاطبان را افزایش میدهند، سریع قابل دسترسی هستند و در مقایسه با دیگر انواع تبلیغات با هزینهی کمتر مخاطبان بیشتری را جذب میکنند.
شاید شما از اشخاصی باشید که از تعرفه های میلیونی بیلبوردهای تبلیغاتی باخبر نباشید. اما بهوضوح می توان گفت این نوع تبلیغات محیطی در اصفهان و بلکه در کل ایران بسیار مؤثر عمل میکند.
قیمت بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان جز یکی از عوامل اساسی برای نپذیرفتن یک واقعیت شیرین است. این واقعیت این است علیرغم بالا بودن قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در اصفهان این تبلیغات محیطی بسیار مؤثر عمل میکند.
قیمت بیلبورد تبلیغاتی اصفهان توسط شهرداری اصفهان مصوب شده است.
برای اطلاع از قیمت انواع بیلبوردهای تبلیغاتی و بنر ها و … لطفا با دفتر شرکت تبلیغات اصفهان تماس بگیرید تا کارشناسان ما بتوانند با نهایت دقت به شما پاسخ دهند.
شماره تماس:
تبلیغات محیطی به روش های متفاوتی قابل ارائه میباشد. این تبلیغات در شهر اصفهان شامل بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان، استند، تلویزیون شهری، CLB ها و روی پل عابر پیاده و … است. از مهم ترین و بهترین نوع تبلیغات محیطی در شهر اصفهان میتوان به بیلبورد تبلیغاتی اشاره کرد. تبلیغات محیطی در اصفهان شامل تصاویری هستند که در بهترین نقاط شهر و در بهترین زمان، مقابل مردم قرار میگیرند. این روش تاثیر بسیار زیادی بر ذهن مردم خواهد گذاشت. این ابزار در جذب مشتری بالقوه بسیار تاثیرگذار عمل خواهد کرد.
برای ایجاد یک تبلیغ تاثیرگذار پس از یافتن متن تبلیغ موردنظر ، استراتژی برندینگ، پیام تبلیغ و نوع آن خیلی مهم میباشد. برای انجام و پیاده سازی آن مهم ترین و اصلی ترین کار پیدا کردن بهترین محل برای اجرا آن است. این محل باید به صورتی باشد که بتواند به درستی خدمات را معرفی کند.
اینگونه تبلیغات به ویژه در شهر اصفهان علی رغم مؤثر واقع شدن بسیار حساس نیز هستند. باید به طریقی باشند که مخاطب نام ، پیام آن را به سادگی درک کند و تصویر آن مشخص، ساده و با کم ترین جزییات همراه با تصاویر و رنگ های خیرهکننده باشد.
امروز در دنیایی که پر از کالاها و خدمات متنوع است، خلاقیت حرف نخست را می زند. هم خلاقیت در تولید کالا و هم خلاقیت در تبلیغات به ویژه تبلیغات محیطی و اگر تبلیغات محیطی بدون خلاقیت باشد برای مخاطبان بسیار خسته کننده است و صاحبان تبلیغات نیز کاری بدون اثر را انجام داده اند.
تبلیغات محیطی در اصفهان اگر به صورتی باشد که نظر مخاطب را جلب کند در نتیجه تاُثیر مطلوبی بر جای خواهد گذاشت و اینکه منحصر به فردی باید با ماهیت برند در ارتباط باشد و اگر درغیر اینصورت باشد مخاطب را از دست خواهید داد.
«استفان وگل» مدیر ایده پردازی دفتر Ogilvy&Mather در کشور آلمان است. وی که فردی پیشتاز در زمینه ایده پردازی و خلاقیت میباشد دراین باره میگوید: “هیچ چیزی از تبلیغات خلاقانه کارآمد تر نیست. تبلیغات خلاقانه به یادماندنی تر و بادوام تر است. با هزینه تبلیغاتی کمتری موثر واقع میشود و میتواند گروه طرفداران خود را با سرعت بیشتری بسازد.”
با توجه به نوع مخاطب و درخواست های صاحبان کسب کارها از بازار هدف ابزارهای مختلفی قابل استفاده هستند که در اینجا با تعدادی از انواع ابزارهای تبلیغات محیطی آشنا می شویم:
مکان مناسب جهت انجام تبلیغات محیطی از جمله فاکتورهای مهم و اساسی می باشد که اگر به درستی انتخاب شود تآثیر شگرفی در مخاطب ایجاد خواهد کرد و بهترین مکان ها شامل موارد زیر می باشد.
فضاهای بین شهری شامل :
مراکز عمومی شامل :
موقعیت های مکانی: