تبلیغات فضای مجازی در اصفهان
تبلیغات فضای مجازی یا تبلیغات دیجیتال کلماتی هستند که این روزها زیاد آن ها را می شنویم. بسیاری از مشاغل اعم از تجارت بزرگ گرفته تا کارهای ساده ، وابسته به فضای مجازی هستند. این محیط نه تنها قابل دسترسی است بلکه جذابیت بالایی نیز دارد. بنابراین ، شما می توانید کارهای خود را بدون هیچ محدودیتی اجرا کنید.
دچار سوء تفاهم نشوید. فضای مجازی با شبکه های مجازی متفاوت است. منظور از فضای مجازی کل بستر وب و اینترنت است، در حالی که شبکه های مجازی گستره ی بسیار کوچکتری هستند.
تبلیغات فضای مجازی چه مزایایی دارد؟
روش های مختلف تبلیغات فضای مجازی
تبلیغات نمایشی
تبلیغات بنر یا تبلیغات نمایشی یکی از متداول ترین روشها در تبلیغات فضای مجازی هستند.
بازاریابی موتور جستجو
بازاریابی موتور جستجو یا (SEM (Search engine marketing روشی پرداختی است. این روش خلاف سئو است. سئو بدون هزینه است و فقط با بهینه سازی مطالب انجام می شود ، اما در SEM ، تبلیغ در کنارصفحات قرار دارد ، و کاربران با هر کلیک وب سایت را شارژ (شارژ کردن رتبه سایت) می شود.
رسانه های اجتماعی
در این نوع از تبلیغات ، پست شما در صفحه اصلی برای افرادی که شما را دنبال نکرده اند(فالو نکرده اند) ، نمایش داده می شود.
ایمیل
بازاریابی ایمیل یکی از بهترین روشها برای جذب مشتری از طریق تبلیغات فضای مجازی است.
اپلیکیشن ها
در این روش ، هنگامی که کاربران از برنامه استفاده می کنند ، تبلیغات شما به عنوان یک فیلم نمایش داده می شود.
اینفلوئنسر
اینفلوئنسرها با شروع شکوفایی رسانه های اجتماعی ، تأثیر گذار شدند. این افراد تعداد زیادی دنبال کننده دارند و محصول یا خدمات را بر اساس قرارداد معرفی می کنند.
اسپانسر
از طریق این حالت ، تبلیغ شما در ابتدای یک فیلم آنلاین به عنوان تصویر یا ویدیو پخش می شود. حتماً چنین تبلیغاتی را در YouTube دیده اید.

هزینه تبلیغات در فضای مجازی
هزینه تبلیغات در فضای مجازی به نوع تبلیغی که انجام دادهاید بستگی دارد به علاوه میزان تاثیرگذاری آن میتواند هزینه را بالا ببرد. برای مثال هر اینفلوئنسری به نسبت تأثیری که بر کاربران میگذارد و در قیاس با محصول یا خدماتی که تبلیغ میکند تعرفه خاصی دارد. یا اگر دارید از اکانت اختصاصی کسب و کار خود برای تبلیغات استفاده میکنید باید تولید محتوا را در آن اکانت با برنامهریزی منظم انجام دهید که این کار اگر قرار است به طور گسترده انجام شود نیاز به یک متخصص یا تولید کننده محتوا دارد با این حساب هزینه استخدام این متخصص نیز باید در نظر گرفته شود. برپایی کمپینها یا ارسال ایمیلها نیز به همین ترتیب هزینههایی خواهد داشت. اگر میخواهید از انواع تبلیغات PPC یا پرداخت به ازای هر کلیک استفاده کنید باید تعرفه موتور جستجو را به هزینههای تبلیغاتی خود اضافه کنید.