ارتباط و ترغیب مشتری

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تبلیغات اصفهان
  4. chevron_right
  5. ارتباط و ترغیب مشتری

راه ‌های ترغیب مشتری برای خرید از شما

هر فروشنده دارای طیف گسترده‌ای از محصولات یا خدمات برای فروش می باشد که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

اما چرا مشتریان برای گرفتن تصمیم نهایی برای خرید و استفاده از محصولات شما دچار تردید می شوند؟ جواب این سوال روشن است؛ بسیاری از فروشنده ها همانند شما وجود دارند که اگر بخواهید در جذب مشتری های بالقوه خود موفق شوید ابتدا باید اطمینان پیدا کنید که آیا از آن ها بهتر هستید و بهتر عمل می کنید و راه های ترغیب مشتری را می دانید.

برای ترغیب مشتری، باید آن ها را متقاعد کنید که محصول شما را نیاز دارند یا نه ؟!

این کار به دو صورت انجام می شود:

  • به مشتری آگاهی و آموزش لازم را در ارتباط با محصول خود بدهید.
  • برای محصول خود تبلیغات لازم را انجام دهید.

آنچه در این مورد از عوامل اصلی در ارتباط و ترغیب مشتری می باشد کیفیت محصول و خدمات شماست.
در ادامه به روش هایی می پردازیم که می توانید شرایط فروش مناسب تری را داشته باشید.

هنر ترغیب مشتری برای خرید از شما

برای ترغیب مشتری برای خرید از شما لازم است از مزایای محصول خود آگاه باشید تا در صورت لزوم به خوبی آن را برای مشتری شرح دهید.

شما می توانید بگویید چرا محصولات شما از شرکت های دیگر بهتر است یا اینکه می توانید از دیدگاه های مثبتی که مشتریان شما از محصولی که استفاده کردند داشتند، اشاره کنید.

برای محصولات خود تبلیغ کنید.

یکی از راه های موثر برای ترغیب مشتری به معرض نمایش گذاشتن محصولات و خدمات می باشد. برای این کار می توانید از مراکز عمومی پر تردد مانند ایستگاه مترو و … برای نمایش محصولات خود استفاده کنید.
به این ترتیب باعث می شوید مشتریان محصولات شما را ببیند و از مزایای آن ها آگاه شوند و هر گونه شک و تردید و نگرانی در رابطه با محصول برای آن ها رفع شود.

مقالات پیشنهادی کاربران
چگونه برند خود را بسازیم

برای محصولات خود تخفیف قائل شوید.

شما برای آن که بتوانید مشتریان خود را به مشتریان دائمی تبدیل کنید باید با ارائه تخفیف هایی در مقاطع زمانی مختلف آن ها را به انجام این کار ترغیب کنید. مردم به طور معمول به خریداری محصولاتی تمایل دارند که با قیمتی مناسب تر و پایین تر از شرکت های دیگر به آن ها ارائه می شود.

تخفیف
توضیح شفاف از محصولات خود قرار دهید.

بسیاری از مشتریان قبل از خرید به جمع اوری اطلاعات در مورد محصول مورد نظر می پردازند پس آنچه که مهم است شما به جای اینکه اطلاعات محصول خود را پنهان کنید به مشتری اطلاعات دقیق ارائه دهید تا با این روش او را در تصمیم گیری آگاهانه و یک خرید موفق کمک کنید.

به مشتریان جایزه دهید.

بسیاری از افراد علاقه مند به گرفتن جایزه هستند. شما با پیشنهاد جایزه برای مشتریانی که قصد خرید از شما را دارند می توانید آنها را برای خرید از محصولات خود ترغیب کنید.


درباره حریم خصوصی مشتریان به آن ها اطمینان دهید.

امروزه حریم خصوصی در کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است. بیشتر مشتریان تمایل دارند که بدون در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی خود اقدام به خرید محصولات خود کنند. شما به عنوان یک فروشنده موظف به حفظ و نگه داری اطلاعات شخصی مشتریان خود می باشید و باید این اطمینان را به آنها بدهید که اطلاعات آن ها نزد شما محفوظ می ماند. این مسئله از اهمیت بالایی بعد از ارائه محصولات برخوردار است.

همیشه خود را در دسترس مشتری قرار دهید.

همواره باید با مشتریان خود در تماس باشید تا زمانی که سفارشی می دهند، اطمینان حاصل کنند که سفارش خود را به سرعت تحویل می گیرند. این امر باعث ایجاد حس اعتماد در مشتری نسبت به شما و محصول تان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست