چگونه سایت پربازدیدی داشته باشیم؟

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. آموزش
  4. chevron_right
  5. آموزش طراحی وب
  6. chevron_right
  7. چگونه سایت پربازدیدی داشته باشیم؟

چگونه سایت پربازدیدی داشته باشیم؟

 

25 راه افزایش ترافیک وب سایت شما

ایده های بازاریابی

از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار سوال کنید که چه چیزی بیشتر از همه در دنیا می خواهید، و احتمالا به شما “مشتری های بیشتری” می گویند. چه چیزی اغلب پس از مشتریان در لیست دلخواه کسب و کار می آید؟ ترافیک بیشتر به سایت خود. راه های بسیاری وجود دارد که می توانید ترافیک را در وب سایت خود افزایش دهید و در پست امروز، ما 25 مورد از آنها را بررسی خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که فرآیند مربوط به طراحی وب سایت که به طور تخصصی طراحی شده باشد و اصول سئو تکنیکال نیز در آن رعایت شده باشد، نیاز به تخصص کامل در این زمینه دارد. مجموعه تبلیغات اصفهان با تجربه بالا در این زمینه، تمامی خدمات طراحی سایت در اصفهان و سایر شهرهای ایران عزیزمان را انجام میدهد. فرقی ندارد اهل کجا هستید و چه سایتی نیاز دارید. همین الان با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

چگونه سایت پربازدیدی داشته باشیم؟

1 – تبلیغات

این یکی خیلی واضح است، ما در ابتدا به آن نگاه می کنیم. جستجو پرداخت شده، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات صفحه نمایش (سعی کنید تبلیغات هوشمند ما!) همه روش های عالی جذب بازدید کنندگان، ساختن نام تجاری شما و گرفتن سایت خود در مقابل مردم است. استراتژی های پرداخت شده خود را با توجه به اهداف خود تنظیم کنید. آیا فقط می خواهید ترافیک بیشتر را دنبال کنید یا به دنبال افزایش تبدیل نیز هستید؟ هر کانال پرداخت دارای مزایا و معایب است، بنابراین قبل از رسیدن به کارت اعتباری خود، به اهداف خود دقت کنید. در صورتی که میخواهید از طریق تبلیغات در گوگل (google adwords) مخاطب جذب کنید نیز میتوانید این عمل را به مجموعه ما بسپارید.

اگر امیدوار باشید که ترافیک بیشتری به سایت شما نیز منجر به فروش بیشتر شود، باید کلماتی که قصد فروش تجاری را به عنوان بخشی از استراتژیهای جستجوی پرداخت می کنید، مورد هدف قرار دهید. بله، رقابت برای این اصطلاحات جستجو می تواند شدید (و گران) باشد، اما بازده می تواند ارزشش را داشته باشد.

2 – اجتماعی دریافت کنید.

این به اندازه کافی برای تولید محتوا عالی نیست و امیدواریم مردم آن را پیدا کنند باید فعالیت داشته باشید. یکی از بهترین روشهای افزایش ترافیک در وب سایت شما، استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای شماست. توییتر برای پیوندهای کوتاه، مبهم (و وسوسه انگیز) ایده آل است، در حالی که ارتقاء Google+ می تواند به سایت شما در نتایج جستجو شخصی کمک کند و به نظر می رسد به خصوص در B2B niches موثر است. اگر شما یک شرکت محصول B2C هستید، ممکن است با سایت های اجتماعی سنگین مانند Pinterest و Instagram آشنا شوید. در اینجا توصیه های بیشتری برای به دست آوردن بیشتر از بازاریابی رسانه های اجتماعی توصیه می شود. ضمنا مجموعه تبلیغات اصفهان، خدمات تبلیغات اینستاگرام در اصفهان و سایر شهرهای ایران را نیز انجام میدهد و میتوانید با کمک خدمات تخصصی ما، در ای شبکه اجتماعی بیشتر دیده شوید.

3_ آن را مخلوط کنید.

هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد، با این که بعضی از آنها اعتقاد دارند. به همین دلیل، طول و قالب محتوای خود را تغییر دهید تا آن را برای خوانندگان مختلف جذاب کنید. Intersperse کوتاهتر، پست های وبلاگ مبتنی بر اخبار با محتوای طولانی فرم و همچنین ویدئو، infographics و قطعات داده شده برای حداکثر تاثیر.

4_ سرفصل های غیر قابل مقاومت را بنویسید.

سرفصل ها یکی از مهم ترین بخش های محتوای شما هستند. بدون یک علامت مجذوب کننده، حتی جامع ترین پست وبلاگ پست خوانده نشده خواهد بود. کارشناسی ارشد نوشتن عنوان. به عنوان مثال، نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب از بیست سرفصل مختلف به بالا، پرداخت می پردازند تا در نهایت حل و فصل شوند که بیشترین میزان ترافیک را در اختیار شما قرار می دهند، بنابراین قبل از اینکه “Publish” را بشنوید، در مورد سرفصل های خود دقت کنید.

5_ توجه را به صفحه جستجوگر جلب کنید.

فکر می کنم جستجوگرها مرده اند؟ دوباره فکر کن بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو هنوز یک عمل ارزشمند است. آیا شما از متن تصویر بالا استفاده می کنید؟ آیا شما پیوند های داخلی را به محتوای جدید ایجاد می کنید؟ در مورد توصیفات متا بهینه سازی برای جستجو در صفحه نیاز به سن ندارد و می تواند به افزایش ترافیک ارگانی شما کمک کند.

6_ کلمات کلیدی Long Tail Target

کلمه کلیدی و پایگاه های کلیدی محبوب خود را تحت پوشش قرار داده اید؟ سپس وقت آن است که کلمات کلیدی long-tail را نیز هدف قرار دهیم. کلمات کلیدی با کلمات طولانی برای اکثریت جستجوهای وب، به این معنی است که اگر شما آنها را به عنوان بخشی از تلاش جستجو و یا جستجو در جستجوگر خود هدف قرار ندهید، تلاش شما از دست رفته است.

7_ شروع وبلاگ نویسی مهمان

قبل از اینکه شما آن را بگوئید – نه، وبلاگ نویسی مهمان واقعی، با وجود اینکه شما ممکن است شنیده باشید، مرده نیست. ایمنی یک پست مهمان در یک سایت معتبر می تواند ترافیک وبلاگ را به وب سایت شما افزایش دهد و به ایجاد نام تجاری شما در معامله کمک کند. هر چند هشدار داده می شود. استانداردهای وبلاگ نویسی مهمان در طول هجده ماه گذشته به طور اساسی تغییر کرده اند و تاکتیک های اسپم می تواند مجازات های سخت را به همراه داشته باشد. با توجه ادامه دهید.

8_ دعوت دیگران به وبلاگ مهمان در سایت شما

وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است علاوه بر ارسال محتوا به سایر وبلاگ ها، افرادی را که در جاهای خود هستند را دعوت به وبلاگ خود کنید. آنها احتمالا به مقاله مهمان خود به اشتراک گذاشته و پیوند می دهند که می تواند خوانندگان جدید را به سایت شما منتقل کند. فقط مطمئن شوید که شما فقط محتوای با کیفیت بالا، بدون محتوای اسپم می فرستید، زیرا گوگل در حال جستجوی وبلاگهای کم کیفیت است.

9_ برو پس از ترافیک ارجاع

به جای تلاش برای متقاعد کردن سایت های دیگر برای پیوند دادن به شما (یک فرایند خسته کننده و فشرده)، محتوایی ایجاد کنید که فقط با آن ارتباط برقرار کند.

هنگامی که لری درباره ضربه زدن به دندانهای گمراه کننده ای که eBay از آپدیت گوگل پاندا دریافت کرده بود، نوشت: ما توانستیم یک پیوند از Ars Technica را در بخش Pick Editor در کنار لینک های The New York Times و National Geographic پیگیری کنیم. نه خیلی سرسبز  و نه موجب افزایش ترافیک ارجاعی شد. بدانید کدام نوع لینک ها تعداد زیادی ترافیک ارجاعی را ارسال می کنند و نحوه دریافت آنها در این پست.

چگونه سایت پربازدیدی داشته باشیم؟

10_ مطالب ارسالی به LinkedIn

بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در حال حاضر یک پلت فرم انتشار ارزشمند در حق خود است، به این معنی که شما باید به طور منظم مطالب را به LinkedIn ارسال کنید. انجام این کار می تواند ترافیک به سایت شما را افزایش دهد و همچنین نمایه خود را در صنعت شما افزایش دهد، به ویژه اگر شما یک دنباله متوسط یا بزرگ داشته باشید.

11_ پیاده سازی طرح Microdata

طرح پیاده سازی (یا قالب دیگری از داده های مایکروادات) لزوما افزایش ترافیک به وب سایت شما به تنهایی نیست، اما برای ربات های موتور جستجو برای پیدا کردن و فهرست صفحات شما آسان تر خواهد بود. یکی دیگر از مزایای استفاده از طرح برای جستجوگرها این است که می تواند بخش های بهتر سایت ثروتمند را افزایش دهد که می تواند نرخ های کلیک را بهبود بخشد.

12_ لینک داخلی

استحکام مشخصات پیوند شما نه تنها به این معنی است که چندین سایت به شما لینک می دهند؛ بلکه می تواند تحت تاثیر ساختار پیوند داخلی قرار گیرد. هنگام ایجاد و انتشار محتوا، مطمئن باشید که برای فرصتهای پیوندهای داخلی نگاهی بیندازید. این نه تنها به جستجوگرها کمک می کند، بلکه موجب تجربه بهتر و مفید تر برای کاربر می شود، که اساس، اساسی افزایش ترافیک وب سایت شماست.

مقالات پیشنهادی کاربران
ارگونومی و روش صحیح نشستن پشت کامپیوتر

13_ مصاحبه رهبران صنعت فکر

فکر می کنید مصاحبه ها فقط برای ستون های بزرگ است؟ شما می توانید شگفت زده شوید که چگونه بسیاری از مردم مایل به صحبت با شما هستند، اگر فقط از آنها بخواهید. ارسال ایمیل به درخواست مصاحبه با رهبران فکر در صنعت خود و مصاحبه ها را در وبلاگ خود منتشر کنید. نه تنها به رسمیت شناختن نام باعث افزایش اعتبار شما و افزایش ترافیک به وب سایت شما می شود، مصاحبه شونده احتمالا مطالب را نیز به اشتراک می گذارد، و بیشتر گسترش می یابد.

14_ بازاریابی ایمیل را نادیده نگیرید.

بسیاری از کسب و کارها بر جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی محتوا متمرکز هستند که روشهای سنتی بیشتری را فراموش می کنند. بازاریابی ایمیل می تواند یک ابزار قدرتمند باشد، و حتی انفجار ایمیل ضعیف می تواند موجب افزایش قابل ملاحظه ای در ترافیک شود. فقط مراقب باشید که مردم را با ایمیل های بی رحمانه در مورد هر به روز رسانی در کسب و کار خود بمباران نکنید. همچنین، قدرت خرید بازاریابی از طریق دهان را نادیده نگیرید، به خصوص از افرادی که از محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. یک یادآوری ایمیل دوستانه در مورد یک سرویس یا محصول جدید می تواند به ترافیک شما کمک کند.

15_ اطمینان حاصل کنید که سایت شما پاسخگو است.

روزهایی که مرور اینترنت به طور انحصاری بر روی رایانه های رومیزی انجام می شد، مدت زیادی طول کشید. امروزه مردم بیشتر از همیشه قبل از استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به وب استفاده می کنند و اگر بازدیدکنندگان خود را مجبور به خرج کردن و حرکت خود در اطراف سایت خود کنید، شما اساسا آنها را به جایی دیگر می دهید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در دسترس و راحت قابل مشاهده در طیف وسیعی از دستگاهها، از جمله گوشی های هوشمند کوچکتر است.

16_ مطمئن شوید که سایت شما سریع است.

همیشه خود را در انتظار سی ثانیه برای یک صفحه وب برای بارگذاری می گذارید؟ من هم نه. اگر سایت شما برای همیشه بارگیری شود، میزان گشت و گذار شما بالا خواهد رفت. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به صورت تکنیکی بهینه سازی شده اند، از جمله اندازه فایل های تصویر، ساختار صفحه و قابلیت های افزونه های شخص ثالث. بارگذاری سایت شما سریع تر است، بهتر است.

چگونه سایت پربازدیدی داشته باشیم؟

17_ احساسات جامعه را تقویت کنید.

مردم می خواهند ذهن خود را بیان کنند و در موضوعاتی که احساس می کنند از این موضوع مستثنی هستند، وزن می گیرند، بنابراین ایجاد یک جامعه در سایت شما یک راه عالی برای شروع گفتگو و افزایش ترافیک به وب سایت شما است. سیستم نظری قوی را از طریق راه حل های شخص ثالث مانند نظرات فیس بوک یا Disqus پیاده سازی کنید، یا یک انجمن اختصاصی ایجاد کنید که بازدید کنندگان بتوانند از آنها سوال کنند. فراموش نکنید که جامعه خود را مدیریت کنید تا اطمینان حاصل شود حداقل استانداردهای دکوروم رعایت شده است.

18_ خود را در بخش نظرات بشنوید.

احتمالا حداقل تعداد سایت هایی را که مرتبط به کسب و کارتان هستند مراجعه می کنید، پس چرا به این گفتگو پیوستن نیستید؟ اظهار نظر لزوما به سرعت ترافیک ارجاع کمک نمی کند، اما ایجاد نام برای خودتان با ارائه نظرات متفکرانه و تحسین برانگیز در وبلاگ ها و سایت های صنعتی، یک راه عالی برای نام خودتان است – که می تواند در نتیجه منجر رانندگی ترافیک بیشتر به سایت خود شما شود. فقط به یاد داشته باشید که، همانطور که در پست های مهمان، کیفیت و ارتباطات کلیدی است – باید با افراد دیگر خود در ارتباط با تو رفتگی در بیاورید، نه اینکه لینک های هرزنامه را در وب سایت های غیر مرتبط حذف کنید.

19_ اطلاعات تجزیه و تحلیل داده هایتان را بررسی کنید.

گوگل آنالیز یک منبع ارزشمند از اطلاعات در مورد هر جنبه ای قابل قبول از سایت شما، از صفحات محبوب ترین شما به جمعیت شناسان بازدید کننده است. نگاهی دقیق روی داده های تجزیه و تحلیل خود داشته باشید و از این اطلاعات برای استراتژی های تبلیغاتی و محتوا استفاده کنید. به آنچه پست ها و صفحات محبوب ترین ها را نشان می دهد توجه کنید. اطلاعات بازدید کننده را بازبینی کنید تا ببینید که چگونه، کجا و زمانی که ترافیک سایت شما از کجا می آید.

20_ فعال شدن در رسانه های اجتماعی

به اندازه کافی به اشتراک گذاشتن محتوا از طریق کانال های اجتماعی کافی نیست – شما نیز باید فعالانه در جامعه شرکت کنید. یک حساب توییتر دریافت کردید؟ سپس به بحث گروهی با هشتگ های مربوطه ملحق شوید. آیا مخاطبان شما نظرات خود را در پست های فیس بوک ترک می کنند؟ پاسخ به سوالات و ارتباط با خوانندگان شما. هیچ چیز مردم را سریع تر از استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال پخش نمی کند از رسانه های اجتماعی استفاده کنید، همانطور که در نظر گرفته شده بود و در واقع با طرفداران خود ارتباط برقرار می کرد.

21_ مطالب خود را در سایت ها جمع آوری کنید.

در ابتدا، سلب مسئولیت – اسپرد Reddit و سایر سایت های مشابه را امیدوار به “ضربه جک پات” ترافیک ارجاع، به دلیل آن اتفاق نمی افتد. اعضای جوامع مانند Reddit به طرز شگفت انگیزی از هرزنامه هایی که به عنوان لینک های مشروع پوشانده شده اند، مورد توجه قرار می گیرند، اما هر بار که بارها و بارها، لینک های ارسالی را که این مخاطبان واقعا مفید خواهد بود آسیب نرساند. یک subreddit مربوطه را انتخاب کنید، محتوای خود را ارسال کنید، سپس ترافیک را در آن مشاهده کنید.

22_ ویدئو را در استراتژی محتوا قرار دهید.

محتوای مبتنی بر متن همه خوب است، اما ویدئو می تواند یک دارایی با ارزش در هر دو جذب بازدید کنندگان جدید و ایجاد سایت شما جذاب تر باشد. داده ها نشان می دهد که نگهداری اطلاعات برای محتوای بصری به طور قابل توجهی بالاتر از متن است، به این معنی که بازاریابی ویدئویی یک راه عالی برای جذب و نگهداری مخاطبان شما است و همزمان به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند.

23_ تحقیق در مسابقه

اگر از نرم افزارهایی مانند BuzzSumo برای بررسی آنچه رقبا دارید، استفاده نکنید، شما در معرض عیب بزرگی هستید. این خدمات عملکرد اجتماعی سایت ها و محتواهای خاص را جمع می کند تا به شما یک دید کلی از موضوعاتی که با خوانندگان رونق می دهد و مهم تر از همه، دور کردن رسانه های اجتماعی را فراهم کند. پیدا کردن آنچه که مردم می خوانند (و صحبت کردن در مورد آن) و شبیه سازی این نوع محتوا برای آوردن ترافیک به وب سایت شما.

24_ وبینار میزبان

مردم دوست دارند یاد بگیرند و وبینارها راهی عالی برای انتقال دانش شما به مخاطبان مشتاقانه شما هستند. همراه با مبارزات تبلیغی موثر اجتماعی، وبینارها یک راه عالی برای افزایش ترافیک وب سایت شما هستند. ارسال یک ایمیل به مدت یک هفته یا بیشتر از زمان و همچنین یادآوری آخرین فرصت برای ثبت نام در روز قبل از وبینار. اطمینان حاصل کنید که آرشیو ارائه شده برای بعد از دیدن، و گسترش وبینارها به طور گسترده از طریق رسانه های اجتماعی ارائه شده است.

25_ شرکت در کنفرانس ها

هر صنعتی که هستید، احتمال دارد حداقل یک یا دو کنوانسیون و کنفرانس بزرگ مربوط به کسب و کار شما وجود دارد. شرکت در این حوادث یک ایده خوب است -صحبت در آنها حتی بهتر است. حتی یک سخنرانی خوب برای صحبت کردن به روش نیمه عالی راه عالی برای ایجاد خودتان به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شماست و قرار گرفتن در معرض دید شما برای سایت شما.

پایان

 اگر شما راهنمایی های خود را برای افزایش ترافیک به وب سایت خود داشته باشید، دوست داریم آنها را بشنویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست