مهمترین نکات در مورد Google Ads

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات
  4. chevron_right
  5. مهمترین نکات در مورد Google Ads

Google Ads چیست؟

Google Ads (که قبلاً با نام AdWords شناخته می شد) همواره به روزرسانی های مکرری را انجام داده است ، اما با پیشرفت های مداوم در یادگیری ماشین (ML) ، به نظر می رسد که هر ماه علاوه بر ویژگی های دستی که انتظار داریم ، ویژگی های خودکار جدیدی نیز به ارمغان می آورد.

این اتوماسیون ها هیجان انگیز هستند زیرا آن ها وعده نتایج مشابه با کار کمتر دارند. اما ماشین آلات نمی توانند همه کارها را با پرداخت هزینه هر کلیک (PPC) انجام دهند و ماشین آلات و انسان ها در هنگام همکاری مشترک اغلب در بهترین حالت خود هستند.

بنابراین ، برای کمک به شما در درک بهتر آنچه که امروزه با استفاده از ابزارهای خودکار Google Ads امکان پذیر است ، موارد زیر را در مورد آنچه که Google Ads ارائه می دهد و مدیران حساب ها می توانند برای بهبود نتایج خود استفاده کنند ، آورده شده است.

کمپین های هوشمند برای مشاغل کوچک

google ads

گوگل اعلام کرده است که برای مشاغل کوچک سیستمی به نام Smart Campaigns راه اندازی کرده است . این سیستم ، هم اکنون در ایالات متحده آمرایکا راه اندازی شده است .

در حال حاضر ، این یک نوع تبلیغات پیش فرض برای تبلیغ کنندگان جدید خواهد بود . کاربران هدف این نوع کمپین ممکن است در گذشته AdWords Express یا تبلیغات محلی را انتخاب کرده باشند و این گزینه ها نیز تا اطلاع ثانوی در دسترس خواهد بود.

اگر یک کسب و کار کوچک تصمیم به همکاری با آژانس گرفته است یا بخواهد در مدیریت PPC سرمایه گذاری کند ، باز هم می تواند تجربه کامل Google Ads را انتخاب کند. این بدان معناست که آن ها می توانند از بین سطوح مختلف اتوماسیون های متفاوت را انتخاب کرده و تصمیم بگیرند که از کنترل خودکار استفاده کنند یا کنترل دستی .

علاوه بر هدفمند کردن سیستم google Ads (در تمام ویژگی های Google) و مناقصه های مبتنی بر اهداف خودکار ، Smart Campaigns به زودی تولید صفحه و صفحه صفحه فرود را بر اساس داده های Google My Business (GMB) و همچنین برخی از تصاویر انتخاب شده توسط کاربر ، خودکار می کند.

کار هایی که هنوز هم باید به صورت دستی انجام شوند

بودجه ها ، محل مورد نظر و زبان می توانند توسط تبلیغ کننده مدیریت شوند ، اما از نظر واقع بینانه ، اینها معمولاً پس از راه اندازی یک کمپین تغییر نمی کنند ، بنابراین مدیریت آن ها ساده است. به عنوان یک نکته ساده برای ورود به Google Ads ، قابل درک است که نتایج برتر وعده داده شده توسط این نوع کمپین ، تبلیغ کنندگان را به دنبال گزینه های بیشتر و سرمایه گذاری در انواع رقابت ها سنتی تر می کند ، هنگامی که آنها آماده هستند با بازاریابی دیجیتال حتی بیشتر انجام دهند.

برنامه کمپین های جهانی

برنامه کمپین های جهانی در ماه مه سال 2015 راه اندازی شده است که نوعی تبلیغات خودکار است و به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا نصب بیشتری از برنامه خود داشته باشند و یا تبدیل های درون برنامه را هدایت کنند. تا آنجا که می توانم به خاطر بیاورم ، این اولین نوع کمپین کاملاً خودکار در Google Ads است. پس از راه اندازی ، موارد بهینه ای برای تبلیغ کنندگان وجود دارد. این مسئله تا حدودی غیرمعمول است ، زیرا بیشتر اتوماسیون از Google علاوه بر گزینه های دستی موجود برای دستیابی به همان مورد راه اندازی شده است.

google ads

مدیریت مناقصه Google ، هدف گذاری و ایجاد خلاقیت را انجام می دهد و برای دستیابی به حداکثر نتایج برای هدف مورد نظر در بودجه تعیین شده توسط تبلیغ کننده ، کار می کند .

کاری هایی که هنوز هم باید به صورت دستی انجام شوند

برای شروع یک کمپین در google ads ، تبلیغ کنندگان یک بودجه روزانه ، هزینه هدف در هر نتیجه و مکان و اهداف زبان را انتخاب می کنند. Google همچنین از چندین ایده متن تبلیغ و همچنین به صورت اختیاری ، تصاویر ، فیلم ها و دارایی HTML5 درخواست می کند تا به سیستم خودکار تبلیغاتی خود ایده هایی را برای یک نقطه شروع ارائه دهد .

مبارزات خرید بهینه سازی شده برای رسیدن به هدف

دقیقاً همان روشی که کمپین های هوشمند برای آنلاین شدن برای مشاغل کوچک ساده می کنند ، این نوع کمپین جدید نیز کار را برای خرده فروشان راحت تر می کند تا با تبلیغات ساده تری کار خود را شروع کنند .

این نوع کمپین به صورت خودکار تبلیغات خرید محصول و تبلیغات مجدد را در شبکه نمایشگر گوگل اجرا می کند و از داده های حداقل 20 تبدیل در طول 45 روز گذشته برای پیش بینی پیشنهاد هایی که به حداکثر ارزش فروش دست می یابند ، استفاده می کند. تبلیغ کنندگان می توانند بازده اختیاری در هزینه های تبلیغاتی (ROAS) را تعیین کنند و سیستم برای حداکثر رساندن فروش در بودجه معین و هدف ROAS کار خواهد کرد.

اگر اهداف ROAS مختلف را دارید ، کمپین های جداگانه توصیه می شوند . به یاد داشته باشید که حداکثر رساندن ارزش تبدیل ، همان حداکثر سود کردن نیست . احتمالاً در محصولات مختلف حاشیه های مختلفی وجود دارد و حاشیه ها می توانند در نوسان باشند ، بنابراین مدیریت اهداف ROAS از طریق کمپین های جداگانه ممکن است نتایج را بهبود بخشد.

مانند دو نوع کمپین اتوماتیک قبلی ، این مورد نیز برخی از فرصت های بهینه سازی را به سمت مدیریت داده های ساخت یافته تغییر می دهد .

هفت استراتژی مناقصه خودکار از Google وجود دارد که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا با حداقل کار ، به اهداف مختلف تجاری برسند. سه مورد از اینها مبتنی بر Smart Bidding هستند ، مکانیزمی که به موجب آن گوگل از یادگیری ماشین استفاده می کند تا پیش بینی کند که کدام کلیک بیشتر منجر به هدف می شود.

قیمت مناقصه خودکار شاید کمی اشتباه به نظر برسد زیرا با اینکه جنبه های خودکار مدیریت مناقصه را انجام و هوش مصنوعی هستند ، نباید به عنوان کاملاً خودکار و بدون نقص آن ها را در نظر گرفت . Google حتی در برگه مناقصه خود اعلام کرده است که اهداف باید برای عواملی که اتوماسیون آن را در نظر نمی گیرد تنظیم شود.

با گذشت سالها ، مدیریت پیشنهادات Google Ads از یک هزینه حداکثر برای هر کلیک (CPC) به یک سیستم مبتنی بر هدف تبدیل شده است .

از آنجا که این اهداف با اهداف تجاری معمولی هماهنگ تر هستند ، آن ها نیاز به محاسبات اضافی که تبلیغ کنندگان برای انجام دستی بکار می بردند برطرف می کنند. اما ، از آنجا که اهداف می توانند بر اساس عواملی تغییر کنند که Google هیچ گونه بینشی در مورد آنها نداشته باشد ، این سیستم های خودکار هنگامی که توسط افرادی که از وقایع در مشاغل مطلع هستند بهترین عملکرد را دارند.

برای ادامه مطلب می توانید به این لینک مراجعه کنید .

مقالات پیشنهادی کاربران
17 نکته کاربردی و مفید برای نوشتن ایمیل (بخش دوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست