تبلیغات اصفهان

طراحی اپلیکیشن پزشکی

چالش ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و پزشکی این است که یک برنامه بهداشتی و پژشکی همراه را طراحی و توسعه دهند که به خوبی کار کند، خوب به نظر برسد و پایدار باشد. ارائه دهندگان خدمات بهداشتی که به دنبال ایجاد یک استراتژی برای مشارکت بیمار یا ارائه دهنده خدمات هستند احتمالاً یک یا دو طراحی اپلیکیشن پزشکی را مکان خوبی برای شروع می دانند. شما میتوانید برای طراحی اپلیکیشن در اصفهان و سایر شهرهای ایران در حوزه پزشکی و یا سایر حوزه ها به تیم تبلیغات اصفهان اعتماد کنید و کیفیت بالا با قیمت مناسب را تجربه نمایید.

برنامه های پزشکی تلفن همراه به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی اجازه می دهد تا با بیماران و کارکنان با سرعت و پویایی بیشتری ارتباط برقرار کنند و از طریق دستگاهی که انتخاب می کنند و به راحتی آن ها با آنها تماس بگیرند. برنامه های طراحی شده برای تلفن های هوشمند، رایانه لوحی یا حتی یک ساعت هوشمند همچنین به کاربران امکان می دهد تا به اطلاعاتی در هر زمان و مکانی که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند و باعث کاهش زمان تلف شده در جستجوی این داده ها و افزایش میزان تعامل و رضایت می شوند.

روز به روز سیستم های بهداشتی در طراحی اپلیکیشن های پزشکی بسیار فعال می شوند  در حالی که آنها قبلاً با برنامه های سازنده خارجی قرارداد برنامه را منعقد می کردند و آن ها اکنون این وظیفه را با بخش های فناوری اطلاعات خود بر عهده دارند یا با توسعه دهندگان همکاری می کنند.

آن ها از نظر انتظارات از بیماران خود عقب مانده اند و همچنین می خواهند تقاضای پزشک را برآورده کنند. اما در این روند آن ها اغلب بدون درک خوب از ملاحظات مربوط به طراحی برنامه بهداشتی موبایل به درون ماسه بازی می پرند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از اکنون بیش از 260 هزار برنامه پزشکی در بازار موجود است. یافتن موردی که مورد توجه مخاطبان هدف خود قرار گیرد می تواند یک چالش مهم باشد و در این عرصه یک نقص کوچک می تواند تفاوت بین پذیرش و فراموشی باشد.

در طراحی اپلیکیشن پزشکی مسئله ای را که باید حل شود شناسایی کنید

کلید موفقیت در برنامه های کاربردی سلامت موبایل در دانستن چگونگی و دلیل تمایل کاربران به استفاده از این برنامه نهفته است.

اول از همه مشکل حل شده را تعریف کنید و بفهمید چرا طراحی اپلیکیشن پزشکی بهترین راه برای حل آن است.

اگر می خواهید چیزی به تصویب برسد باید موارد استفاده را به خوبی درک کنید. آیا برنامه ای واقعاً به شما کمک می کند مشکلی را که می خواهید نزدیک کنید حل کند یا اینکه این فقط یک روش دیگر برای نشان دادن مشکل است؟

افرادی که با برنامه ها آشنا نیستند اغلب تحرک را به عنوان یک راه حل به جای یک ابزار می دانند و در نهایت چیزی را تقلید می کنند که عملکرد مراقبت های بهداشتی را بهبود نمی بخشد به عنوان مثال ایجاد نمای موبایل از پورتال بیماران سیستم بهداشتی. این برنامه ممکن است مفید باشد اما اگر ارزش افزوده نداشته باشد مانند عملکردهای بهینه سازی شده برای تلفن همراه یا داده هایی که مخصوص کاربران درحال حرکت هستند مفید نیست.

مخاطب هدف را بشناسید

ارائه دهندگان خدمات بهداشتی اغلب در این مرحله اشتباه می کنند زیرا آن ها به طور مشهور مصرف کننده نبوده اند. فقط اخیراً با تلاش های جلب مشارکت بیمار و نظرسنجی رضایت، ارائه دهندگان نیاز به گوش دادن به خواسته های مردم پیدا کرده اند.

مصرف کنندگان امروزی انتظارات بیشتری از ارائه دهندگان خود برای تعامل دیجیتال انتظارات مشتری بیشتر با خدمات در صنایع دیگر دارند و اکثر ارائه دهندگان آن ها را ناامید می کنند. بنابراین در بازار مراقبت های بهداشتی که به طور فزاینده ای رقابتی است ارائه دهندگانی که نیازهای تحرک بیماران همیشه فعال امروز را نادیده می گیرند ، می توانند آن ها را در مقابل رقبا از دست بدهند.

طرحی برای سادگی، قابلیت ارتقا و پایداری

وقتی نوبت به روزرسانی برنامه می رسد یا اگر برنامه ای باید اصلاح شود یک توسعه دهنده می تواند ماژول های مورد نیاز را بیرون بکشد و پس از آماده شدن دوباره آن ها را وارد چارچوب کند.

از مدل ها و چارچوب های توسعه یافته توسط دیگران استفاده كرده و در صورت لزوم آنها را اصلاح كنید و آنچه را كه قبلاً موثر بوده است در آن بگنجانید. پس از ایجاد این چارچوب راحت تر می توانید وارد شوید و عناصری را اضافه کنید که تجربه را شخصی یا مارک گذاری می کنند.

این نیز یک گام مهم در ارتقا پایداری و مقیاس پذیری است. توسعه دهندگان باید برنامه ای را طوری پیکربندی کنند که بتواند به راحتی برای استفاده های جدید و کاربران به روز شود. برنامه ای که قدیمی به نظر برسد یا نتواند با افزایش تقاضای کاربر همراه شود کنار گذاشته می شود و بازگرداندن این کاربران به سختی سخت تر می شود.

تست، تست و تست

در طراحی اپلیکیشن پزشکی ممکن است مردم تجربه کاربری خوبی را درک نکنند اما آن ها می دانند که چه زمان تجربه کاربری بدی داشته اند. تمام روش های مختلف استفاده از یک برنامه را ترسیم کرده و آن ها را آزمایش کنید. در صورت انتخاب بین دو یا چند عملکرد یا ویژگی متفاوت آن ها را گسترش دهید و همه آن ها را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک از آن ها بهتر و بهتر است.

توزیع برنامه های آزمایشی یا تولیدی، جمع آوری نظرات کاربران و رتبه بندی برنامه ها می تواند بازخورد ارزشمند بسته ای را به مدیران و توسعه دهندگان برنامه ارائه دهد. این به توسعه دهندگان در برنامه ریزی تکرار بعدی برنامه کمک می کند. فراتر از بازخورد اولیه کاربر، تجزیه و تحلیل برنامه می تواند به مدیران کمک کند تا درباره الگوهای واقعی استفاده از برنامه بیشتر بدانند. این معیارهای تصویب به مدیر و مالک برنامه کمک می کند تا میزان نفوذ و کاربرد واقعی برنامه را تعیین کند.

همچنین حسابرسی و جمع آوری داده ها را در قسمت انتهایی انجام دهید به طوری که توسعه دهندگان می توانند نه تنها نحوه استفاده از یک برنامه بلکه دلیل استفاده یا کنار گذاشتن آن را مطالعه کنند. اگر کاربران از عملکرد یا دستور خاصی عبور نمی کنند می توان فرض کرد که مرحله بسیار پیچیده یا گیج کننده است. برای طراحی اپلیکیشن موبایل می توانید از شرکت ما کمک بگیرید.