تبلیغات اجتماعی درفیس بوک

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تبلیغات مجازی
  4. chevron_right
  5. تبلیغات اجتماعی درفیس بوک

اهمیت تبلیغات اجتماعی در فیس بوک

در تبلیغات اجتماعی، تبلیغات بر اساس شبکه های اجتماعی اساسی مورد هدف قرار می گیرد و محتوای آنها متناسب با اطلاعاتی است که مربوط به روابط اجتماعی است.
این مقاله به بررسی تأثیر تبلیغات اجتماعی با استفاده از داده های تست شبکه های تبلیغات مختلف به تبلیغات اجتماعی در فیس بوک می پردازد.

 

تبلیغات درفیس بوک

 

طبق شواهد به دست آمده تبلیغات درشبکه های اجتماعی بسیار موثر است به همین خاطر تبلیغ کنندگان روی شبکه های اجتماعی هدف گذاری می کنند.
با این حال، اگر تبلیغ کننده صریحاً اظهار کند که در متن تبلیغ خود سعی در تقویت نفوذ اجتماعی دارند، تبلیغات اجتماعی کمتر موثر است.
این نشان می دهد که تبلیغ کنندگان باید تلاش کنند که از سوء استفاده از شبکه های اجتماعی در تبلیغات خود پرهیز کنند.

مقالات پیشنهادی کاربران
روش های واقعی و خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام

پیشرفت های اخیر در اینترنت باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند در شبکه های اجتماعی دیجیتالی تعامل برقرار کنند.

پیشینه ی تبلیغات اجتماعی در فیس بوک

فیس بوک در سال 2010 پربازدیدترین وب سایت در ایالات متحده بود که 20٪ از کل زمان صرف شده در اینترنت را شامل می شد، نسبت به گوگل یا یاهو!  با این حال، جالب است که ارتباطات بازاریابی سنتی علی رغم قدرت مستند شده تأثیر اجتماعی بر رفتار خرید، در حاشیه این انفجار اطلاعات اجتماعی بوده است.

 

تبلیغات درفیس بوک

 

تبلیغات اجتماعی در فیس بوک امروزه کمتر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست