5 نکته مهم و حیاتی در مورد بازاریابی ویدیویی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات
  4. chevron_right
  5. 5 نکته مهم و حیاتی در مورد بازاریابی ویدیویی

اغلب مردم ترجیح را بر این دارند که یک ویدیو در مورد یک کالا یا محصول ببینند تا آنکه یک متن در مورد آن مطالعه کنند. در ادامه با ما همراه باشید به 5 نکته مهم درباره بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ :

بازاریابی ویدیویی-ویدیو مارکتینگ

چند نکته مهم در مورد بازاریابی ویدیویی:

1. زمان ویدیو را بیش از اندازه نکنید

مدت ‌زمانی که در بازاریابی ویدیویی فرصت دارید توجه مخاطب را جلب نمایید بسیار کوتاه است و باید پیش از اینکه کاربران به مطلب جالب‌ تری در اینترنت جذب گردند آن ها را قانع کنید. تحقیقات نشان می‌دهند که در عرض ۳۰ ثانیه 30% از مخاطبان و 60% آن‌ ها را در مدت 2 دقیقه از دست می ‌دهید

2. ویدیو ‌های آموزشی تولید کنید

اگر قصد دارید که کالا یا خدمتی جدید را در بازار عرضه کنید ، ویدیویی تولید کنید که روش کار آن را نشان بدهد. فیلم ها و کلیپ ها قدرت این را دارند تا همه ‌چیز را توضیح دهند. در واقع ، بینندگان بیش از 90% از پیامی را که در یک ویدیو می ‌بینند به خاطر می ‌سپارند.

بازاریابی ویدیویی-ویدیو مارکتینگ

3. داستان ‌سرایی کنید

به مخاطبان و مشتریانتان اهمیت دهید و بیش‌ از اندازه درباره محصول یا خدماتتان توضیح ندهید و ویدیوی خود را پیرامون یک داستان متمرکز نمایید. در مورد نیازها و خواسته ‌های آن ها تحقیق و پژوهش نمایید. به وسیله ی داستان های تصویری آن‌ها را جذب نمایید. پس از تمام این‌ موراد یعنی داستان سرایی ، میدان جدید فروش می باشد .

4. ویدیو ها کسل‌کننده نباشند

یک کلیپ یا فیلم کسل‌ کننده بیش از آنکه برای کسب ‌و کارتان مفید باشد ممکن است به آن آسیب می‌رساند . محبوب‌ ترین شکل از محتوا های ویدیویی ، کمدی ‌ها می باشند . تعداد دنبال کننده های آن ‌ها با تعداد دنبال کننده های شبکه‌ های خبری و موسیقی برابر می باشند .

حتی اگر کسب‌ وکار شما برای کاربر کسل‌ کننده می باشد ، ویدیوها همچنان می‌توانند بهترین راه برای جذب مشتری باشند . کسل ‌کننده‌ ترین موضوعات خواهند توانست با ویدیو بسیار جذاب گردند .

بازاریابی ویدیویی-ویدیو مارکتینگ

5. دلسرد نباشید

امکان دارد در طول روز با هزاران ویدیو برخورد کنید ، برخی از آن‌ ها واقعا جذاب هستند و با هزینه ‌های بسیار زیاد تولید شده اند . همه ی ما دوست داریم ویدیو های فوق‌العاده ای تولید کنیم امل کسب‌ وکارهای کوچک و متوسط بودجه و یا نیروی لازم و کافی را برای این کار در اختیار ندارند . در اصل در بازاریابی ویدیویی ، کیفیت ویدیو آن ‌قدرها هم مسئله ی زیاد مهمی نمی باشد . طبق تحقیقات صورت گرفته ۳۷% از مخاطبان ویدیویی را که به صورت صریح محصول یا کالا را توضیح نمی ‌دهد تماشا نمی‌کنند . محتوا اصلی ترین عامل در یک بازاریابی ویدیویی می باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران
۶ نکته موثر در طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست