آپدیت الگوریتم هسته گوگل در سال 2020

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات
  4. chevron_right
  5. آپدیت الگوریتم هسته گوگل در سال 2020

آپدیت الگوریتم هسته گوگل

آپدیت الگوریتم هسته گوگل به طور رسمی با عنوان ” بروزرسانی هسته اصلی مه 2020 ” شناخته می شود. گوگل هر سال چندین مرتبه هسته ی خود را آپدیت می کند . آخرین آپدیت هسته گوگل مربوط به ماه می سال 2020 است .  

هدف از بروزرسانی های هسته گوگل

آپدیت الگوریتم هسته گوگل

به روزرسانی های هسته اصلی به منظور ایجاد اثرات قابل توجه در نتایج جستجو در همه کشورها به تمام زبان ها طراحی شده است. وقتی یک به روزرسانی اصلی از بین می رود ، سایت ها به ناچار متوجه رده بندی یا افزایش رتبه های جستجو می شوند.

تغییرات در رتبه بندی آپدیت الگوریتم هسته گوگل به طور کلی بازتابی از اهمیت محتوا است. به این معنا که اگر محتوا از آخرین به روزرسانی ارتباطی کسب کرده باشد ، در رتبه بندی ها بالاتر می رود ، مخالفش هم درست است. سپس محتوای تازه منتشر شده وجود دارد که در زمان آخرین به روزرسانی وجود ندارد . همه اینها باید درمورد محتوای قبلی موجود ارزیابی مجدد شود. به عبارت ساده تر، رتبه بندی ها می تواند کمی تغییر کند.

اولین نسخه اصلی از زمان COVID-19

آخرین بروزرسانی اصلی در هفته دوم ژانویه سال 2020 انجام شد.

در آن زمان ، coronavirus و COVID-19 به سختی روی رادار کسی بودند . اکنون نمی توان از حقیقت فراتر رفت. هنگامی که کرونا ویروس به عنوان بیماری همه گیر اعلام شد ، جهان به سرعت تغییر کرد ، که با تغییرهای چشمگیر در رفتار جستجوی کاربران همراه بود .

Google Search هرگز ندیده است که بسیاری از جستجوها برای یک موضوع واحد طی یک دوره پایدار همچنان که اکنون با COVID-19 اتفاق می افتد ادامه یابد . بسیاری از جستجوها برای اخبار مربوط به آنچه در مناطق محلی اتفاق می افتد ، مانند پناه بردن به روزرسانی یا جدیدترین آزمایش ها است. در اینجا چگونه می توانیم کمک کنیم …

آپدیت الگوریتم هسته گوگل

COVID-19 نیازهای مردم را از نتایج جستجوی Google تغییر داده است. اینکه آیا به دنبال اطلاعاتی در مورد خود ویروس است ، یا مکان هایی که خدمات از راه دور ارائه می دهند یا جایی که می توانند محصولات مورد نیاز خود را بصورت آنلاین خریداری کنند. به عنوان مثال جستجو های مربوط به مسافرت ، گردشگری ، سرگرمی زنده و رویدادهای حضوری همه کاهش یافته است.

با گذشت زمان ، خواهیم دید که آیا مردم دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق جستجوی Google آسانتر می کنند یا خیر. اگر به روزرسانی هسته اصلی مه 2020 به همان اندازه که قدرت بالقوه آن وجود دارد به پایان برسد ، می تواند یک چیز خوب برای سئو باشد. جالب خواهد بود که ببینیم چه تعداد از شرکت ها به طور ناگهانی در بودجه خود برای سئو سرمایه گذارانی می کنند وقتی بروزرسانی هسته اصلی مه 2020 به طور کامل از بین می رود.

راهنمایی Google در مورد این بروزرسانی دقیقاً مانند همه به روزرسانی های اصلی در گذشته باقی می ماند. از نظر تاریخی ، Google همیشه گفته است که اگر رتبه ها پس از بروزرسانی اصلی کاهش پیدا کنند ، چیزی برای “رفع” وجود ندارد. در عوض به صاحبان سایت به طور معمول توصیه می شود تا محتوای خود را به بهترین شکل ممکن تهیه کنند .

با ما همراه باشید با مقاله های دیگه ای از آپدیت الگوریتم هسته گوگل در سال 2020

مقالات پیشنهادی کاربران
انواع مختلف روش چاپ ( print )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست