تبلیغات در اصفهان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. advertising
  4. chevron_right
  5. تبلیغات در اصفهان

 تبلیغات دراصفهان

تبلیغات چیست؟

تبلیغات ریشه در ابلاغ یک پیام دارد. برای تبلیغات تعاریف مختلفی وجود دارد. در تعریف تبلیغات چنین بیان می کنیم که:

هرگونه حرفه یا فعالیت و اقدامی که به وسیله تولید اطلاعات، سعی در افزایش فروش یک کالا یا محصول می کنیم.

در تعریفی جامع‌تر و دقیق تر از تبلیغات می‌خوانیم که:

تبلیغات یعنی ابلاغ یک پیام از طریق یک رسانه به گروهی معین، با صرف هزینه و در یک رابطه غیر شخصی.

تبلیغات یک نوع ارتباط است!

تقریبا هر نوع ارتباطی که می‌شناسیم (من جمله تبلیغات) از یک الگوی مشخص پیروی می‌کند:

فرستنده ← پیام ← رسانه ← گیرنده ← دریافت ← درک ← پاسخ

تبلیغات در اصفهان

انواع تبليغات

تبلیغات به هر نوع فعالیتی گفته می شود که با هدف اطلاع رسانی آنچه که مورد نظر تبلیغ دهنده است انجام می شود.

  • تبلیغات برای برندسازی
  • تبلیغات برای معرفی خدمات و محصولات
  • تبلیغات برای ترغیب مردم به شرکت در برنامه های اجتماعی مانند انتخابات
  • تبلیغات سازمان های دولتی برای اطلاع رسانی
  • تبلیغات برای یک شهر یا کشور توریستی
  • تبلیغات برای تغییر نگرش مردم به سوی مثبت یا منفی، در مورد موضوع های خاص
  • تبلیغات فرهنگی، دینی و مذهبی

تبلیغات در تمام دنیا از زمان های گذشته انجام می شده است اما به مرور زمان روش های تبلیغاتی تغییر کرده است و روز به روز پیشرفته کرده است. با پیشرفت روش های تبلیغاتی اشخاص حقیقی یا حقوقی تبلیغ دهنده توانسته اند تعداد بیشتری از مردم را هدف تبلیغات خود قرار دهند. هر روز روش هایی جدید برای تبلیغات هدفمند ایجاد شده تا ما بتوانیم تبلیغ مورد نظرمان را برای مخاطبان خود بفرستیم تا هزینه های آن کمتر و بازخوردش بیشتر شود.

نکات مهم برای انتخاب بهترین نوع تبلیغات

  • آشنایی با انواع تبلیغات و انتخاب بهترین نوع تبلیغ
  • سپردن کار های تبلیغاتی به یک یا چند آژانس تبلیغاتی حرفه ای
  • تعرفه تبلیغات باید با توجه به بازخوردش به صرفه باشد.
  • شناخت مخاطبان و شناخت کم هزینه ترین و موثر ترین روش برای اطلاع رسانی بهتر به مخاطبان
  • بررسی مدت اجرای تبلیغات و مدت زمان تاثیر گذاری آن و دریافت بازخورد مورد نظر
  • تبلیغات بصورت کمپین، تبلیغ و آگهی توسط روش های مختلف برای دستیابی به بهترین نتیجه

اهداف تبلیغات

تبلیغات در اصفهان

 

بطور کلی می‌توان اهداف تبلیغات را به قرار ذیل تقسیم‌بندی کرد:

  • اهداف اطلاع رسانی
  • آگاه کردن مشتری از محصول جدید
  • پیشنهاد استفاده جدید از محصول (موارد استفاده جدید یک کالا)
  • آگاه کردن بازار از تغییر قیمت
  • آگاه کردن مشتری از قیمت های جدید محصول
  • آگاه نمودن مشتری در زمینه‌ی طرز کار محصول
  • توصیف و تشریح خدمات موجود برای محصول
  • تصحیح برداشت های غلط مشتریان
  • کاهش ترس مشتریان
  • ایجاد تصویری مناسب برای شرکت
  • اهداف ترغیب مشتریان
  • ایجاد ترجیح نسبت به محصولات و خدمات شرکت در نزد مشتریان
  • تشویق و ترغیب مشتری برای خرید محصولات شرکت به جای خرید از رقبا
  • تغییر و تصحیح ادراک مشتری نسبت به ویژگی های محصول
  • تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیمات فوری در خرید محصول
  • تشویق مشتری برقراری تماس تلفنی با بخش فروش و بازاریابی شرکت
  • یادآوری به مشتری در این مورد که ممکن است محصول و خدمات در آینده مورد نیاز باشد.
  • یادآوری به مشتری که محصولات و خدمات را باید از کجا خریداری کند.
  • یادآوری محصول در ذهن مشتری به هنگامی که عرضه‌ی در خارج از فصل استفاده رخ داده باشد.
  • حفظ و نگهداری جایگاه محصول در ذهن مشتری

بهترین روش تبلیغاتی در تبلیغات اصفهان

نمونه ای از بهترین روش های تبلیغاتی که در شرکت تبلیغات اصفهان وجود دارد این است که به طور تخصصی در زمینه راه اندازی و توسعه کسب و کارهای آنلاین به ویژه تبلیغات مجازی ،محیطی و گوگل ، طراحی سایت ، بهینه سازی سایت (سئو) ، برندینگ ، ایده پردازی و طراحی اپلیکیشن  فعالیت می کند.

آنچه که تبلیغات اصفهان را از دیگران متمایز می کند:

  • خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • مشتریان فراوان و تجربه
  • بازاریابی افراد مشهور

تبلیغات در اصفهان

تجربه ای تازه از دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی در تبلیغات اصفهان

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی فعالیتی  تخصصی است  که نیازمند دانش تئوریک، شناخت بازار و تجربه طولانی مدت است. که تبلیغات اصفهان این امکان را برای شما فراهم آورده ومی تواند در این زمینه تجربه خوبی را برای شما رقم بزند.

خدمات تبلیغات اصفهان

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اصفهان اولین و معتبرترین شرکت فعال در حوزه تبلیغات در گوگل است. که با تکیه بر دانش و تجربه خود، تجربه‌ای موفق از تبلیغ در گوگل ادوردز را با طراحی هوشمندانه کمپین ها برای کسب و کار شما به ارمغان آورده است.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ را به نوعی باید مجموعه کامل خدمات تبلیغات اصفهان دانست. تلاش  بر این است که با توجه به نیازهای کسب و کار شما، بهترین پیشنهادات و خدمات را برای توسعه کسب و کارتان ارائه کند.

تبلیغات در اصفهان

بهینه سازی سایت یا سئو

بهره بردن از آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل در کنار استفاده از شیوه های ارگانیک سئوی داخلی و خارجی، شرکت را قادر ساخته است تا در سخت ترین کلمات کلیدی نیز، با درصد موفقیت بالایی مشتریان خود را به صفحه اول گوگل برساند.

خدمات رایگان تبلیغات در اصفهان

  • ساخت بارکد
  • آنالیز کامل سئو وب سایت
  • کوتاه کننده لینک
  • ربات افزایش بازدید واقعی در گوگل

انواع روش های تبلیغاتی که در سراسر دنیا رایج است.

تبلیغات به شکل خارق العاده ای تغییر کرده است و به یک ابزار مهم برای ایجاد ارتباطات با مشتری و مصرف‌کننده تبدیل شده است. درحال حاضر، شاهد وجود روش‌های گوناگونی برای انتقال پیام از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغاتی هستیم. انواع گوناگون روش‌های تبلیغاتی امروزی به مدد اینترنت و فضای مجازی، باعث شده است دست افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، به‌شدت باز شود. و دیگر انواع روش های تبلیغات محدود به روش‌های قدیمی نیست. امروزه ویدیوهای ویروسی یا همه‌گیر در سطح شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری در سایت‌ها، فضاهای گفت‌وگوی کاربران درباره‌ی برندها و… شکل انواع روش های تبلیغات را دگرگون کرده است.

تبلیغات دیجیتالی

تبلیغاتی که شما در سطح اینترنتی می‌بینید، در حوزه‌ی تبلیغات دیجیتالی قرار می‌گیرند. در بسیاری از سایت‌ها، تبلیغات گوناگونی وجود دارند و این گونه تبلیغات یکی از روش‌های عمده‌ی کسب درآمد برای وب‌ سایت نمایش‌دهنده‌ی آن می باشند.
نمونه دیگر تبلیغات جدید، تبلیغات بومی می باشند. این روش از تبلیغات نیز راه دیگری برای کسب درآمد وب‌سایت‌ها می باشد و از طریق محتوایی مربوط به برند و محصول، متن یا مقاله‌ای آن را تبلیغ می‌کند.

تبلیغات دیجیتالی به‌ شدت در حال رشد می باشند و از طریق بسترهای مختلفی چون فیسبوک، اسنپ‌چت و… باعث می‌شوند تا تبلیغات در سطح گسترده از مخاطبان دیده شود.

تبلیغات تلفنی و موبایلی

از میان انواع روش های گوناگونی که در تبلیغات جدید وجود دارد، تبلیغات تلفنی و موبایلی یا به عبارت کلی‌تر تبلیغات در سطح دستگاه‌های کوچک و قابل‌حمل که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، به‌شدت گسترش پیدا کرده است.

به کمک این دستگاه‌ها و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و… به‌ راحتی پای تبلیغات به این ابزارها نیز باز شده است. و باید در استفاده از این رسانه‌ها نهایت دقت و توجه را به‌کار برد، زیرا ممکن است بدون برنامه بودن و همچنین تبلیغات فراوان باعث مزاحمت مخاطبان شود.

هر کدام از این روش‌های جدید تبلیغات هنگامی که بی برنامه باشند و اغراق بسیار در آن ها صورت گیرد می‌توانند اثرات معکوس داشته باشند.

تبلیغات در اصفهان

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی در زمان های گذشته  از مهم‌ترین ابزار در دستان صنعت تبلیغات بود اما درحال حاضر با وجود فناوری‌های گوناگون، تبلیغات چاپی کمی عقب‌نشینی کرده است. تنها موضوعی که همچنان باعث اثرگذاری تبلیغات چاپی می‌شود، تمایز و تفاوت آن است.

تبلیغات در اصفهان

انواع روش های تبلیغات چاپی

تبلیغات تناوبی

زمانی که تبلیغات در نشریاتی با تاریخ انتشار مشخص منتشر می‌شود، یعنی در قالب روزنامه، ماهنامه و… به آن تبلیغات تناوبی گفته می‌شود. درسال های مدید، یکی از مهم‌ترین انواع روش های تبلیغات که به‌ واسطه‌ی آن میلیون‌ها مخاطب تصویر تبلیغ چاپی را در پشت مجله یا در صفحات میانی آن شاهد بودند.

بروشورها، برگ‌نامه‌ها و تبلیغات در نقطه‌ی فروش

این نمونه از تبلیغات که در قالب برگه‌های تبلیغاتی، بروشورها و… منتشر می‌شوند، گاهی به شکل جدا و گاهی نیز در میان صفحات روزنامه‌ها و مجلات توزیع می‌شوند. این تبلیغات می‌تواند در قالب بروشورهایی شکیل و با جنس مرغوب روی پیشخوان بخش ارتباط با مشتری و… نیز قرار بگیرند. در این صورت عمر طولانی‌تری نسبت به برگه‌های کاغذی که در خیابان‌ها توزیع می‌شوند، خواهند داشت. نکته دیگر که حائز اهمیت است، این نوع آگهی‌ها نسبت به تبلیغات چاپی، امکان ارائه اطلاعات بیشتری را در قالب تبلیغات فراهم می آورد.

تبلیغات در اصفهان

تبلیغات پستی مستقیم

هر دو روش از  روش‌های تبلیغات که در بالا عنوان شد، می توانند در دسته‌ی این تبلیغات پستی مستقیم قرار بگیرند. در واقع، در این روش، محتوای تبلیغاتی، برای مخاطبان از طریق پست فرستاده می‌شود.

این روش هم می‌تواند بسیار خوب و مؤثر واقع شود، البته تا زمانی که مورد سواستفاده‌ی آژانس‌های بازاریابی قرار نگیرد.

تبلیغات چریکی

این نمونه از روش تبلیغاتی تمام قواعد را در هم می‌شکند. در طول ۲۰ سال گذشته از آن استفاده شده است و با تکنیک‌های خلاقانه، خواهان جذب مخاطب و مشارکت بیشتر او در روند بازاریابی و تبلیغات است.

در این شیوه از تبلیغات، زمان و مکان از اهمیت زیادی برخوردار است. برای اجرای بازاریابی چریکی لازم نیست بودجه‌ای سرسام آور در دستان شما باشد، تنها چیزی که نیاز دارید، ایده‌های خلاقانه تبلیغاتی برای جلب توجه مخاطب است.

تبلیغات در اصفهان

تبلیغات رادیویی و تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی و رادیویی از مهم‌ترین نوع تبلیغات در زمان های گذشته بوده است. اما به‌مرور زمان و با توسعه‌ی فناوری‌های مختلف در سطح اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، به‌تدریج از اهمیت و اثربخشی آنها کاهش یافته است.

این رسانه‌ها قادر بودند تعداد فراوانی از مخاطبان را با خود همراه سازند. البته هنوز هم در ساعت‌های پربیننده مانند ساعت پخش بازی‌های ورزشی پرمخاطب، اثرگذاری این رسانه‌ها بسیار زیاد است.

تبلیغات در اصفهان

تبلیغات محیطی

هر گونه تبلیغات که مخاطب در بیرون از منزل خود با آن روبه‌رو می شود، در دسته تبلیغات محیطی قرار می‌گیرد. انواع تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها، تبلیغات روی اتوبوس‌ها و… در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد. همچنین تلویزیون‌ها و صفحات نمایشگری که در میدان‌های بزرگ نصب می‌شوند و به ارائه‌ی تبلیغات می‌پردازند نیز در این دسته جای می‌گیرد.

تبلیغات در اصفهان

تبلیغات خدمات عمومی

این دسته از تبلیغات برای آگاهی و اطلاع‌رسانی به عموم منتشر می‌شوند و جنبه‌ی تجاری ندارند. در گذشته، بستر و رسانه‌ی اصلی این دسته از تبلیغات، تلویزیون و رادیو بود ولی امروز در سایر بسترهای تبلیغاتی دیجیتالی نیز دیده می‌شوند.

تبلیغات در اصفهان

تبلیغات نامشهود

یکی از نمونه روش‌های تبلیغات، تبلیغاتی می باشد که به طور غیرمستقیم و زیرپوستی در فیلم‌ها و برنامه‌ها صورت می‌گیرد. مثلا اگر در فیلمی شاهد استفاده‌ی تماشایی شخصیت‌ها از یک برند خاص اتومبیل یا … بودید، باید متوجه شوید که تبلیغات نامشهود در حال وقوع است.

این نمونه از تبلیغات نیز اثرگذاری خوبی دارد و به تبلیغ‌کننده اجازه می‌دهد تا بر اساس اطلاعات و خواسته‌های جمعیت‌شناختی مخاطبان را هدف بگیرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × یک =

فهرست