مهمترین نکات در مورد Google Ads
- خانه
- chevron_right
- دنیای طراحی سایت
- chevron_right
- مهمترین نکات در مورد Google Ads
در مورد استراتژی های پیشنهادات هوشمند گوگل مانند Target CPA ، Target ROAS و Enhanced CPC با مراجعه به سیگنال های زمان حراج از جمله نوع دستگاه ، محل ، زبان ، روزهای مختلف و موارد دیگر ، احتمال تبدیل را پیش بینی می کند. این پیش بینی ها مناقصه های خودکار را که برای هر حراج منحصر به فرد استفاده می شود ، تغذیه می کنند.
کاری که هنوز هم باید به صورت دستی انجام شود
در حالی که Google می تواند تغییرات در نرخ تبدیل و ارزش تبدیل را بر اساس فاکتورهای متنوعی اعمال کند که در بین طیف وسیعی از تبلیغ کنندگان قابل استفاده است ، اما این سیستم ها هنوز فاکتورهای منحصر به فردی را در نظر نمی گیرند که بر روی تبلیغ کننده های مختلف تأثیر می گذارند . این بدان معنی است که تبلیغ کنندگان باید استراتژی های پیشنهادی “خودکار” را با یک روش مدیریتی که اهداف را بر اساس فاکتورهای تبدیل خاص تجارت تغییر می دهد ، تکمیل کنند.
برای تبلیغ کنندگانی که دارای وب سایت های بزرگ هستند یا کالاهای مختلف زیادی را به فروش می رسانند ، می تواند تبلیغات همگام با آنچه که در حال حاضر ارائه می دهند همگام شود . تبلیغات جستجوی پویا (DSA) یک راه حل خودکار ارائه می دهد که تبلیغات را به نمایش داده شدگان مربوطه ، با تبلیغات مربوطه و صفحه فرود مناسب ، هدف می دهد. این کار را با استفاده از فهرست ارگانیک Google انجام می دهد تا مواردی را پیدا کند که صفحه ای در سایت تبلیغ کننده می تواند یک جستجوی مناسب باشد اما هیچ تبلیغاتی را در Google Ads ایجاد نمی کند.
تبلیغ کننده می تواند انتخاب کند که آیا تمام صفحات سایت خود را که در فهرست Google قرار دارند یا فقط صفحاتی که در فید هستند ، درج کند. Google به طور خودکار تبلیغات را هدف قرار داده و تبلیغات را با تیتر خودکار نشان می دهد .
پیشنهادات را می توان با استفاده از یک استراتژی پیشنهادات به صورت خودکار پیشنهاد داد ، اما برخلاف کمپین های مبتنی بر هدف مانند کمپین های هوشمند ، کمپین های خرید هدف ، هنوز هم می توانید پیشنهادات را به صورت دستی مدیریت کنید . مانند برخی از انواع کمپین های خودکار ، بهینه سازی را می توان از Google Ads و مدیریت داده های ساخت یافته دور کرد .
نتیجه
علاوه بر این موارد در بالا ذکر گردید ، اتوماسیون های دیگری نیز در Google Ads وجود دارد . برنامه های افزودنی خودکار آگهی ، چرخش آگهی بهینه شده و حتی استفاده از بازی های گسترده برای نمایش خودکار تبلیغات در نمایش داده های مرتبط ، اشکال اتوماسیون هستند که به کاهش مدت زمان لازم برای مدیریت یک کمپین موفق کمک می کنند .
چیزهایی که خودکار هستند اکنون به طور معمول کلمه “smart” را در مقابل نام قرار می دهند ، به عنوان مثال ، Smart Campss ، Smart Bidding و غیره.
در 10 ژوئیه 2019 ، Google میزبان Google Marketing Live بود و رویداد راه اندازی سالانه خود برای تبلیغات جدید و محصولات تحلیلی را اجرا کرد و آن ها قبلاً به انواع کمپین های جدید دیگری اشاره کرده اند که به یادگیری ماشین برای ساده تر کردن مدیریت تبلیغات کمک می کند.