۶ نکته موثر در طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات
  4. chevron_right
  5. ۶ نکته موثر در طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج

نکات مهم و تاثیرگذار در طراحی لندینگ پیج

1- مشخص نمودن جایگاه اطلاعات در صفحه فرود یا لندینگ پیج

اطلاعات مهم را در آغاز لندینگ پیج مطرح نمایید ولی این نکته را در نظر داشته باشید که در عین با اهمیت بودن ، لازم می باشد این اطلاعات کوتاه و مختصر و مفید و جذاب باشند . به نحوی که هم برای مخاطب جذابیت ایجاد نماید و هم حجم بسیاری از داده ‌ها موجب سردرگمی و حتی پشیمانی او از باز نمودن این صفحه نگردد . اگر محتوای شما طولانی می باشد ، بهتر می باشد آنها را دسته ‌بندی نمایید و آنها را به صورت طبقه‌ بندی شده و به کاربر نمایش دهید . استفاده از اینفوگرافیک برای این مورد کاربردی می باشد .

لندینگ پیج

2- تاثیر ویدیو در صفحه فرود یا لندینگ پیج

استفاده از یک عبارت و جمله جذاب در اغاز خواهد توانست توجه مخاطب را جلب کند اما به تنهایی جهت علاقه ‌مند نمودن او کافی نمی باشد . استفاده از ویدیو مرتبط با محتوای صفحه فرود ، توجه مخاطب و کاربر را بیشتر جلب نموده و نرخ تبدیل را تا 80 درصد افزایش میدهد . فراموش نفرمایید که یک ویدیو عالی میتواند صدها کلمه را در کوتاه ترین مدت و به شیوه‌ ای جذاب ‌تر به مخاطب منتقل نماید و همچنین مدت زمان زیاد تری را در صفحه بماند و Time On Site  لندینگ پیج را بالاتر خواهد برد . وجود ویدیو عالی و با کیفیت ، شانس به اشتراک گذاشته شدن صفحه مورد نظر شما را نیز بالاتر خواهد برد .

لندینگ پیج

3- عنوان جذاب

با ورود مخاطب به صفحه فرود یا لندینگ پیج ، نخستین سوالی که پیش می آید این می باشد که اینجا کجاست و چرا باید اینجا باشم ؟ اگر همان لحظه بتوانید جواب این سوال را به صورت صریح و واضح به او بدهید ، برد زیادی کرده ‌اید .

نخستین موردی که کاربر در صفحه فرود یا لندینگ پیج شما مشاهده می نمایید ، عبارتی است که برای آن انتخاب نموده اید . پس بسیار مهم می باشد که جذابیت این عبارت به اندازه ‌ای باشد که مخاطب تمایل داشته باشد ادامه مطلب را دنبال نماید. سعی نمایید در عنوان لندینگ پیج ، حس اشتیاق و یا اضطرار را به مخاطب منتقل نمایید تا بتوانید او را یک گام بیشتر با خودتان همراه نمایید و به سوی هدف اصلیتان برای مثال دریافت ایمیل سوق بدهید .

4- متن کمتر و بازدهی بیشتر

این تفکر که هر چه بیشتر در مورد موضوع مورد نظر توضیح دهید ، کاربر بهتر متوجه منظور شما خواهد شد و نرخ تبدیل بالاتری را نیز خواهید داشت ، را فراموش نمایید . زمان بگذارید و متن های کم و گویا و تاثیرگزار تولید نمایید . برای تکمیل نمودن توضیحات از المان‌ های گرافیکی جذاب و اینفوگرافیک و تصویر و ویدیو کمک بگیرید .

لندینگ پیج

5- افزایش دادن اعتماد مخاطب

مخاطب می بایست به این اطمینان برسد که شما واقعی و قابل اعتماد هستید تا کاری که شما میخواهید را انجام دهد . از این رو ، از عناصری که نشان ‌دهنده با اعتبار بودن شما می باشند ، استفاده نمایید ، مثل نظرات مشتری ‌ها در مورد کالا یا خدماتتان و شریکان تجاری و گارانتی و خدمات پس از فروش و نماد اعتماد الکترونیک و جایزه و لوح و تندیس و اطلاعات تماس و غیره. در این بین نظر های دیگر مشتریان در مورد شما زیاد اثرگذار می باشد ، سعی نمایید تا جای ممکن از تصویر و نام حقیقی افراد استفاده نمایید ، تاثیری که تصویر واقعی افراد در اعتمادسازی را دارا می باشد ، با آواتارها منتقل نخواهد شد .

برای طراحی لندینگ پیج و صفحه فرود می توانید با دفتر شرکت تماس بگیرید.

مقالات پیشنهادی کاربران
مهمترین معیارهای SEO برای بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست