10 نکته ای که هنگام طراحی وب سایت تجاری باید در نظر بگیرید

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. دنیای طراحی سایت
  4. chevron_right
  5. 10 نکته ای که هنگام طراحی وب سایت تجاری باید در نظر بگیرید

ایجاد یک وب سایت تجاری می تواند یک کار دلهره آور و اغلب طولانی باشد . ما در این مقاله به معرفی و توضیح 10 نکته ای که هنگام طراحی وب سایت تجاری باید در نظر بگیرید ، پرداخته ایم . پس با ما همراه باشید .

با توجه به این نکات ، باید بتوانید یک وب سایت خوب و کاربر پسند ایجاد کنید که نه تنها پاسخگوی خواسته های مشتریان شما باشد بلکه فراتر از انتظارات آن ها باشد .

طراحی وب سایت تجاری

1- طراحی کلی

بسیاری از مشاغل معمولاً هنگام ایجاد وب سایت تجاری ، طراحی را به عنوان اولین چالش در نظر می گیرند . اما برای تصمیم گیری در مورد ظاهر و برند ، ابتدا باید درمورد آنچه در نظر گرفته شده است ، شفاف باشید . فقط در این صورت می توانید به سمت تصمیم گیری در مورد چگونگی برقراری ارتباط بهترین راه بروید .

هنگامی که همه در مورد ارزش های تجاری کسب و کار مشخص باشند ، طراحی وب سایت به طور طبیعی انجام می شود . اما اگر به نظر می رسد مشتری شما نمی داند یا حتی حاضر به بحث در مورد این موضوع نیست ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که یا عقب رانده یا پیاده روی کنید .

2- محتوا

این یک کلیشه شده است ، اما واقعاً مهم است که مطالبی که ارائه می دهید مرتبط ، جذاب و اشتراکی باشند .

محتوای خوب به روش های مختلف به مشتری شما کمک می کند . با این حال ، بسیاری از مشاغل غالباً از ایجاد و نگهداری محتوای با کیفیت برای سایت خود غفلت می کنند .

بنابراین در جلسات اولیه ، اگر مشتری شما چیزی مانند ” ابتدا سایت را طراحی کنید و ما به این فکر خواهیم کرد که چه محتوایی را بعداً در آن قرار دهیم” ، آن ها در مورد آن به اشتباه می کنند .

نکات طراحی وب سایت تجاری

3- موبایل

در سال 2020 ، اطمینان از این که وب سایت به خوبی در تلفن همراه کار می کند – خواه از طریق طراحی ریسپانسیو یا یک سایت همراه باشد – بسیار مهم است .

یک مطالعه جدید که توسط Google انجام شده است نشان داد که 72 درصد از کاربران تلفن همراه می گویند مهم نیست که وب سایت ها سازگار با موبایل باشند ، با این حال 96 درصد از سایتی بازدید کرده اند که به خوبی در دستگاه خود کار نمی کند . این تعداد زیادی از مشتریانی هستند که مشتری شما می توانند از دست ندهند ، بنابراین ابتدا به موبایل فکر کنید و خیلی اشتباه پیش نمی روید .

4- اطلاعات ضروری

اگر به عنوان مثال یک وب سایت برای یک کسب و کار کوچک در خیابان مانند یک کافی شاپ مستقل طراحی می کنید ، ضروری است که اطلاعات ضروری کاربران – شماره تلفن ، نقشه ، مسیرها – به راحتی در سایت (به ویژه در تلفن همراه) به آن دسترسی داشته باشند) . این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما تعداد تکان دهنده ای از وب سایت های تجاری یا فاقد اطلاعات مهمی هستند یا پیدا کردن آن را دشوار می کنند .

5- باطن

اگر سایتی فروشش کاهش یابد ، یا اگر مشتریان نتوانند کالای مورد نظر خود را با قیمتی که مورد نظرشان است سفارش دهند ، می تواند تأثیر زیادی بر روی مخاطب  داشته باشد . مصرف کنندگان آمرزنده نیستند و یکی از این موارد لازم است که ضرر کسب و کار را از دست بدهید .

یک زیرساخت با کیفیت عالی چیزی است که مشاغل کوچک غالباً آن را بعنوان یک نتیجه پس می دانند ، اما اگر وب سایت در یک لحظه حساس بارگیری نشود ، می تواند فاجعه بار باشد .

6- سادگی

فقط یک ثانیه طول می کشد تا یک مصرف کننده بتواند ذهن خود را در مورد یک محصول جلب کند . یک تجربه بد و تصمیم فوری گرفته خواهد شد . آن ها آن را دوست ندارند  و آنها دوباره از آن استفاده نمی کنند . بنابراین شما باید حتماً کاربر نهایی را همیشه در خاطر داشته باشید . اگرچه وب سایت های جالب ، خیره کننده ممکن است چیزی باشد که مشتری فکر می کند می خواهد ، اما سادگی احتمالاً بیشتر به سمت برآورده کردن نیازهای تجاری خود پیش خواهد رفت .

به این فکر کنید که چه چیزی باعث ترغیب کاربر به حرکت در سایت می شود و در نهایت خرید را انجام می دهد . این امر تقریباً همیشه باعث می شود تا درهم و برهمی و پیچیدگی سایت کم شود .

7- امنیت

اگر وب سایت جزئیات کارت اعتباری ، پردازش پرداخت ها یا حتی داده های مشتری را در دست گرفته است ، امنیت باید بهترین دوست شما باشد . رعایت PCI DSS فقط یکی از مقررات اجباری است که مشتری شما باید بتواند پیروی از آن را اثبات کند . مگر اینکه آنها جریمه های فلج کننده ای را بخواهند . به طور کلی ، برای محافظت از وب سایت خود در برابر هکرها ، نکات امنیتی را حتما دنبال کنید .

8- پرداخت را آسان کنید

تجارت الکترونیکی به سرعت تبدیل به یک شکل استاندارد تجارت با خرید آنلاین می شود که دیگر از گذشته ای متفاوت نیست . سایت هایی مانند ASOS و Amazon ، با روش های تحویل رایگان یا بازپرداخت و روش های پرداخت یک کلیک ، تجارت الکترونیک را به جریان اصلی کشانده اند ، اما کارآیی و حرفه ای بودن آنها به معنای این است که مشتریان اکنون انتظار دارند که در همه سایت های تجارت الکترونیک همان استانداردهای بالا را داشته باشند . این نکات برای ایجاد سایت های تجارت الکترونیکی به شما کمک می کند تا آن انتظارات را برآورده کنید .

9- فراخوان به عمل و نسل پیشرو است

بیش از حد بسیاری از وب سایت ها ، مطالب جالب را به صورت رایگان و حتی به اندازه درخواست ایمیل برای یک کاربر به شما ارائه نمی دهند . به خصوص ، مشاغل کوچک برای تولید هدایت و آغاز پاسخی از سوی مخاطبان خود باید تمام تلاش خود را بکنند .

استفاده از فرم های کوتاه (یا نظرسنجی ها ، برای جمع آوری داده ها از کاربر قبل از ارائه مطالب به آنها) راهی عالی برای مشاغل برای ایجاد پروفایل کاربر از وب سایت است .

10- تجزیه و تحلیل

هنگامی که یک کسب و کار وب سایت خود را راه اندازی کرد ، کار متوقف نمی شود . تجزیه و تحلیل مداوم برای یک تجارت بسیار مهم است ، زیرا این امکان را به شما می دهد تا ببینید که چه چیزی برای دستیابی به اهداف کسب و کار کار می کند .

آیا تماس های مربوط به اقدام ، داده های مورد نیاز را تأمین می کنند؟ آیا سئو کاربران صحیح کاربران را به سمت سایت سوق می دهد؟ اگر اینگونه نباشد ، تجزیه و تحلیل ها به شما ابزاری برای تغییر این و بهبود عملکرد وب سایت می دهند . ابزار رایگان Google Analytics شروع خوبی است .

مقالات پیشنهادی کاربران
عینک هوشمند گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست