بازاریابی دیجیتال بهترین روش برای مشاغل نوپا است

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات
  4. chevron_right
  5. بازاریابی دیجیتال بهترین روش برای مشاغل نوپا است

فارغ از میزان بودجه شما ، بازاریابی دیجیتال برای همه مشاغل از هر شکل و اندازه ای به ویژه برای مشاغل نوپا بسیار مناسب است .

بنابراین اگر اخیراً یک تجارت آغاز کرده اید یا شاید شما یک تجارت کوچک دارید که سعی دارید از زمین خارج شوید و در حال اجرا باشید .

البته ، اکنون شما باید شروع به گرفتن کلمه در مورد راه اندازی خود کنید . خبر جالب اینجاست که بازاریابی دیجیتال ، بدون توجه به اندازه بودجه شما ، برای مشاغل از هر شکل و اندازه مثل مشاغل نوپا بسیار قابل دسترسی است .

اما بازاریابی دیجیتال واقعاً گسترده است و اگر چیزی در مورد آن نمی دانید ، می توانید به راحتی در سر و صدا گم شوید ، به این معنی که می توانید تلاش خود را هدر دهید و نتایج کمی برای نشان دادن آن داشته باشید .

از طرف دیگر ، اگر به روش صحیح بازاریابی دیجیتال را انجام دهید ، می توانید پایگاه مشتری خود را افزایش داده ، زنده بمانید و حتی به عنوان یک تجارت رونق بگیرید .

برای به دست آوردن نتایج مناسب ، شما باید بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل نوپا را دنبال کنید .

در این پست وبلاگ ، هفت روش برتر بازاریابی دیجیتال را برای مشاغل نوپای جدید آورده شده است .

بازاریابی دیجیتال برای مشاغل نوپا

  1. ایجاد شخصیت های بازاریابی و خریدار

در این پست بهترین شیوه های مختلف را پیدا خواهید کرد . اما این احتمالاً مهمترین مورد است .

بازاریابی دیجیتال دو وجه دارد :

کار شما

مخاطبان شما

تمام کاری که شما انجام می دهید این است که از کانال های بازاریابی برای ارتباط دادن مشاغل نوپا خود به مخاطبان خود استفاده کنید و آن ها را تحریک کنید تا اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند .

به همین دلیل جذب خریدار باید اولین قدم شما در بازاریابی دیجیتال باشد . این در اصل سندی است که شامل تمام جزئیات در مورد مشتری یا مشتریان ایده آل شما می باشد . این شامل موارد زیر می باشد :

نام

گروه سنی

کار

درآمد

محل

راه حل های مورد نیاز آن ها از طریق تجارت شما

چگونه آنها محصولات را بصورت آنلاین تحقیق می کنند

کانال های رسانه های اجتماعی مورد علاقه آن ها

کانال پشتیبانی مشتری مورد علاقه آن ها

وقتی این جزئیات را در اختیار دارید ، می توانید روی کانال های بازاریابی متمرکز شوید که احتمالاً نتایج کسب و کار شما را به همراه خواهد داشت . علاوه بر این ، آمار نشان می دهد که جذب مخاطب می تواند وب سایت شما را دو تا پنج برابر برای کاربران هدفمند موثرتر کند .

  1. محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید (SEO)

اگر وب سایت شما وقتی راه حل هایی را ارائه می دهد در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو کنید ، وب سایت شما بازدید کننده بیشتری پیدا می کند . بنابراین تبدیل این بازدیدکنندگان بسیار ساده تر است زیرا بسیار هدفمند هستند .

بنابراین ، چگونه با SEO به عنوان مبتدی شروع می کنید ؟

اولین قدم برای بهبود دید شما در موتورهای جستجو انجام تحقیقات کلمات کلیدی است .

از طریق تحقیقات کلمات کلیدی ، می توانید شرایطی را که مشتریان بالقوه شما در موتورهای جستجو استفاده می کنند بیابید . به عنوان یک تجارت جدید ، بهتر است کلمات کلیدی Long Tail (سه یا چند کلمه) را هدف بگیرید . برای کمک به شما می توانید از ابزاری مانند Ubersuggest برای شروع جستجوی کلید واژه استفاده کنید :

مشاغل نوپا

این کلمات کلیدی Long Tail سه مزیت بزرگ دارند :

آن ها واضح هستند .

آن ها رقابت کم دارند (و بنابراین بدست آوردن آن نقاط برتر آسان تر است) .

آن ها بخش بزرگی از جستجوها را به خود اختصاص می دهند .

طبق گفته های کیسی ژیلت ، ۵۰٪ نمایش داده شدگان جستجو چهار کلمه یا طولانی تر هستند . همچنین ، با استفاده از کلید واژه های دم بلند ، نیل پاتل ۱۷۳ هزار و ۳۳۶ بازدید کننده موتور جستجو بیشتر در ماه به Quick Sprout بدست آورد .

افزایش بازدید مشاغل نوپا

علاوه بر این ، اگر یک مشاغل نوپا و محلی را اداره می کنید ، می توانید برای جستجوی محلی به تجارت خود بپردازید . این شامل آپلود جزئیات کسب و کار شما در لیست های مهم محلی و جمع آوری بررسی از مشتریان است .

جنبه دیگری که باید در نظر داشته باشید تبلیغات پولی می باشد . بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می تواند مدت زیادی قبل از مشاهده نتایج به طول انجامد . هنگامی که روی SEO خود کار می کنید ، می توانید با هدف قرار دادن کلمات کلیدی با ارزش در شغل خود ، با تبلیغات پولی سریعتر نتیجه بگیرید .

  1. یک وبلاگ مرتباً به روز داشته باشید

مشتریان بالقوه شما برای راهنمایی آن ها در طی فرآیند خرید به محتوا احتیاج دارند . گزارش DemandGen نشان داد که ۴۷٪ از خریداران قبل از اینکه با یک نمایندگی فروش مشغول شوند سه یا پنج قطعه از مطالب را مشاهده می کردند . برای کمک به آن ها ، می توانید یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید تا بتوانید مطالب جدید را بطور مداوم در وبلاگ خود منتشر کنید .

یک وبلاگ به طور مرتب به روز شده همچنین به شما کمک می کند تا برای کلمات کلیدی بیشتری در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید و به نتایج بیشتری برسید . HubSpot دریافت که شرکت هایی که ماهانه ۱۶ پست وبلاگ منتشر می کنند ، ۴٫۵ برابر بیشتر از شرکت هایی با صفر تا چهار پست هستند .

با این حال ، باید بدانید که وبلاگ نویسی فراتر از خسته کردن پست های خارج از کشور است . شما باید برای حل مشکلات مخاطبان خود ، پست هایی را در وبلاگ خود ایجاد کنید . شما همچنین باید وبلاگ های وب سایت های دیگر را برای دسترسی به مخاطبان گسترده تری مهمان کنید و لینک های ورودی بیشتری را برای وب سایت خود ایجاد کنید ، بنابراین به شما در تقویت سئوی وب سایت کمک می کند .

  1. مخاطبان خود را از طریق ایمیل های شخصی شده درگیر کنید

اگر می خواهید در سطح شخصی به مخاطبان خود برسید ، ایمیل یکی از بهترین شرط بندی های شما است . نتیجه به خودی خود صحبت می کند .

به عنوان مثال ، یک مطالعه نشان داد که کمپین های ایمیل از هر دلار خرج شده ۴۴ دلار بازده سرمایه گذاری دارند .

با این حال ، باید توجه داشته باشید که بازاریابی ایمیل در طی سال ها تغییر کرده است . حال باید ایمیل های شخصی شده را برای مشترکان خود ارسال کنید تا بتوانید ایمیل های خود را باز کنید و از طریق وب سایت خود را باز کنید .

به عنوان مثال ، ایمیل هایی با خطوط موضوعی شخصی ، ۲۶٪ بیشتر باز می شوند .

یک اقدام اساسی برای سرمایه گذاری در ارائه دهنده خدمات ایمیل که از ایمیل های خودکار پشتیبانی می کند ، سرمایه گذاری می شود . به این ترتیب ، می توانید ایمیل خود را بر اساس علاقه خود به مشترکان ارسال کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه ایمیل های شما به صورت خودکار شخصی می شوند .

  1. در بازاریابی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید

مشتریان بالقوه شما روزانه برای تعامل با دوستان و مارک های خود به رسانه های اجتماعی می روند. هنگامی که فکر می کنید ۳٫۳۵۶ میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی وجود دارند ، این سکویی است که مطلقاً نمی توانید آن را نادیده بگیرید .

با این حال ، کانال های رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارد ، مانند :

فیس بوک

اینستاگرام

توییتر

لینکدین

پینترست

به عنوان یک تجارت جدید ، باید روی تعدادی از آن ها تمرکز کنید . این موارد معدودی هستند که مشتریان بالقوه شما مرتباً در آن معلق هستند . برخی از بهترین کارهایی که باید در رسانه های اجتماعی دنبال کنید عبارتند از :

برای ارتباط با مخاطبان خود مرتباً محتوا ایجاد کنید .

از تصاویری مانند تصاویر و فیلم ها استفاده کنید زیرا جذابیت بیشتری را به خود جذب می کنند .

از طریق پاسخ های سریع و اشتراک گذاری مجدد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید .

محتوای صنعت مربوط را با دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید .

برای رسیدن به مخاطبان گسترده تری در تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید .

وقتی در نظر بگیرید که ۷۳٪ از بازاریابان رسانه های اجتماعی را برای تجارت خود موثر می دانند ، پس می دانید که باید آن را جدی بگیرید .

  1. ایجاد یک برنامه خدمات عالی مشتری

در گذشته یا برای مشاغل نوپا و آفلاین ، احتمالاً شما خدمات مشتری را جزء بازاریابی خود طبقه بندی نمی کنید . اما در دنیای دیجیتال ، بهتر است که به خدمات مشتری به عنوان یک کانال بازاریابی نگاه کنید .

از آنجا که اخبار به صورت سریع در اطراف گسترش می یابند . شما امروز یک سرویس مشتری افتضاح ارائه می دهید ، آن را فردا در توییتر مشاهده می کنید . شما مسافت اضافی برای حل مشکل مشتری امروز می روید ، فردا آن را در فیس بوک مشاهده می کنید .

قبل از شناختن این موضوع ، یا برای خدمات مشتری افتضاح یا عالی خدمات خود را ایجاد کرده اید . همانطور که ممکن است حدس بزنید ، شهرت بسیار خوبی برای پشتیبانی مشتری شما مشتریان بیشتری را به خود جلب خواهد کرد . از آنجا که نشان می دهد شما به مشتری خود اهمیت می دهید .

برخی کانال های خدمات مشتری که می توانید برای تجارت خود داشته باشید عبارتند از :

چت زنده

تلفن

رسانه های اجتماعی

پست الکترونیک

سؤالات متداول و مقالات پایه دانش در وب سایت شما

  1. سیستمی برای ردیابی نتایج داشته باشید

تلاش در فعالیت های بازاریابی دیجیتال بسیار عالی است . اما شما باید مطمئن باشید که این تلاش ها نتیجه کسب و کار شما را به همراه دارد یا نه .

البته نتایج مورد نظر شما به اهداف شما به عنوان یک تجارت بستگی دارد . چرا درگیر بازاریابی دیجیتال هستید ؟ بیشتر مشاغل به دلایل زیر این کار را انجام می دهند :

آگاهی از برند

ارتقاء محصول

ایجاد مخاطب

جذب مشتری

فروش

اهداف شما برای بازاریابی دیجیتال هرچه باشد ، موفقیت یا عدم موفقیت را چگونه می سنجید؟ اندازه گیری نتایج بسیار حیاتی است زیرا به این ترتیب می توانید استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را بهبود ببخشید . چگونه می توانید بفهمید چه کارهایی انجام می شود و چه چیزی انجام نمی شود .

اطمینان حاصل کنید که می توانید نتایج را در کانال های بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، موتورهای جستجو و وب سایت خود اندازه گیری کنید و در فعالیت هایی شرکت نکنید که وقت و هزینه شما را می گیرد ، اما شما نمی توانید اندازه گیری کنید .

نتیجه

موفقیت در بازاریابی دیجیتال دشوار است ، به خصوص با توجه به رقابت عظیمی که در این حوزه وجود دارد ، به ویژه در رسانه های اجتماعی و هنگامی که نوبت به بازاریابی محتوا می رسد .

انجام کار بازاریابی دیجیتال برای تجارت شما به سختی و زمان زیادی نیاز دارد ، به خصوص به عنوان یک مشاغل نوپا . اما اگر با یک استراتژی درست ، طرز فکر درست شروع کرده و از بهترین روش های مهم بازاریابی دیجیتال پیروی کنید ، بسیار مناسب تر خواهید بود تا از سیستم عامل های دیجیتال ایستادگی کرده و نتیجه واقعی بگیرید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست