3 مرحله و تکنیک برای افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. دنیای طراحی سایت
  4. chevron_right
  5. 3 مرحله و تکنیک برای افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب

مرحله اول افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب : یافتن کلمات کلیدی

در روز هزاران و حتی میلیون ها جستجو در سایت یوتیوب انجام می شود . اگر شما هم خوهان آن هستید که برای ویدیو هایتان تعداد بازدید کننده های زیادتری داشته باشید و کالا و خدمات خود را به تعداد بیشتری از مردم نمایش دهید ، بهترین راه استفاده کردن از کلمات پرکاربرد و پر جستجو برای نام و توضیحات آن در یوتیوب است .

افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب

مرحله دوم افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب

شرکت یوتیوب به تعداد دفعات زیاد بیان کرده است که اگر می خواهید ویدیوهایتان در نتایج برتر سایت یوتیوب نمایش داده شود می بایست تعداد بسیاری بازدید کننده را داشته باشید و کاربران دائما در حال دیدن ویدیو هایتان دریوتیوب باشند . در این صورت نگه داشتن کاربران و مراجعه کردن دوباره آن ها به ویدیو ها و کانال شما اصلی ترین عامل در رتبه بندی می باشد .

پنج عامل اصلی و مهم برای رتبه بندی ویدیو ها در یوتیوب :

  1. عضویت و یا دنبال نمودن کانال بعد از دیدن ویدیو
  2. نرخ کلیک یا CTR
  3. مدت زمان ویدیو
  4. تعداد کامنت های ویدیو
  5. ویدیو های به اشتراک گذاشته شده

افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب

مرحله سوم افزایش بازدید ویدیو دریوتیوب : بهینه سازی ویدیو ها

تا این لحظه آن چیزی را که لازم بود بیاموزید فراگرفته اید . الان نوبت آن می باشد که ویدیو های مورد نظرتان را در یوتیوب به اشتراک بذارید و آن چیزی را که در مورد پیدا کردن کلمات کلیدی آموخته اید پیاده سازی کنید .

کلمات کلیدیتان را به زبان بیاورید

در حال حاظر یوتیوب می داند که ویدیو به اشتراک گذاشته شده در مورد چه موضوعی می باشد ، به وسیله ی آوا شناسی خواهد توانست درک نماید که درباره ی چه چیزی صحبت می نمایید . در اینصورت به زبان آوردن کلمات کلیدی خواهد توانست یک امتیاز مثبت برای ویدیو شما در یوتیوب باشد. البته این مورد برای کاربران انگلیسی زبان کاربرد دارد.

افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب

عنوان

طول کلمات کلیدی که در ویدیو نباید بیش از 5 کلمه باشد و از تکرار کردن بیش از حد کلمات در عنوان نیز جلوگیری کنید.

توضیحات ویدیو

مثل عنوان ویدیو ، در توضیحات آن نیز می بایست از کلمات کلیدی استفاده کنید تا مخاطب با مشاهده عنوان آن و توضیحاتش بهترین محتوا را انتخاب کند. توجه کنید که توضیحاتی را که می نویسید در مورد ویدیو باشد نه اینکه در توضیحات در مورد تبلیغاتتان بنویسید . توضیحات ویدیوتان را می بایست به نحوی بنویسید که کاربران با خواندن آن متوجه گردند که این همان ویدیویی می باشد که به دنبال آن هستند.

اصول نوشتن توضیحات ویدیو

کلمات کلیدی هدف خود را در آغاز توضیحات بنویسید

طول توضیحات می بایست کمتر از 250 کلمه باشد

تگ های ویدیو

تگ ها در یوتیوب بسیار مهم نمی باشند ولی خواهند توانست به شما کمک نمایند. اولین تگی که استفاده می کنید باید همان کلمه کلیدیتان باشد . با استفاده از این تگ ها به یوتیوب ، موتور جستجو و کاربران نشان می دهید که ویدیوتان درباره ی چه چیزی می باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران
افزونه ارسال خبرنامه در وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست