چگونه یک کسب وکار، راه اندازی کنیم؟

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. استخدام
  4. chevron_right
  5. چگونه یک کسب وکار، راه اندازی کنیم؟

چگونه یک کسب وکار، راه اندازی کنیم؟

13 مرحله برای شروع یک کسب و کار کوچک

چگونه یک کسب وکار،راه اندازی کنیم؟

طبق اداره امور کوچک، بیش از 28 میلیون کسب و کار کوچک در ایالات متحده وجود دارد که 99.7 درصد از کل تجارت ایالات متحده را تشکیل می دهند. هنگامی که شما برخی از دلایل محبوب ترین برای شروع یک کسب و کار، از جمله داشتن یک ایده کسب و کار منحصر به فرد، که باعث انعطاف پذیری و رشد شما می شود، کار به سوی استقلال مالی و سرمایه گذاری را در نظر بگیرید.

اما هر کسب و کار کوچک برای موفقیت نیست. در حقیقت، تنها حدود دو سوم کسب و کار با کارکنان حداقل دو سال باقی می ماند و حدود پنج سال به طول می انجامد. بنابراین شما ممکن است دچار یک چالش واقعی در زمانی که شما تصمیم به غرق شدن، و تبدیل شدن به یک صاحب کسب و کار هستید بشوید. این مرحله اغلب در ابتدا تنظیم می شود، بنابراین هنگام شروع کسب و کار خود می توانید پایه ای برای موفقیت ایجاد کنید و مطمئن شوید که همه مراحل لازم را دنبال می کنید.

در اینجا 13 مرحله برای موفقیت کسب و کار لازم است. در یک زمان یک گام بگذارید و در راه موفقیت مالکیت کسب و کار کوچک را کسب کنید.

چگونه یک کسب وکار، راه اندازی کنیم؟

مرحله 1: تحقیق انجام دهید.

به احتمال زیاد شما در حال حاضر یک ایده کسب و کار را شناسایی کرده اید، بنابراین اکنون زمان آن است که با واقعیت کمی تعادل داشته باشید. آیا ایده شما توانایی موفقیت دارد؟ قبل از اینکه هرچه بیشتر بروید، باید از طریق فرآیند اعتبارسنجی، ایده کسب و کار خود را اجرا کنید.

برای اینکه یک کسب و کار کوچک موفق شود، باید یک مشکل را حل کند، نیازمندی را انجام دهد یا چیزی را که بازار بخواهد ارائه دهد.

تعدادی از راه هایی که می توانید این نیاز را شناسایی کنید، از جمله تحقیق، گروه های تمرکز و حتی محاکمه و خطا وجود دارد. همانطور که در بازار تحقیق می کنید، برخی از سوالات را که شما باید پاسخ دهید عبارتند از:

آیا نیاز به محصولات و خدمات پیش بینی شده شما وجود دارد؟
چه کسی به آن نیاز دارد؟
آیا شرکت های دیگری هم اکنون محصولات یا خدمات مشابهی ارائه می دهند؟
رقابت چطور است؟
کسب و کار شما چگونه در بازار مناسب خواهد بود؟
فراموش نکنید که قبل از اینکه شما غوطه ور شوید، سوالات خود را درباره ی شروع کسب و کار بپرسید.

مرحله 2: یک برنامه را ایجاد کنید.

شما نیاز به یک برنامه دارید تا ایده کسب و کارتان را به واقعیت تبدیل کنید. یک طرح کسب و کار یک طرحی است که کسب و کار شما را از مرحله راه اندازی از طریق استقرار و در نهایت رشد کسب و کار هدایت خواهد کرد، و این برای همه کسب و کارهای جدید است. خبر خوب این است که انواع مختلفی از طرح های تجاری برای انواع مختلف کسب و کار وجود دارد.

اگر قصد دارید از یک سرمایه گذار یا موسسه مالی حمایت مالی کنید، یک طرح تجاری سنتی ضروری است. این نوع طرح کسب و کار به طور کلی طولانی و کامل است و مجموعه ای مشترک از بخش هایی دارد که سرمایه گذاران و بانک ها زمانی که اعتبار نظرات شما را دنبال می کنند نگاه می کنند.

اگر پیش بینی نکنید که به دنبال حمایت مالی هستید، یک طرح کسب و کار یک صفحه ساده می تواند به شما در مورد آنچه شما امیدوار هستید دست یابد و چگونگی انجام این کار را به شما ارائه دهد. در حقیقت، شما حتی می توانید یک طرح کسب و کار کاری را در پشت یک دستمال سفره ایجاد کنید و در طول زمان آن را بهبود بخشید.

مرحله 3: مالیات خود را برنامه ریزی کنید.

شروع یک کسب و کار کوچک نیاز به پول زیادی ندارد، اما این شامل برخی از سرمایه گذاری اولیه و همچنین توانایی برای پوشش هزینه های مداوم قبل از تبدیل سود است. قرار دادن یک صفحه گسترده که هزینه های راه اندازی یک بار برای کسب و کار شما را تخمین می زند (مجوز ها، مجوز ها، تجهیزات، هزینه های حقوقی، بیمه، نام تجاری، تحقیقات بازار، موجودی، علامت های تجاری، رویدادهای بزرگ باز، اجاره ملک، و غیره) آنچه که پیش بینی می کنید، حداقل 12 ماه (اجاره، خدمات آب و برق، بازاریابی و تبلیغات، تولید، لوازم، هزینه های سفر، حقوق کارمندان، حقوق و دستمزد خود، و غیره) باید برای کسب و کار خود ادامه دهید.

این اعداد ترکیبی سرمایه اولیه شما است.

در حال حاضر که تعداد کمی از آنها را در ذهن دارید، تعدادی از راه هایی که می توانید کسب و کار کوچک خود را تامین کنید، از جمله:

  • تامین مالی
  • وام های کوچک تجاری
  • کمک های کوچک کسب و کار
  • سرمایه گذاران فرشته
  • Crowdfunding

شما همچنین می توانید با کسب و کار خود راه اندازی کسب و کار خود را از زمین، با استفاده از سرمایه کم ایجاد کنید. ممکن است متوجه شوید ترکیبی از مسیرهای ذکر شده در بالا بهترین کار است. با این حال، هدف این است که از طریق گزینه ها کار کنید و برنامه ای برای تنظیم سرمایه ای که برای کسب و کار شما از زمین نیاز دارید ایجاد کنید.

چگونه یک کسب وکار، راه اندازی کنیم؟

مرحله 4: ساختار کسب و کار را انتخاب کنید.

کسب و کار کوچک شما می تواند یک شرکت خصوصی، مشارکت، یک شرکت محدود (LLC) یا یک شرکت باشد. نهادهای تجاری که انتخاب می کنید، از بسیاری از عوامل نام تجاری شما، به مسئولیت شما، تا نحوه پرداخت مالیات شما تاثیر می گذارد.

شما می توانید یک ساختار اولیه کسب و کار را انتخاب کنید، و سپس ساختار خود را تغییر دهید، به عنوان کسب و کار شما رشد می کند و نیاز به تغییر دارد. بسته به پیچیدگی کسب و کار شما، ممکن است در یک مشاوره از وکیل یا CPA سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید که انتخاب ساختار مناسب برای کسب و کار شما در حال انجام است.

مرحله 5: نام کسب و کار خود را انتخاب و ثبت کنید.

نام کسب و کار شما نقش تقریبا در هر جنبه ای از کسب و کار شما را ایفا می کند، بنابراین می خواهید آن را خوب کنید. هنگام انتخاب گزینه های خود و انتخاب نام کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید که از طریق تمام پیامدهای بالقوه فکر کنید.

هنگامی که یک نام برای کسب و کار خود انتخاب کرده اید، باید بررسی کنید که آیا علامت تجاری استفاده شده است. سپس شما باید آن را ثبت کنید. مالک تنها باید نام کسب و کار خود را با ریاست امور خارجه یا وکلای خود ثبت کنند. شرکت ها، LLCs، و یا مشاغل محدود به طور معمول ثبت نام نام تجاری خود را زمانی که کاغذ سازی تشکیل شده است ثبت می کنند.

فراموش نکنید که نام دامنه خود را پس از نام تجاری خود انتخاب کنید. اگر نام دامنه ایده آل شما گرفته شود، این گزینه ها را امتحان کنید.

مرحله 6: دریافت مجوز و اجازه

کاغذ کاری بخشی از فرایند زمانی است که کسب و کار خود را شروع می کنید.

مقالات پیشنهادی کاربران
افزونه تماس باما وردپرس

انواع مجوز های کسب و کار کوچک که ممکن است به شرایط شما اعمال شود، بسته به نوع کسب و کار شما که شروع می کنید و جایی که در آن قرار دارید می باشد. شما باید تحقیق کنید چه مجوزها در طول فرآیند راه اندازی به کسب و کارتان اعمال می شود.

مرحله 7: سیستم حسابداری خود را انتخاب کنید.

کسب و کارهای کوچک زمانی که سیستم در حال اجرا هستند، موثرتر عمل می کنند. یکی از مهمترین سیستم های کسب و کار کوچک یک سیستم حسابداری است.

سیستم حسابداری شما برای ایجاد و مدیریت بودجه شما ضروری است، نرخ ها و قیمت ها را تنظیم کنید، تجارت را با دیگران انجام دهید و مالیات خود را وارد کنید. شما می توانید سیستم حسابداری خودتان را تنظیم کنید یا یک حسابدار را استخدام کنید تا برخی از حدس را دور بریزید. اگر تصمیم می گیرید خودتان شروع کنید، مطمئن شوید که این سوالات که هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری حیاتی هستند، در نظر بگیرید.

چگونه یک کسب وکار، راه اندازی کنیم؟

مرحله 8: مکان کسب و کار خود را تنظیم کنید.

راه اندازی محل کسب و کار شما برای کسب و کار شما مهم است، اینکه آیا شما یک دفتر خانه، یک فضای اداری مشترک یا شخصی یا یک محل خرده فروشی دارید، مهم است. شما باید در مورد مکان، تجهیزات و تنظیم کلی خود فکر کنید و مطمئن شوید که محل کسب و کار شما برای نوع کسب و کار شما مناسب است. شما همچنین باید در نظر بگیرید که آیا فضای تجاری خود را خریداری یا اجاره کنید یا خیر.

مرحله 9: تیم خود را آماده کنید.

اگر شما کارمندان خود را استخدام کنید، اکنون زمان شروع روند است. اطمینان حاصل کنید که زمان را برای مشخص کردن موقعیت هایی که نیاز دارید پر کنید، و مسئولیت های شغلی که در هر موقعیت قرار دارند، را در نظر بگیرید. اداره تجارت کوچک راهنمای بسیار خوبی برای استخدام اولین کارمند خود دارد که برای صاحبان کسب و کار کوچک مفید است.

اگر کارکنان را استخدام نکنید، اما به جای کار برون سپاری به پیمانکاران مستقل، اکنون زمان کار با یک وکیل برای به دست آوردن قرارداد مستقل پیمانکار خود و شروع جستجوی خود است.

در نهایت، اگر شما یک سلفنر واقعی هستید که به جاده کسب و کار کوچکی برسد، ممکن است به کارمندان یا پیمانکاران نیاز نداشته باشید، اما هنوز هم به تیم پشتیبانی خود نیاز دارید. این تیم را می توان از یک مربی، مربی کسب و کار کوچک یا حتی خانواده خود تشکیل داد و زمانی که جاده پر است دست و پا گیر می شود، به عنوان منبع برای مشاوره، انگیزه و اطمینان به شما کمک می کند.

مرحله 10: کسب و کار کوچک خود را ارتقا دهید.

هنگامی که کسب و کار شما در حال اجرا است، شما باید جذب مشتریان خود را آغاز کنید. شما می خواهید با نوشتن یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) و ایجاد یک طرح بازاریابی با اصول اولیه شروع کنید. سپس، به عنوان بسیاری از ایده های بازاریابی کسب و کار کوچک را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چگونه کسب و کار خود را به طور موثر ترویج کنید.

پس از تکمیل این فعالیت های شروع کسب و کار، تمام مهم ترین پایگاه های تحت پوشش را خواهید داشت. به یاد داشته باشید که موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد. اما از برنامه ای که برای ایجاد هماهنگی در کسب و کار خود کار کرده اید استفاده کنید و شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

مرحله11: خرید یک بیمه نامه

ممکن است ذهن شما را به عنوان چیزی که در نهایت به آن می رسند، لغو کنید، اما خرید بیمه مناسب برای کسب و کار شما، یک گام مهم است که باید پیش از رسیدن به آن، اتفاق بیفتد. برخورد با حوادثی مانند آسیب به اموال، سرقت و حتی دعوی مشتری می تواند هزینه ای باشد و شما باید مطمئن شوید که به درستی محافظت می شوند.

اگر کسب و کار شما کارکنان داشته باشد، حداقل باید برای جبران خسارت کارگران و بیمه بیکاری خرید کنید. شما ممکن است به نوع دیگر از پوشش و محل کار و صنعت خود نیاز داشته باشید، اما اکثر کسب و کارهای کوچک توصیه به خرید بیمه مسئولیت عمومی (GL) یا سیاست مالک، مالکیت کسب و کار دارند. GL خسارات مالي، جراحت جسمی و صدمه شخصی به خود و شخص ثالث می دهد.

اگر کسب و کارتان خدماتی را ارائه می دهد، ممکن است بخواهید بیمه مسئولیت حرفه ای را نیز در نظر بگیرید. اگر شما چیزی اشتباه یا غفلت به انجام کاری که باید انجام دهید در حین فعالیت تجاری خود، آن را پوشش می دهید. در مورد انواع بیمه نامه های کسب و کار شما ممکن است در اینجا بیشتر بدانید.

مرحله12: تیم خود را بسازید.

به استثنای اینکه شما قصد دارید که تنها کارمند خود باشید، باید یک تیم عالی را استخدام کنید تا شرکت تان را از زمین خارج کنید. زوادسکی گفت: “محصول شما توسط افراد ساخته شده است. “شناسایی تیم بنیانگذار شما، درک اینکه چه شکاف وجود دارد و تعیین نحوه و زمان انجام آن، باید اولویت اول باشد. شناسایی نحوه همکاری تیم … اهمیت دارد. تعیین نقش و مسئولیت، تقسیم کار، چگونگی ارائه بازخورد یا چگونگی همکاری با یکدیگر، زمانی که همه در یک اتاق قرار نگرفته اند، موجب سردرد زیادی در خط می شوند. “

مرحله 13: فروشندگان خود را انتخاب کنید.

انجام یک کسب و کار می تواند قریب به اتفاق، و شما و تیم شما احتمالا قادر به انجام آن نباشید. این جایی است که فروشندگان شخص ثالث وارد می شوند. شرکت ها در هر صنعت از HR به سیستم های تلفنی کسب و کار برای همکاری با شما کمک می کنند تا کسب و کارتان را بهتر انجام دهید.

هنگامی که شما در جستجوی شرکای B2B هستید، باید با دقت انتخاب کنید. این شرکت ها به اطلاعات کسب و کار حیاتی و بالقوه حساس دسترسی خواهند داشت، بنابراین برای یافتن کسی که می توانید اعتماد کنید، بسیار مهم است. در راهنمای ما برای انتخاب شرکای تجاری، منابع متخصص ما توصیه می کنند از فروشندگان بالقوه درمورد تجربه خود در صنعت خود، سابقه ی خود با مشتریان موجود و اینکه چه نوع رشد آنها به دیگر مشتریان کمک کرده است، از شما می پرسند.

کسب و کار اخبار روزانه ارائه می دهد بررسی از بهترین فروشندگان در طیف گسترده ای از محصولات B2B محصول و دسته های خدمات. برای پیدا کردن توصیه های ما، از بخش Find the Solution خود بازدید کنید.

پایان

هنگامی که شما برای اولین بار شروع می کنید، لازم نیست که راه حل کامل را در محل خود قرار دهید، مخصوصا اگر شروع به کوچک شدن کنید. اما شما باید راه حلی پیدا کنید. نگه داشتن ردیابی پولی که در کسب و کار شما جریان دارد آسان است.

بنابراین از ابتدا چیزی را در جای خود قرار دهید، مهم نیست چقدر ابتدایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست