یک راهنمای 9 مرحله ای برای افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات
  4. chevron_right
  5. یک راهنمای 9 مرحله ای برای افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود

صفحه فرود یا Landing Page یک عنصر مهم استراتژی های بازاریابی هستند . شرکت هایی که تعداد صفحات فرود را از 10 به 15 افزایش داده اند ، 55 درصد رشد در کل تعداد مراجعه کنندگان را مشاهده کرده اند ، بنابراین با توجه به این موضوع ، باید استراتژی بازاریابی خود را دوباره بررسی کنید .

به طور متوسط ​​، یک صفحه فرود معمولی هر مکان را بین 1 تا 3 درصد تغییر می دهد . اما تعداد زیادی از شرکت های در حال بهینه سازی دارای صفحات فرود هستند که به رقم دو رقمی تبدیل می شوند .

حقیقت ساده این است که شما اولین بار آن را به درستی دریافت نمی کنید . فقط پس از راه اندازی ، آزمایش ، یادگیری و بهینه سازی می توانید نرخ تبدیل صفحه فرود خود را بهبود بخشید . اما متأسفانه ، این یکی از پنج مشکلی است که بازاریابان B2B با آن روبرو هستند . برای غلبه بر چنین موانعی، ما یک راهنمای نه مرحله ای را برای کمک به شما در بهینه سازی صفحات فرود برای تبدیل های بهتر به شما ارائه کرده ایم.

مراحل افزایش نرخ تبدیل صفحات فرود

1. اهداف کمپین خود را بشناسید

فکر می کنید هدف ساده ای است ، اما آنچه ما پیدا کردیم این است که یکی از بزرگترین مشکلات اکثر صفحات فرود ، عدم تمرکز آن ها بر روی یک هدف خاص یا CTA است . بسیاری از صفحات فرود چندین پیشنهاد دارند که باعث سردرگمی کاربران می شود و باعث می شود دیدگاه تبدیل صفحه فرود را از دست ندهند .

ایجاد صفحات فرود که فقط روی یک پیشنهاد یا راه حل متمرکز است ، مهم است . به این روش ، کاربران شما از بین نمی روند و گیج نمی شوند .

صفحه فرود Velaro Live Chat مثال بسیار خوبی است . آن ها برای فروش خدمات خود ، راهنمایی ایجاد کرده اند که در مورد چگونگی و چرا چت زنده ضروری است .

صفحه فرود

** برای بهبود نرخ تبدیل خود ، صفحات فرودی ایجاد کنید که روی یک هدف متمرکز شده اند. **

2. عناوین ساده و واضح بنویسید

شما فقط چند ثانیه برای جلب توجه بازدید کننده زمان دارید. بنابراین ضروری است که عنوان شما جسورانه و سر راست باشد . عنوان صفحه فرود Inspectlet یک مثال عالی است.

صفحه فرود

** عناوین خود را پررنگ و کوتاه نگه دارید تا فوراً توجه کاربر را جلب کنید . **

3. یک جریان متناوب از متن ایجاد کنید

هیچ کس اگر از همان ابتدا از آنچه شما باید ارائه دهید راضی نیست به جزئیات در یک صفحه شیرجه می زند . برای تبدیل بهتر ، شما نیاز به کپی صفحه فرود خود دارید تا قانع کننده باشید ، تا به نتیجه برسید و اصیل باشید .

در صفحه فرود Lyft برای استخدام رانندگان ، آنها اطلاعات کاملی از اطلاعات را دارند که رانندگان قبل از ثبت نام می خواهند.

صفحه فرود

بخش سؤالات متداول علاوه بر این عالی است ، زیرا سؤالاتی که مطرح می شود سؤالاتی است که کاربران قبل از ورود به آن نیاز به توضیح دارند.

صفحه فرود

** اگر صفحه شما بسیار قانع کننده باشد ، صفحه شما خوب نیست . پس زیاده روی نکنید . **

4. از تصاویر مناسب استفاده کنید

صفحه فرود

محتوا مهم است اما تصاویر باعث می شوند احساسات کاربران برانگیخته شود و این کار باعث جذب و ماندگاری بیشتر کاربران می گردد . مهم است که تمام تصاویر استفاده شده در صفحه فرود ، از تصویر هدر گرفته تا تصاویر استفاده شده در صفحه ، با محتوا همگام شوند تا پیام ها از هم جدا شوند.

صفحه فرود

** تصاویر حتما باید با محتوا هماهنگ باشند . **

5. از CTA استفاده کنید که باعث می شود کاربران کاری را انجام انجام دهند

CTA (call-to-action  ) مهمترین عنصر یک صفحه فرود است ، زیرا این بهترین راه برای استفاده کاربران برای اقدام است . ممکن است فقط یک دکمه به نظر برسد ، اما همه چیز در مورد آن مهم است که کاربران را به سمت اقدام خود سوق دهند .

رنگ – تضاد دکمه CTA با رنگ پس زمینه . ما دریافتیم که معمولاً CTA های نارنجی ، آبی یا سبز به بهترین نوع رنگ ها برای این عمل هستند .

اندازه – اطمینان حاصل کنید که اندازه دکمه آنقدر کوچک نیست که کاربران بینایی را از دست بدهند یا آنقدر بزرگ باشند که باعث ترساندن آن ها شود . باید اندازه مناسب باشد و با طرح همگام گردد .

پیام – این پیامی است که واقعاً بر اهمیت CTA تأکید می کند. سعی کنید احساس فوری یا نیاز به محصول یا خدمات خاص را برای بهبود نرخ تبدیل القاء کنید.

صفحه فرود

6. گزاره ارزش را برجسته کنید

به مشتریان اجازه دهید چیزهای منحصر به فردی که برای ارائه توجه شما دارند ارائه دهند . گزاره ارزش باید چیزی استثنایی باشد که آن ها با انتخاب خدمات شما بدست می آورند .

صفحه فرود Uber با گزاره ارزش منحصر به فرد خود کارهای بزرگی انجام می دهد. ما داستان هایی را در مورد افرادی شنیدیم که از کارهای یکنواخت خود خارج شده اند تا یک کابین را برای Uber سوار کنند. این صفحه فرود دارای گزاره ارزش مناسب برای جذب افرادی است که به دنبال استقلال مالی هستند. کلماتی مانند “پول خوب” ، “وقتی می خواهید” کار کنید و “بدون دفتر ، بدون رئیس” با این موارد کاربران را جذب کنید.

صفحه فرود

برای تهیه گزاره با ارزش مناسب برای محصول یا خدمات خود ، باید نقاط درد مخاطبان مورد نظر خود را پیدا کنید و پیام های بازاریابی حرفه ای را بیان کنید که چگونه می توانید به آن ها کمک کنید .

7. سرعت بارگزاری صفحه بسیار مهم است

می توانید ساعت ها را برای تهیه صفحه فرود مناسب با تصاویر و محتوای مناسب بگذرانید ، اما زمان بارگذاری صفحه شما بسیار مهم است . صفحه بارگیری شما نباید بیشتر چند ثانیه باشد وگرنه با کاربر باید خداحافظی کنید .

برای کاهش زمان بارگیری صفحه ، Google PageSpeed ​​Insights پیشنهادات لازم را به شما ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که مواردی را که نشان می دهد نه تنها در بهبود سرعت صفحه بلکه برای کمک به سئو را برطرف می کنید .

8. زمینه های فرم خود را بهینه کنید

تنها هدف یک صفحه فرود ، گرفتن اطلاعات تماس کاربر است ، و انجام آن بدون داشتن یک فرم غیرممکن است . اگر کاربران به این فرم اعتماد نکنند، تمام محتوا و تصاویر قانع کننده شما بی فایده خواهد بود .

استفاده از فرم چند صفحه ای باعث می شود انتقال کاربران به سمت هدف هدایت شود . منطق این کار این است که شما از مشتری می خواهید بدون درخواست هر گونه جزئیات از آن ها اقدامی انجام دهد ، و هنگامی که آنها متعهد شدند ، به آن ها کمک می کنید تا اطلاعات تماس خود را رها کنند.

Bills.com ، یک سیستم مدیریت بدهی است و از مشتریان می خواهد مبلغ بدهی خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند.

صفحه فرود

قرار دادن فرم نیز نقش اصلی را ایفا می کند ، زیرا هنگام تبدیل صفحه فرود ، دید و قابلیت عمل دو عنصر اصلی هستند.

** کاربران نسبت به ارسال آدرس ایمیل خود نسبت به شماره تماس خود آزادتر عمل می کنند. **

9. A / B صفحات فرود خود را تست کنید

آزمایش یک گام اجباری برای بهبود نرخ تبدیل صفحه فرود شما است . به یاد داشته باشید ، هنگامی که از ابزار مناسبی برای هدف گیری و آزمایش صفحه فرود خود استفاده می کنید ، این شانس را دارید که نرخ تبدیل صفحه فرود را تا 300 درصد افزایش دهید.

بزرگترین مشکل این است که بازاریابان فاقد ابزار مناسب برای آزمایش صفحات فرود خود هستند . آزمایش A / B به شما امکان می دهد تا طرح بندی ها و مطالب مختلف صفحه فرود را آزمایش کنید تا بفهمید که برای مخاطبان مورد نظرتان بهترین عملکرد را دارد یا نه . شما ممکن است تست A / B را با تفکیک مخاطب خود امتحان کنید، اما با استفاده از یک ابزار اختصاصی که به شما امکان می دهد نتایج خود را بهتر تجزیه و تحلیل کنید.

** تعیین اینکه چه چیزی کاربران شما را تحریک می کند دشوار است، بنابراین آزمایش A / B بهترین راه برای پیدا کردن آن است. **

مقالات پیشنهادی کاربران
17 نکته کاربردی و مفید برای نوشتن ایمیل (بخش دوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست