بازاریابی تاثیرگذار را تا حد ممکن مقرون به صرفه کنید

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات
  4. chevron_right
  5. بازاریابی تاثیرگذار را تا حد ممکن مقرون به صرفه کنید

اینفلوئنسر مناسب می تواند به شما کمک کند تا در معرض دید بسیاری از مشاغل خود قرار بگیرید ، بنابراین هنگام کار با بازاریابی تاثیرگذار چه مواردی را باید در نظر بگیرید ؟

کسب و کار کوچک خود را به خوبی رعایت کرده اید ، اما می خواهید چیزهای بیشتری را ببینید . شما تصمیم گرفته اید که وقت آن رسیده است که اوضاع و احوال خود را بیشتر بشناسید . شما در رسانه های اجتماعی کشش خوبی دارید و به سایت خود ترافیک مناسبی می دهید .

واضح است که تلاش های بازاریابی تاثیرگذار شما در حال پرداخت هستند . چگونه آن ها را مقیاس بندی کرده و سطح خود را حتی بیشتر گسترش می دهید ؟ آیا فکر کرده اید که با یک تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید ؟ اینفلوئنسر مناسب می تواند به شما کمک کند تا در معرض دید بسیاری از مشاغل خود قرار بگیرید .

در این پست ، خواهیم دید که چگونه می توانید روند کار را تا حد امکان مقرون به صرفه کنید .

بازاریابی تأثیرگذار چه می کند؟

اینفلوئنسرها دارای یک fanbase مناسب و منطقی هستند و به طور مرتب با پیروان خود ارتباط برقرار می کنند . این کار را می توان از طریق پست های وبلاگ ، پست های رسانه های اجتماعی و فیلم ها انجام داد . هواداران آن ها به آن ها اعتماد دارند و تمایل بیشتری دارند که توصیه های تأثیرگذار را مورد توجه قرار دهند .

اینفلوئنسرها به طور معمول به شرکت شما فریاد می زنند و از طریق رسانه های اجتماعی ، پیوندهایی را به وب سایت شما ارسال می کنند ، پست های رسانه اجتماعی خود را دوست دارند و به اشتراک می گذارند . تحقیقات نشان می دهد که به نظر می رسد صاحبان مشاغل کوچک از پتانسیل بازاریابی رسانه های اجتماعی آگاه هستند و ۴۸٪ قصد دارند از این سیستم عامل ها برای بازاریابی در سال ۲۰۱۹ استفاده کنند .

مزایا بازاریابی تاثیرگذار برای یک تجارت کوچک چیست؟

اگر بازاریابی تأثیرگذار مناسبی را انتخاب کرده باشید ، می توانید موارد زیر را انتظار داشته باشید :

شناخت بهتر برند

ارتقاء محصول

رشد پایه پیروان خود

بازاریابی تاثیرگذار چه مقدار شارژ می شود ؟

این بستگی به تأثیرگذاری فرد و تعداد پیروان آن ها دارد . به طور کلی ، هرچه پیروان بیشتری داشته باشند ، انتظار بیشتری برای پرداخت دارید . نمودار زیر را بررسی کنید تا ایده ای از نرخ ها در سال ۲۰۱۷ را ببینید .

بازاریابی تأثیرگذار چه می کند

هزینه ها به نوع کار دیگری که انجام می دهند نیز بستگی دارد . بیشتر افراد این صنعت یک قرارداد طولانی مدت را ارزیابی می کنند . این بدان معناست که در صورت فراهم کردن مشاغل بیشتر در این زمینه ، ممکن است آن ها بخواهند به شما معامله بهتری بدهند .

نحوه صرفه جویی در هزینه در یک کمپین بازاریابی تاثیرگذار

با یک بازاریابی تأثیرگذار ساده شروع کنید که بین یک هزار تا ده هزار طرفدار دارد . با افزایش تعداد دنبال کنندگان ، سطح درگیری کاهش می یابد .

در بعضی از مواقع ، یک اینفلوئنسر مجبور است از واکنش یا پاسخ دادن به نظرات خودداری کند . نکته منفی این است که این امر می تواند به کاهش نظرات منجر شود و باعث تعامل کلی شود . روند صعودی برای تجارت شما این است که برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، لازم نیست گرانترین بازاریابی تاثیرگذار را انتخاب کنید .

با آن ها بیشتر آشنا شوید

این یک مرحله اساسی است . هرچه بیشتر درباره یک اینفلوئنسر مطلع شوید ، بهتر است . به چه چیزهایی علاقه دارند؟ آنها چه چیزی را جالب می دانند؟ مثلاً بگویید که آن ها عاشق حیوانات هستند و نسبت به نجات حیوانات اشتیاق دارند .

این چیزی است که شما می توانید استفاده کنید . چرا یک سازمان جمع آوری کمک های مالی برای یک سازمان نجات حیوانات برگزار نمی شود و آن ها را برای حضور دعوت می کند؟ آنها ممکن است بیایند و حتی اگر اینگونه نباشند ، آن ها موظف هستند که دیگران را از این رویداد مطلع کنند .

یکی دیگر از دلایل فضای مجازی تأثیرگذار انتخاب شما این است که بینش بیشتری راجع به آنچه می گویند و آنچه را که درباره آن ها ارسال می شود ، بدست آورید . سپس می توانید یاد بگیرید که پست هایی را ایجاد کنید که در موضوعاتی قرار گرفته است که به آن ها علاقه مند است . نقل قول را از قطعه ای که آن ها نوشته اند ، درج کنید و به آن ها بگویید .

ممکن است آن ها تصمیم بگیرند اگر این نوشته را به خوبی نوشته و از نظر ارزش برای طرفدارانشان پست شما را به اشتراک بگذارند . از این گذشته ، کار بازاریابی  تأثیرگذار این است که پیروان خود را راضی نگه دارد . آن ها به احتمال زیاد به صورت مکرر ارسال می کنند ، به این معنی که به محتوای زیادی احتیاج دارند . این محتوا را تهیه کنید و بازدید سایت شما افزایش پیدا کند .

برای بررسی و ارائه تخفیف برای پیروان خود ، به آن ها خدمات رایگان دهید

Freebies روشی آزمایش شده است که می تواند تبلیغات کم هزینه ای کسب کند . نکته منفی این است که شما نمی دانید چه موقع آن ها محصول شما را بررسی می کنند .

شاید شما می توانید حمل و نقل رایگان از اولین خرید و یا تخفیف برای همه خریدها برای پیروان آن تأثیرگذار ارائه دهید . آن را به چیزی تبدیل کنید که طرفداران از آن قدردانی می کنند و شما شانس خوبی برای کسب تبلیغات عالی دارید .

یادداشت های نهایی

بازاریابی تاثیرگذار همیشه ضروری نیست . اگر شریک مناسبی را انتخاب کردید و آن ها را به پیشنهاد مناسبی تبدیل کردید ، حتی ممکن است با دادن چند محصول یا انداختن یک کمک مالی ، دور شوید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست